Le(o)pardihuivit | Kokoelma

Moi! Lukijoista monet ovat tuumailleet aina välillä ja kysyneet minulta montako huivia oikein omistan suosikkikuviollani. Nyt saatte sen selville... sillä kuvasin ne vihdoinkin! Yhden suosikkini unohdin laskuista, koska se oli sillä hetkellä päälläni. Haha! Minulla ei ole hirveästi mitään taustatietoja tai kerrottavaa siitä, että mistä koko homma sai alkunsa. Niitä vaan rupesi kerääntymään, koska se on niin kaunis - moniulotteinen kuvio ja liittyy vielä kaiken ihanan lisäksi kissaeläimiin. ♥


Huiveja olen saanut siis myös lahjaksi äidiltä ja ystäviltä. En osaa sanoa tarkkaan milloin olen minkäkin hankkinut tai saanut. Kaupat kuten: Seppälä, H&M, Lidl, ja Ebay ovat olleet niitä paikkoja, mistä muistan saaneeni tai ostaneeni huiveja. Hinnat ovat olleet normaalisti 10-15 euron välillä, mutta välillä olen napannut niitä myös alennuksista ja verkkokaupoista saanut yleensä halvemmalla.

Suosin väreissä niitä neutraaleja: valkoinen, harmaa, musta ja ruskea. Sen lisäksi minulta löytyy myös värillisiä eli punaisen sävyissä ja sinisenä. En pistäisi kuitenkaan pahakseni omistaa muitakin värejä eli kaikki ovat tervetulleita kokoelmaani ja arkiseen käyttöön! ♥


Mikä oli suosikki? Keräilettekö itse jotain?

26 kommenttia :

  1. Ihania <3 Kyllähän mie kerään vähän kaikkee maan ja taivaan väliltä tai siltä se ainaki välillä vaikuttaa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun rakkauteni ovat! ;D

      Kyllähän sinä taidat kerätäkkin kaikenlaista! Löydät aina kaupoista kaikkea kivaa esiteltävää meille laidasta laitaan ja saat paljon näytteitä sekä ilmaistuotteita postissa. On myös kiva, kun jaat niitä muillekkin! :)

      Poista
    2. Ja toivottavasti se paketti tulisi nyt tänään postissa! :)

      Poista
  2. WOU, kuinka paljon leopardihuiveja:O ihania kaikki<3
    Keräilen kynsilakkoja;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! :)) Varmaan useat tulevat sanomaankin, että kynsilakat on se mitä tulee kerättyä. Mä en tiedä voiko minua laskea kynsilakkojen keräilijäksi, koska en syty niistä niinkuin muut. Huiveista enemmän! ♥

      Poista
  3. Heh, onhan noita muuuuutama sulla kertynyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nauratti, kun olit venyttänyt sanaa "muutama"! :D :D

      Poista
  4. 18 on aika nätti! onhan noita jonkunverran kertyny :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on pari tuollaista erikoisempaa huivia! :) Onhan nuita juurikin sopivasti, vaan en usko et keräily jäisi tähän. Kuitenkin aika hyvin arvioni on pysynyt, kun kysyit joskus ja taisin sanoa siihen et parisen kymmentä. :D

      Poista
  5. Ohoh, hieno kokoelma :'D

    Mie olen jo monta vuotta ollut aurinkolasihamstraaja, enkä mitä vain vaan pelkästään Raybanin Wayfarer -mallisia (feikkejähän nuo kaikki ovat, mutta siis se malli) kaikissa eri väreissä... Musta on kiva omistaa niitä erivärisiä, jotta aurinkolasitkin sopisivat vaatteiden kanssa yhteen, kun on valinnanvaraa :--D Pinkit ja vihreät pitäisi vielä hankkia, niin kaikki perusvärit olisivat kasassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia vain! :) Mutta toihan on jees idea, olen itsekin aina miettinyt et olis kiva omistaa tiettyä mallia sen ainakin 10 eri väriä. En silti osta kesässä kun vaan yhet, sillä mulla saattaa mielipide vaihtua seuraavana kesänä mallista. :D Silti tosi kiva keräilykohde!

      Poista
  6. HAHAHA eikö toi mee jo vähän pakkomielteen puolelle?? :DDD Mulla itelläni ei oo kokonaisuudessaan noin paljon huiveja :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mee, usko pois! Tai no... en mä tiiä. :D Kyllä mä silti rakastan joka ikistä huivia ja niistä pari on vaan lapuilla! :) Tykkäätkö itse tästä kuosista huiveissa, vai käytätkö sekalaisia?

      Poista
  7. Ihania huiveja numero 18 pisti heti silmään :) Itse omistan kanssa muutaman leobardihuivin ehkä 5 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kiva koristehuivi jonkun paidan kanssa, mutta ei suoja syksyn tai talven viileydeltä niinkuin suurin osa noista huiveista. :D Ja siinähän on sulla jo vaihtoehtoja kerrakseen. :)

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Siinä ne on kaikessa kauneudessaa! ;)

      Poista
  9. apua miten paljon ja miten ihania ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Oi vitsit rakastan lepardikuvioo <3 xD Itelläni ei oo ku pari huivii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin rakastan! ;D Noh, sekin on miljoonan alku vai miten se oli!

      Poista
  11. Huhhuh miten paljo sulla on noita huiveja :D Ja niiin kivoja kaikki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, onhan mulla muutama. :D Kaksi on tullut lisää joukkoon! :)

      Poista