Ruusut ja rusetit | Päivän asu

Terve! Viikonlopun aikaan lupasinkin vähän tällaista ostoksien esittelyä päivän asu-muodossa. Löydät kuvista siis ostamiani Seppälän juttuja. Kuvaajanakin toimi tänään Tuomo, vaikka pientä kiirettä oli taas päällä. Ruusukorviksista pidän kaikkein eniten ja ne tulevat olemaan varmasti paljon käytössä! Tulisipa sinne punaiset, neon väriset, mustat ja valkoisetkin - niin kyllä kävisin heti hakemassa omani pois. Tarkemmat tiedot ostoksista ja hinnoista löydät linkistä.

Vasemman puoleinen kuva otettu salamalla ja oikean puoleinen ilman salamaa. Huomatkaa ero!

Mitäs piditte ostoksista?

37 kommenttia :

  1. Hienoja ja kaunis mella ,niinku aina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No Eekku, mä haluaisin kyllä joskus myös nähdä sinut! :)

      Poista
    2. Katellaan ,ei minussa ole mitään näkemistä .kauhistutan viel kaikki lukijat blogista =)

      Poista
    3. mulla taitaa muuten olla samatyylinen mekkona kaapis ku toi sun paita .täytyski kattoo =)

      Poista
    4. Siistiä, haluan nähdä. :))

      Poista
  2. Voi miten söpö paita ja söpö Mella! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää, no kiitos! :) En tiedä mistä toi paita on, kun se on ollut minulla jo pari vuotta. Muut on hankittu Seppälästä. :D

      Poista
    2. Joo, aattelinkin et toi paita on hankittu joskus aikaisemmin, kun muistelin nähneeni jollain kaverillani tuommoisen jo kauan sitten :)

      Poista
    3. Haha! Suurin osa näyttää ihastelevan tuota paitaa, vaikka perimmäisenä ajatuksena oli esitellä noi Seppälän ostokset. :D No eihän se mitään! :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos, se on varmaan ostettu jostain muualta kuin Seppälästä. :))

      Poista
  4. Oot niin nätti:)<3
    Huomasin että mun tommoset ruusukorivkset oli menny rikki:( olin unohtanu ne mun laukkuun viime yökylä reissulla ja eilen huomasin että niissä oli toi ''tikku'' mikä menee korvasta läpi niin irronnu:( nyyyh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan tässä punastuu tämmösistä. :) Voiii harmi! Toi on kyllä niin yleistä, jos pyörii jossain laukun pohjalla niin saattaa irrota se tikku siitä. :/ Jospa saat uudet! Ja varmaan olis hyvä ittellekki hankkia joku sellainen liima, jos korvikset voi tällaisissa tilanteissa korjata...

      Poista
    2. Näin se kuule muisti pätkii ,ku on nii paljon vaatteita kaapin syöverissä.sävy oli aika lailla sama mut siinä oliki vaan pieni rusetti hieman tossa kulmassa =)ja mekko kuiteski =)joku vanha kirppislöytö sekin
      oliko merkki terranova ,tallinassa ainaki löyty se liike ,suomeen ei oo viel rantautunu

      Poista
    3. Pitäs itekki käydä kirppiksellä kahtomassa kesävaatteita! :) Ahaa, siis mekko! Mä en nyt muista mistä se omani on ja en voi tarkiistaakkaan, kun se jäi kotiin ja oon ite Tuomolla. Yritän muistaa katsoa, jos siinä lapussa sanotaan jotain. :))

      Poista
  5. ihania! ♥ ja oot kyllä ihan uskomattoman kaunis :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ Ei sun olis tarvinnu noin ihanaa kommenttia jättää. :))

      Poista
  6. miks tossa lukkee rusettikorvikset? :)
    on kyl jokatapauksessa nätit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kappas, painovirhe tullut! :D Kiitos, kun huomautit!

      Poista
  7. Mä taas tykkään eniten tosta rannekorusta!
    Salaman eron kyllä huomaa erityisesti tummissa väreissä. Vaaleissa ei niinkään, koska ylivalotus/kuvanmuokkaus. Mutta missä on varjo!? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen haaveillut siitä jo kauan ja nyt kun lahjakortti oli niin päätin napata sen sieltä hyllystä. :)

      Kyllä on selkeitä eroja väreissä ainakin ja salamalla ei näytä niin "pehmeeltä". Ps. Ei ollut varjolle otolliset olosuhteet. :D

      Poista
  8. Mä hämäännyin, pitäisikö tuolla lukea ruusukorvikset? :D Kun etin niitä rusetteja mut en löytänyt sellaisen kun sun paidasta. On muuten tosi nätti paita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olin ajatuksissani kirjoittanut, kun pyöri ruusut ja rusetit samaan aikaan mielessä. :D Nyt on korjattu ja kiitos kun huomautit, täällä on tarkkoja silmiä! :)

      Poista
  9. Miul on toi sama käsikoru, samalla värillä! Ostin sen keväällä palkinnoksi itselleni onnistuneesta työhaastattelusta :D (Ja sit sainkin sen duunin. Khihi.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on ihana juttu, että jos onnistuu jossain niin voi palkita itsensä! :) Tulikin mieleeni, kun lupasin itselleni Orlyn Feel the vibe kokoelman - jos saan ajokortin läpäistyä. En mä kyllä itselleni sitä kokoelmaa silti ikinä hankkinut... kummallista! :D

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! Ompas mulla ihania blogiystäviä täällä, jotka osaa piristää mun päivää. ♥

      Poista
  11. Kaunis mella <3 Ja noi korvikset ! Ihanat (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sinua! ♥ Korvikset on kyllä rakkautta ja jospa en ikinä hävitä tai riko niitä. :D

      Poista
  12. Ihana asu, just mun mieleen. Voisin itsekin pukeutua noihin ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenni, ihanaa et täällä on samantyyppisiä naisia pukeutumistavoissa! :)

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, Erjastiina! :) ♥

      Poista