Ostoksia | Seppälä (-50%)

Moips! Sain Mummilta lahjakortin joululahjaksi Seppälään. Mä itse pidän Seppälästä, koska se on tyyliin ainut nuorten vaatekauppa täällä missä asun. Kaiken lisäksi oli vielä alet eli -50% ja löysin sieltä alennuksista pari paitaa. Pakkohan mun oli tuo punainen leopardihuivi myös saada ja se oli kiva lisä nuiden harmaiden ja ruskean sävyisten huivien keskelle. Ja vielä huomiona, että täällä blogin puolella pyydettiin kuvaa silmälasien kanssa - niin tässä se nyt sitten olisi. Haha, nauttikaa!

Lepardihuivi 9,95 €

Alennuksessa: Pitkähihainen paita 7,45 € | Neule 9,95 €
Rannekoru 5,95 € | Korvikset 3,95 € | + Cosmo kaupan päälle

Onko ostokset teidän makuun?

18 kommenttia :

  1. Ihania ostoksia :) Toi huivi on söpö <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös ookkin! ;D Varmaan päivän asua tulee viikonloppuna. Ja jotenkin toi punainen väri on nyt kiehtonut asusteissa. :)

      Poista
  2. hienoja ostoksia =) ja katoinki tota huivii seppäläs ja mietin oliko sulla jo se

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe! Eilen kävin hakemassa. Mulla ei niitä muita värejä eli ruskeeta tai violettia oo ja en varmaan aio ostaakkaan, kun ovat sen verran hintavia. Ehkä jos alennukseen joskus tulevat. :)

      Mun pitäis tehdä se päivitys nuista leopardihuiveista tänne, mutten oo saanu vielä aikaseks - tehtävälistalla on. :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Laitoinkin ne jo heti tänään, tykkään! :))

      Poista
    2. nii yhtä söpöt ku minunki tekemät ruusukorvikset =)

      Poista
  4. kivoja ostoksia! Ootko laskenu että montako lepardi huivia sulla on yhteensä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaa jottai parikymmentä... En tiedä oikeesti, kun osa on pussissa odottamassa valokuvaamista ja osa hyllyssä. :D Toisaalta mun pitäis kyllä kuvata ne kaikki. :))

      Poista
  5. Ruusukorvikset on älyttömän ihanat!(:

    VastaaPoista
  6. Hihi mulle kotiutui tänään Nelly.comin tilaus ja olin kokonaan unohtanu, että tilasin leopardihuivin. :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähänks kiva! ;) Mä ihan sattumalta sitäpaitsi katselen juuri kyseistä sivua ja sattuisko alessa olemaan mitään kivaa. :D Minkäslainen leopardikokoelma sulla on?

      Poista
    2. Öööööö huiveja on kai joku 6 vaan, mut sit on pari ostoskassia ja varmaan 10 paitaa ja tietenki sit alusvaatteita. :D Tarttis kyl ettiä kaikki yhteen läjään joskus ja laittaa blogiin, tosin en kyllä ala mitään pikkuhousuja kuvaamaan. :DDDD

      Poista
    3. Aa siis tilasit nyt melkoisen kasan vaatteita? :) Haluaisin mielelläni nähdä ostokset alusvaatteita lukuunottamatta. :D

      Poista
  7. Ihania ostoksia!:)
    Sain mun kaverilta joululahjaksi samanlaiset ruusukorvikset mutta eriväriset,ne on kyllä ihanat!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin! :D Voii, ne muutkin oli kivan värisiä - mut oli ehdottomasti otettava se pinkki. :)

      Poista