Ask me anything? | Vastaukset osa 1

Hei! Kiitos kaikille kysymyksistä Ask me anything? kysely postauksessa. :) Jotkut oli hauskoja, vaihtelevia ja jotkut ovat aika usein kysyttyjäkin, joten löytyvät kyllä Kuka olen? osiosta heti esittelystä. Myöhemmin tulee se 2 osa sitten.

Video poistettu, uudet kysymysvideot löytyy youtubesta!

Vierailevana tähtenä esiintyy Misu, joka on 100 % sylikissa. Aina pitäisi olla kantelemassa sitä. ♥
Ttau kysyi...
Kolme hauskinta asiaa maailmassa? Kissat, levottomat jutut ja nettishoppailu. ♥
Suurin haaveesi? Haaveeni on omistaa persialainen kissa.
Kauanko olet pyörinyt blogimaailmassa? Vuoden, viime joulukuussa aloitin.
Kivoin vuodenaika? Miksi se on kivoin? Kesä tietysti: lämmin ulkoilma ja elämää kaikkialla!
Lemppari irtokarkit? En syö karkkia.

Onko sulla söpö hammasharja? Ainakin väri on... pinkki!

Kuinka siistit kyntesi ympärykset ovat lakkauksen jälkeen? Siistit ne on aina. Olen aika varovainen lakatessa, että ei tarvitsisi siivota lakkauksia jälkeenpäin. Joskus saattaa jäädä jotain ja en huomaa sitä kuin vasta kuvien muokkausvaiheessa... silloin Photoshop on kaveri.

Tuote/tavara mistä et ikinä luopuisi? Puhelin.
Rovaniemi vai New York? :D Japani.
Top 5 -lakkamerkit? Mavala, KoneHELSINKI, OPI, Wild&Mild ja Rimmel.
Ammatti/koulutus? Media-assistentti, audiovisuaalisen viestinnän perustutkinto.
Oletko koskaan käynyt ulkomailla? Olen, Ruotsissa! Montakin kertaa.
Miten päädyit kirjoittaan blogia? Hmm...Voitin blogiarvonnassa joulupalkinnon, joka sisälsi kynsitarvikkeita. Sen jälkeen olen aika aktiivisesti bloggaillut.
Omistatko lemmikkejä? Kissan. Minulla on ollut myös kääpiöluppakorva ja kääpiöhamsteri.
Onko sinulla sisaruksia? Isoveli ja pikkuveli.
Lempijuoma? Kokis!
  
Miksi ja koska aloitit blogin? Entä kuinka vanha olet? Ylempänä vastaus. Olen 19-vuotias. Heinäkuussa on syntymäpäiväni.
Minkävärisiä hiuksia sulla on ollut? Mikä on sun oikea hiusten väri? Minulla on ollut: punaiset, mustat, ruskeat, blondit ja kaikkea niiden väliltä eri sävyinä.

Onko sinulla mitään pelkoa, esim. ahtaanpaikankammoa? Ei varsinaista pelkoa.
Minkä kosmetiikkatuotteen ottaisit mukaasi autiosaarelle? Kasvorasvan?!
Missä maassa tahtoisit käydä? Japanissa.

Lemppari elokuva? Hachiko. Katsokaa jos ette ole katsonut... ja itkekää.
Tällä hetkellä paras biisi? Swedish House Mafia - Don't you worry child
Laulatko karaokea? (Singstar lasketaan myös) Koko sukuni laulaa karaokea, minä laulan karaokea. Kotona laulan aitoa aina viikonloppuisin ja kavereilla joskus Singstaria.
Hame vai housut? Housut.
Lenkkarit vai korkkarit? Kiilakorkotennarit eli niiden yhdistelmä, haha!
Lyhyet vai pitkät kynnet? Lyhyet.

12 kommenttia :

  1. sun blogi on kyllä muuttunu pelkästään parempaan suuntaan! tykkään tästä nykyisestä ulkoasusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et tiedäkään miten paljon tuo merkitsee minulle, kun mainitset siitä! :) Oon tehny paljon töitä tämän eteen, että se miellyttäisi lukijoiden ja myös etenkin minun silmää. ♥

      Poista
  2. Kiva kun sulta tulee näitä videoita (: Tykkään sun äänestä jotenki tosi paljon :3

    Ja ylisuloinen sun vieraileva tähti :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Mä mietin, että tuleeko jo liikaakin. :D Ensin mun piti tehdä pelkkänä tekstinä, mutta kaveri ehdotti videota. Ja muutenkin, tekstikysely on mun mielestä tosi tylsä lukea... Mella ja Misu kiittää kehuista! ♥

      Poista
  3. Kuka ei haluaisi katsoa videota? :') ihana sinä ja ihana Misu ♡ Tää uus ulkoasu on aivan upee, ihan sun näkönen (kadekadekade....) ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyttö sinä saat minut kohta itkemään ilosta! :')) Kiitoksia! ♥ ♥ ♥

      Poista
  4. kiva video jälleen ja kiitos vastauksista .ihana kissa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eekku kysymyksistä! :) Se on semmonen ylisyötetty pallero... :D

      Poista
  5. Ihana kissa! ♥

    Mie oon muuten vähän laiska katsomaan videopostauksia, mutta sulla on niin kiva ääni että nämä tulee aina katsottua : D Ja pitää minunkin kehua tätä uutta ulkoasua, tosi söpö ja sopii sulle ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä mun äänessä on? Haha! :D Niin minä tein siltä varulta sekä videon, että tekstin kun ihmisiä on niin monenlaisia. Jotkut tykkää lukea ja jotkut katsoa. :) ♥ Kiitos sinullekin valtavasti!

      Poista
  6. tykkäätkö essien kynsilakoista?:) ihana ulkoasu ja video♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On nekin ihan kivoja! Ei ole sen suurempaa kokemusta, koska omistan vain 4 miniessie lakkaa. :) ♥ Kiitos kommentista!

      Poista