Pink obsession ARVONTA | Voittaja


Hei kaikki! Olen viimein arponut nettiarpakoneella voittajan tänään lauantai-iltana. Arpoja tuli yhteensä syötettyä Exceliin 245 kappaletta. Pari piti kuitenkin hylätä puutteellisten tietojen vuoksi. :( Kiitos kaikille osallistuneille, teen vielä erikseen postauksen palautteesta ja kommenteista mitä olette antaneet minulle! Tuli niin hyvä mieli kaikista teidän jutuista ja siitä olen saanut taas energiaa jatkaa eteenpäin. Bloggailu on ollut ihan alusta asti minulle todella tärkeä asia ja on niin mukavaa kuulla, että miten olette mm. inspiroituneet kynsitaiteesta ja olette kokeilleet tee-se-itse postauksien asioita. Olette ihania! ♥


Onneksi olkoon Nunnu!

Lisäksi arvoin yllätyspalkinnon teidän kesken, jotka kirjoittivat minulle ihanaa palautetta. Moni oli selvästi panostanut kommenttiinsa, joten tämä aiheutti minulle todella paljon vaikeuksia valita niistä yksi. Yksi kuitenkin oli vähän muista poikkeava ja mielenkiintoinen! Hän kirjoitti miten blogi voi kertoa paljon itse kirjoittajasta eli ulkoasu, kuvat ja teksti muodostavat pala palalta sen kokonaisuuden. Onnittelut salaisesta yllätyspalkinnosta, otan yhteyttä sähköpostilla! :)

Onneksi olkoon Lotta!

7 kommenttia :