Autumn nails | Kynsitaide

Iltaa! Olen ihan kahden vaiheilla, että pidänkö näistä tekemistäni kynsistä vai en. Idea on aina hyvä, toteuttamisessa saattaa mennä jokin ns. pieleen. Lakkasin kynteni uudella ruosteenpunaisella Flormar "Duo 2X Chrome" merkkisellä lakalla. Numero DC04. Monet teistä varmaan omistavatkin näitä Seppälään ihan vasta tulleita upeita lakkoja. Kuvassa näkyvän Nfu Oh -hileen sain vaihtokaupassa Mimosan kanssa. Water Decalsit eli kultaiset vetoketjut tilasin Ebaysta, vaikka MiMaxilta olisi saanut halvemmalla (1,75 €/kpl). 



Takaisin niihin kynsiin, siis en tunne oloani oikein mukavaksi näiden kanssa... Ne on tummat ja niissä on kultaista! Glitteri ei kyllä haittaa yhtään mitään! :) Olen ollut vähän kapinallinen tämän syksyn ja tulevan talven takia, kun kaikki on niin tummaa ja ja ja... Vastapainona tulee varmaan sellaiset kilometrien päähän näkyvät neon kynnet, uskokaa pois. Hyvää syyslomaa heille, jotka sen viettävät! ♥


Syksyistä?

14 kommenttia :

  1. Kivat kynnet!:)
    Mun pitäis kans ostaa noit Flormarin uusia lakkoja mutta pidin näppini erossa niistä viime kerralla kun seppälässä kävin...ehkä ens kerralla ostan niitä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan niillä hintaa... ainakin minun mielestä! :D Kannatan kaikkia halpoja lakkoja, en oikeastaan harrasta noita merkkejä... Mutta niin, minulla on tämä ruosteenpunainen ja sellainen vihreä. Se sininen olisi vielä hankintalistalla. Mistäs itse tykkäsit? :)

      Olen nyt tosin vielä vähän aikaa "ostovapaalla", kun ei ole varaa mihinkään. Haha, tili tulee ja tili menee niin nopeasti!

      Poista
    2. Juuh ite myös kannatan halpoja lakkoja mutta näitä on pari ostettava:):D
      Joo ite tykkäsin just tästä ruosteenpunasesta,siintä vihreästä ja sinisestä:)

      Joo itekki pitäis olla vähän ostolakossa niin paljon ostettu kaikkea ja niin paljon lakkoja testaamatta:D

      Poista
    3. Sullahan on samanlainen maku kuin mulla, hassua! :) Joo, pitää sinun muistaa testailla niitä vanhojakin ennenkuin ostat uusia... :D

      Poista
  2. Mulla on yksi noita duochromeja, kultavihreä DC02 ja kynsillä itse asiassa nytkin : D Se näyttää pullossa ihan mielettömän ihanalta, mutta kynsillä se kyllä on melkein missä vain valossa ihan pelkkä kultainen, harmittaa ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla taitaa olla se vihreäkultainen kanssa! Ihan pelkkä kultainen? :0 Pitänee testata ja kokeilla itsekin...

      Poista
    2. Kyllä sitä vihreää hämärämmässä välillä vilahtaa, mutta vähän pettymys kyllä oli... Voi tietysti olla, että useammalla kerroksella (molemmilla kerroilla kun tota oon laittanut tyydyin kahteen kerrokseen) vähän paremmin se vihreäkin alkaisi näkyä, en tiiä : D

      Poista
    3. Okei! :D Minusta olisi kiva, jos se olisi ollut vain vihreä - joka saattaa jossain osin kimaltaa kultaisena. :0

      Poista
  3. Mun mielestä noi kynnet on nätit! :D Pitäis itsekin varmaan lakkailla punaiseksi välillä :P Mulla on tuosta Flormarin duochrome-kokoelmasta kolme lakkaa, en nyt kuollaksenikaan muista tarkkoja värejä, mutta vihreäkulta, joku enemmän kulta kun tuo vihreäkulta (kai? apua miksen mä muista mitä olen ostanut!? :D ) ja se sininen :P Vihreäkulta on ainaki mulla ihan selkeesti...noh, vihreäkulta :D Sinistä kokeilin myös, se ei tykänny levittyä yhtä nätisti kun tuo vihreäkulta, dunno why :o Palo hermot siihen lopulta, pitää kokeilla taas joku päivä. Pikkasen se kai violettiin heijastaa, mutta sininen se pääasiassa mun mielestä on o.O

    Ja whaaat, teikä on päivittänyt banneria! Tai ainakin itse huomasin sen vasta, ihan varmasti ei ole kauaa ollut! :D Hieno on! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onko se sitten enemmän sellainen kultainen vihreä, itse en osaa vielä sanoa kun en ole kokeillut. Ja äää sinä omistat sen sinisen... pakko hakea itsekin kun tilipäivä koittaa! :D

      Joo, olen vaihtanut vähän taustaa ja olen vaihtanut banneria. Pitäisihän minun tehdä postauskin siitä, niinkuin olen aina tehnyt, kun ulkoasu muuttuu... En vain vielä oikein tiedä muokkaanko tuota banneria, se ei jotenkaan miellytä ihan 100% silmääni. Näyttää hutaistulta. Mutta, kiitos kiitos kehuista! :)

      Poista
  4. Mä ainakin tykkään näistä kauniit on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oispa mulla makro-objektiivi, niin saisin edes kunnon lähikuvia. Pitää aina kikkailla niin paljon, että saa edes jonkun näköisiä kuvia kynsistä. Muut kuvattavat eivät ole mikään ongelma! :) Kiitos kommentista! ♥

      Poista