Haaste: Mies lakkaa kynnet

Moips! Blogihaasteena on siis tänään se, että oma mies lakkaa ne kynnet! Säännötkin ovat yksinkertaiset, ei saa puuttua tai neuvoa miestä lakkauksessa eikä koristeluissa... Mies saa itse valita mitä tekee ja millä tekee. Ja joo, suostutteluhan ei ollut aluksi ihan helppoa tähän hommaan... 

M: Minulla olisi sulle sellainen blogihaaste, että lakkaisit minun kynnet... kaikki muutkin tekee niin, jooko? 
T: Mitä ihmettä? *facepalm*   
M: No, mutta muutkin on tehnyt niin. En minä pakota, mutta suostuisit nyt!  
T: Ok... et sinä muuten jätä minua kuukauteen rauhaan siitä asiasta.


Aluksi tein Tuomolle sellaisen jutun, että hänen oli poistettava edelliset glitterlakat. Minulla ei ollut edes vanulappuja siihen hätään, mutta selvittiin ilmankin. Voitte siis kuvitella, kun annan miehelle tehtäväksi puhdistaa glitterit ilman apuja. Hinkkasi vielä niin kovastikin, että meinasin kyllä pari kertaa parkasta.  

Toiseksi hän oli jo melkein laittamassa uutta kynsilakkaa päälle, kunnes pullojen joukosta löytyikin se aluslakka. Töpöttelemällähän sitä mentiin ja jälki oli rosoista sekä sormet hohti vieläkin glitterin takia. Sen jälkeen tutkaili kynsiöljyä... Eihän tätä voi laittaa lakan alle? :)

Sitten siirryttiin lakkoihin ja olin antanut pari vaihtoehtoa. Tuomo päätti valita Mavalan London -sävyn, jota hän on nähnyt minulla aikaisemminkin. Tämä oli aika rohkea valinta, koska se peittää yhdellä kerroksella eikä anna anteeksi virheitä! Tämähän leviää pitkin kynsiä... osaatko sä lakata muka ilman leviämistä? Liian leveä suti. Siinä hän sitten välillä puhdisti reunoja, mutta ei kovin suurella menestyksellä.

Lopuksi vähän aikaa odoteltiin kynsilakan kuivumista ja sitten lisättiin päällyslakka. Valmis!

Kiitos ihan kaikille kyselyyn vastanneille! Minä vetäydyn nyt loppuviikoksi suunnittelemaan "joulukalenteria". Nähdään!

14 kommenttia :

  1. Haha, nämä mies lakkaa -postaukset ovat mahtavia : D Pitääpä tiistaina suostutella poikaystävä tekemään mun kynsille jotain...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli kyllä mahtava idea! Samalla katsoin hyvää sarjaa, kun mies lakkasi kynnet. Vähentää vähän paineita, ettei toinen koko ajan vieressä toljota ettei vaan mies tekisi mitään väärää. :D Humoristinen kokemus!

      Poista
  2. Nehän onnistui hyvin:)
    Nää postaukset on kivoja oon lukenu monesta blogista:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän nämä suunnilleen, mitä nyt vähän muuallakin kuin kynsillä! Päätin kuitenkin jättää pariksi päiväksi lakat ihan vaan sen takia, kun "suuren työn" teki. :D

      Poista
  3. Ei vitsit :D pitääkin suostutella tuo oma mieheke lakkaamaan mun kynnet :DD

    VastaaPoista
  4. Kuuleppas Mella, meikä nyt oikeasti nakkaa sua Naked Truth-haasteella, hah! Katsele siitä minun postauksesta/siinä olevasta linkistä tarkemmat tiedot ;) Be brave!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi... no pitää lisätä tuonne tehtävälistaan odottelemaan. :D

      Poista
  5. :D Eikä tää oli kyllä hauska! :)

    VastaaPoista