Blogi ja uudistus | 2013


Moi! Ilmoitinkin teille Facebookissa, että blogi kokee pientä muutosten tuulta. Ai pientä? Kuinka moni teistä nyt yllättyykin varsin suuresta muutoksesta?! Minä pysyn kuitenkin tämän muutoksen takana ja olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni. Banneri, itsenäiset sivut ja sivupalkit kokivat muokkausta. Banneri oli välillä osoitteenkin kera, mutta muutin sen vielä pois. Kumpi parempi?

Tiedättekö mikä ongelma mulla on aina ollut? Blogi on täynnä liikaa sälää! Tuntuu, että joka kerta blogin puolelle tultuani mä nään itseasiassa itse ihan liikaa kuvaa, tekstiä, linkkiä, kuviota joka puolella. Varmaan teistäkin moni on samaa mieltä, kun ei pysty keskittymään itse aiheeseen sillä katsottavaa on niin paljon vasemmasta laidasta oikeaan. Kyllä tämä on nyt vähän selkeämpi vaikkei asetelma muuttunutkaan - eikä pitsinen ja pinkkinen tausta. ♥

Itsenäiset sivut on suunnilleen päivitetty, en sen enempää sano niistäkään vaan voitte itse käydä vilkaisemassa. Huomasitteko, että pari sivua on lähtenyt poiskin?

Kuukauden tuote on aivan uusi, eli ideana on se: esittelen aina kuun lopussa tuotteen / tuotteita mitä käytän ja suosittelen lämpimästi teille lukijoille. ♥

Kuva Facebook-yhteisöni sivulta

Mielipidettä?

24 kommenttia :

  1. tykkän sun blogista oli se sit minkä näköinen tahansa =) kiva tää on ja niinku jokainen tekee omanmieleisen .oon laitellu sulle sähköpostia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Niin, blogistahan aina tehdään sellainen mikä miellyttää omaa silmää ja oon taas ihan täynnä intoa kirjoitella kaikenlaista kivaa tänne - kun blogikaan ei ole enää sekava. :D

      Ps. Vastasin sähköpostiin!

      Poista
    2. jep kävin vastaamassa takas

      Poista
    3. Viesti tuli perille ja vastattu! :)

      Poista
    4. =) heh ja postia laitettu

      Poista
    5. Nyt jo! :D Mulla menee viel yks - pari päivää, ennen kun saan paketin matkaan.

      Poista
  2. Kivan näköinen blogi edelleen!:)

    VastaaPoista
  3. Hyvältä näyttää ! :) Mukavaa vaihtelua tuollainen yksinkertaisempi banneri :) Pitääkin nyt mennä tutustumaan sivujen pariin--> ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;__; Kiitos! Jotenkin voi postauksetkin näyttää sitten vähän panostetummalta, kun ei banneri ole niin "häiritsemässä" liialla sälällä. :D Käyhän tsekkaa, koska niitä oon tosiaan muutellut nyt, jotain vähemmän - jotain enemmän. :)

      Poista
  4. Entinen ulkoasu oli ihana mutta tää on vielä kivempi!
    Ja muut sivut on nyt mielestäni kivemmat:)

    Banneri näyttää minusta hienommalta ilman osoitetta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompa kiva, että sinäkin arvostat tätä radikaalia muutosta kun sekamelskasta muuttui niin yksinkertaiseksi. ;D Kiitos palautteesta!

      Poista
  5. Hyvältä näyttää edelleen :3 Kiva ettet vaihtanut tuota taustakuviota, se on vaan niin söpö & sopii tähän blogiin tosi hyvin! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin oon sitä mieltä, että tausta on jo osa minua ja blogia. Muu tyyli ja bannerihan voi silloin tällöin muuttua. :) ♥

      Poista
  6. Tykkäilen uudesta ulkoasusta! :)

    VastaaPoista
  7. IHANA IHANA IHANA <3 Eli tykkään kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä kun vasta vannoin, etten vaihda vanhaa asetelmaa mihinkään kun se sopii mun blogiin. :D Huoh, naiset! Mut oikeestaan, tää on selkeesti parempi ja kun sinä + muut olette sitä mieltä. :) ♥

      Poista
  8. kiva muutos ja tykkään paljon! :)

    VastaaPoista
  9. Kivat muutokset. :3 Tykkään paljon!

    Sulle on myös haastetta meidän blogissa!
    http://papaijameri.blogspot.fi/2013/01/kynsiaiheeton-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuinka kiva, että ootte muistaneet minua haasteella! Käynpäs vilkaisemassa minkän tyylinen se on. :)) ♥

      Poista
  10. No mites ois reissu esim. Kuopioon tai Ouluun. Siitähän ei loppuunsa oo ees pitkä matka. Kuopioon ko lähtee nii voi ikeassa käydä samalla jotain uuteen kotiinki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No olishan tuo tarkoitus Oulussa käydä nyt mahdollisimman pian kahtelemassa, että minkälainen paikka se oikein on. :D En ole saanut aikaiseksi käydä, vaikka isovelikin asuu siellä...

      Ja Ikeaan sitten keväällä / kesällä olis tarkoitus mennä. :)

      Poista