Haaste | 11

Säännöt: Kerro 11 asiaa itsestäsi, vastaa haastajan 11 kysymykseen, keksi 11 uutta kysymystä ja haasta vielä 11 bloggaajaa. Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

Faktoja Mellasta...
1. Minulla on erinomainen keskittymiskyky, oli kyse sitten töiden tekemisestä... piirtämisestä... tai jostain muusta. Suljen silloin pois mielestäni kaikki häiriötekijät.
2. Pidän eniten sellaisista tv-sarjoista, missä ratkaistaan rikoksia.
3. Minusta löytyy myös gamegirl eli xbox on hyvä koje ja pelit kuten mm. Left4Dead, Skyrim ja Amnesia.
4. Tykkään yllättää ihmisiä ja läheisiäni lahjoilla ja jakaa siten hyvää mieltä.
5. Minua jännittää muuttaa yhteen ja eri paikkakunnalle jätkän kanssa. Apua!
6. Laulan paljon ja päivittäin. Viikonloppuisin myös mielelläni karaokea kotona sekä yleisillä paikoilla.
7. Minut voi piristää tai herättää tai saada huomioni sanalla: kissat.
8. Olen sisaruksista keskimmäinen ja ainoa tyttö, mutta kiinnostukseni on jakautunut äidin kanssa naisellisten hömppien lisäksi isän seurana autoista ja mopoista puhumiseen.
9. Minä olen aika nirso ruoan suhteen ja siksi olen usein mieluummin syömättä tai pakoilen tilannetta, jos minun pitäisi syödä mielestäni pahaa ruokaa. Tiedän, tästä nirsoilusta pitäisi päästä eroon.
10. Iloitsen nykyisestä työpaikastani, sen ilmapiiristä ja työkavereista.
11. Minulla on suuria suunnitelmia tälle vuodelle ja en malta odottaa aina seuraavaa huomista!

Kuva täältä.
Kysymyksiä Miljalta
1. Suurin paheesi? Minä sanon tähän, että tuhlaaminen.
2. Paras vuodenaika?  Kesä.
3. Oletko tyytyväinen elämääsi? Olen todella tyytyväinen. En uskalla usein myöntää olevani onnellinen, koska pelkään et sen johdosta tapahtuu sitten jotain kamalaakin.
4. Lempiherkkusi? Tortilla!
5. Minkä taikavoiman haluaisit, jos olisi mahdollisuus valita? Haluaisin taikavoiman, jolla voisin toteuttaa ihmisten toiveita ja sen lisäksi omani, haha!
6. Haluaisitko asua jossain muussa maassa? Jos, niin missä ja miksi? Japanissa voisin asua, koska olen kiinnostunut heidän kulttuuristaan... ja tuskin sen enempää tarvitsee selittää.
7. Mitä piirrettä ihmisissä et voi sietää? Se, että sanotaan toista ja tehdään kuitenkin toista. Miten se lause meni... sanoista tekoihin!
8. Miten sinut saa hurmattua? Ujoudella. Ujot ihmiset on suloisia.
9. Paras asia itsessäsi? :) Olen luova ihminen.
10. Tämän hetkinen lempilakkasi? Mavala - London Red.
11. Lempiesineesi kodistasi / huoneestasi? En ole vielä muuten näyttänyt huonettani, kun se vähän muuttui. Ehdottomasti uusi pöytä, mikä on isompi, uudempi ja tyylikkäämpi kuin entinen.

Kysymyksiä Nymphadoralta
1. Viilaatko vai leikkaatko kynnet? Viilaan, joskus leikkasin.
2. Minkä värinen paita sinulla on nyt ylläsi? Neonpinkki! Rakastan kaikkia kirkkaita värejä!
3. Kahvi vai tee? Ei kyllä kumpikaan mielellään, kiitos.
4. Paras kokeilemasi kynsilakanpoistoaine? On aina tuota Miramea.
5. Lempikorusi? Ruusukorvikset, mitkä näitte pari postausta taaksepäin.
6. Oudoin hakusana jolla blogiisi on päädytty? Aiemmassa blogissa hakusanalla "lehtokurppa" oli löydetty mun blogi. Nauroin paljon ja sitten muistin, että olen siitä oikeastikin tehnyt postauksen!
7. Hauskin lakan nimi jonka tiedät? Mojito Madness.
8. Jatka lausetta "pakko tunnustaa, että..." nämä haasteet on vaikeita.
9. Lempparilakka? Vastasin tuolla ylemmässä kysymysosiossa.
10. Onko sinulla jokin outo tapa? Joo, on. :D
11. Mitä käsilaukustasi löytyy? Lompakko, sormikkaat, huulirasva, kynä, peili, pastilleja ja hoitoaine.

Kysymykset eteenpäin...
1. Mitä odotat postista?
2. Millä sanalla kuvailisit itseäsi parhaiten?
3. Mitä rakastat?
4. Suositteletko jotain käyttämääsi tuotetta?
5. Mitä odotat tältä vuodelta?
6. Ajatteletko tällä hetkellä olevasi onnellinen?
7. Paljonko sinulla on lukijoita?
8. Minkälainen normaali päiväsi on tiivistettynä?
9. Oletko taiteellinen vai tekninen ihminen?
10. Toimitko järjen vai sydämen kautta?
11. Mikä on mielipiteesi paikasta missä asut?

2 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Nämä haasteet on vaikeita! Ei enää keksi oikein mitään hyviä tai parhaita faktoja itsestään, kun useampaankin kertaan olen tämän haasteen toteuttanut. :D

      Poista