Tunnustus | Kuka olen?

Hei! Sain Ehkä huomenna on kaikki toisin blogin pitäjältä Ookalta "A Blog with Substance" tunnustuksen. ♥ Kiitoksia paljon. On mukavaa saada tunnustusta siitä, kun viettää aikaansa täällä blogin puolella tehden erilaisia postauksia joihin te lukijat aika aktiivisesti kommentoittekin. Ja kehutte, kerrotte omia mielipiteitänne sekä jaatte myös kokemuksia. Muistakaahan aina ahkerasti kehua ihanaksi toteamianne blogeja ja olla vuorovaikutuksessa kaikkien kanssa! Nyt olisi siis minun tarkoitus kertoa teille tarkkaan harkitut 8 faktaa minusta... ei tule olemaan helppoa. Yritän keksiä jotain mielenkiintoista kerrottavaa itsestäni. :) Kauheasti on tekstiä ja vain yksi kuva, no jospa joku jaksaisi lukea! Näkemisiin! ♥


1. Olen aika lyhyt verrattuna omaan ikäryhmääni. Tuntuu, että olin sitten missä porukassa vain niin olen se lyhyin tyttö aina. Ja asiallehan ei hirveästi voi mitään, koska tykkään pitää tennareita, ballerinoja ja kaikkia vakaapohjaisia kenkiä. Asiaa on tietysti vähän auttanut se, että kuin ihmeen kaupalla mulle on luotu oma kenkämalli... KIILAKORKOTENNARIT. Kiitos, aamen.

2. Riippuvainen nettishoppailusta, bloggailusta, energiajuomista, musiikista ja mm. youtubesta (mitä seuraan päivittäin: michellephan, pewdiepie, ellen, thefinebros, cutepolish, maru ym.) 

3. Työpaikkani on 4H-yhdistys. Olen tehnyt heidän kanssaan "yhteistyötä" jo monen monta vuotta. Olen toiminut puuhakerhonohjaajana, pajatilojen suunnittelijana, esitteiden suunnittelijana, valokuvaajana, kauppa-apulaisena, työharjoittelijana amiksen aikoihin ja nyt viimeksi eilen askartelin joulukortteja. :D

4. Edustan taiteellista ihmistyyppiä, haluan tehdä asiat konkreettisesti ja luovasti. En niinkään mieti asioita tekniseltä ja tarkalta kannalta. Olen myös vähän "pilvissä" eläjä eli mitään en osaa ottaa tosissani vaikka on asioita joita pitää miettiä tarkasti ja vähän stressatakin.

5. Harrastan kaikkea mahdollista, joka liittyy luovuuteen ja taiteeseen: valokuvausta, kuvankäsittelyä, laulamista, piirtämistä, eri asioiden suunnittelua ("tuunausta"), koristelua (esineet, kynnet), maalaustakin harvoin, kosmetiikkaa jos niin voisi sanoa, askartelua helmipossuja ja koruja ynnä muuta kaikenlaista.

6. Minä olen temperamenttinen, puhun suoraan ja en kuuntele vastaväitteitä. On paljon aiheita joissa vain minä voin olla oikeassa eikä kukaan muu. Esim. Minun käy sääliksi ulkokissoja, mitä huvia niistä on kun ne vaan juoksee tuolla pihalla ja syö hiiriä? Sisäkissa se on oltava, jos kissan hankkii - sen kanssa voi leikkiä päivät pitkät, silitellä, harjata ja opettaa sille temppuja. Se nukkuu vieressäsi öisin jolloin itse saat 1/4 osaa nukkumapaikasta. :D Olen myös luonnollisten naisten kannalla, mitä järkeä on miellyttää jätkiä käymällä joka päivä lenkillä tai pysymällä "timmissä kunnossa". Sinun pitäisi kelvata sellaisena kuin olet. Joku kauneusihanne, lol. ♥

7. Hauskoja faktoja: syön keittoa haarukalla, en pidä karkista ja vältän kaikkea makeaa muutenkin, nukun talvisin sukat jalassa, aivastan kuin pieni kissanpentu ja olen heikkona nörtteihin.

8. Tulevaisuudensuunnitelmia kertaan tässä vielä, vaikka on ollut varmasti aiemminkin viitteitä siitä ehkä vanhassa blogissa tai  Kuka olen? osiossa. Aion muuttaa yhteen ensi vuonna poikaystäväni kanssa. Etsin edelleen omaa pientä vauvaani verkosta... tarkoitan persialaista kissanpentua! Tätä ennen haluan tulla vastuulliseksi ihmiseksi, joka hallitsee askeleet aikuisuuteen. Jaa, mikähän hieno lause tuo oli?

Mikä oli hauskin?

22 kommenttia :

  1. Hihiii, kiitos <3 Kiva lukea tälläisiä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppas hyvä! Elä huijaa, ei kukaan tuota litaniaa jaksa lukea. :D

      Poista
  2. mä luin =) ,pyrin tekeen myös

    VastaaPoista
  3. Kyllä tollasen jaksaa lukea. :)
    Mun mielestä ulkona liikkuva kissa elää onnellisempaa elämää kuin sisällä nyhjöttävä. Kissahan on kuitenkin pohjimmiltaan saalistava peto. Vaikka onhan ulkona toisaalta omat vaaransa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että jaksoit lukea! ♥ Ja niin tuohan jakaa mielipiteitä ja mä olen täyyyysin eri mieltä. :--D

      Poista
  4. jee kiitos haasteesta,teinkin tän heti :DD

    VastaaPoista
  5. Hyvin jaksoi lukea ja hauskaa huomata muissa samoja piirteitä kun itessä :D Terveisin temperamenttinen kynsifriikki, joka piirtää, valokuvaa, haluaisi persialaisen ja joka väkertää välillä myös koruja ja helmieläimiä x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vautsi! Meissähän on sitten paljon yhteistä :--) Ja hassua, että säkin teet helmieläimiä... mä haluaisin tehdä siitä joskus tutoriaalin - mutta on se aika vaikea opettaa valokuvin. Noh, jospa esittelisin vain possuperheeni. :D

      Poista
    2. Linkittää netistä ohjeet, mitä on käyttänyt ja laittaa kuvia eri vaiheista? :D Mä tein viimeksi pupun, joka näyttää ihan possulta, hiphei :D Siitä tuliki sitte Nasu-pupu x)

      Poista
    3. Joo, mä tiedän yhden nettisivun missä joku nainen tekee myydäkseen helmieläimiä. Pitää laittaa linkkiä sinne puolen ja niistä välivaiheistakin on liian hankala ottaa järkeviä kuvia, niin ajattelin vaan esitellä kaikki tekemäni helmipossut tässä joskus. :--D

      Poista
  6. Kiitos tunnustuksesta!! Teen kyllä :)

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Pwediepie on paras! :--) Se pelaa hyviä pelejä, aina pakko kahtoo uusimmat videot joka päivä. :D

      Poista
    2. Kannattaa tutustua myös sellaiseen kuin UberHaxorNova (se on salaisesti mun internetpoikaystävä, se ei vain tiedä sitä :D), se pelaa mm. Happy Wheelsiä ja joitain muitakin samoja mitä Pewdie. Check it out ;)

      Poista
    3. Oikeesti?! No pitääpä käydä kahtomassa huomenna. :) En tiedä muita hyviä kuin pewdiepie. :D

      Poista