5 omituista asiaa | Tunnustus

Moi! Elikkäs tarkoituksena olisi tunnustaa 5 omituista asiaa ja onneksi sain äidiltä vähän apua, koska tottahan se ulkopuolisen ihmisen silmin voi aina omituiselta näyttää. Mitään en muuten myöntäisi! Hannele nakkasi tällä haasteella. Mä oon tehnyt jo jonkin sortin ihmeellisen postauksen aiemminkin missä tunnustin kaikenlaista hassua asiaa, olisiko se ollut sitten faktoja. Ne, jotka ei minusta vielä sen kummemmin tiedä niin voi nyt tutustua niihin omituisiin faktoihin mitä minulla on. Hihi!


1. Aivastan kuin pieni kissanpentu, se on sellanen kimeä "tsih" ääni. Okei, kaikillahan on omat hassut aivastuksensa, mutta tää on aina ihmetyttäny kaikkia missä ikinä aivastankin. Jotkut rupeaa nauramaan, jotkut sanoo "Suloista!" ja jotkut sitten "Kuulostat ihan kissalta!" Hah, mau vaan.

2. Mitä ruokailutapoihin tulee, niin syön muuten keittoa haarukalla. Tänäänkin oli kotona keittoa ja mä söin sen haarukalla. En mä tiedä miksi, tuoko se sitten haastetta, mutta en kyllä ikinä söis lusikalla.

3. Mulla pitää olla teema kaikelle, esim. väriteema tai joku muu yhtenäinen teema. Mä esimerkiksi ajattelin ostaa tulevalle kissalle pelkästään sinisiä juttuja. Tietysti neutraali valkoinen ja musta käy lisäksi, mutta ei saa olla mitään muuta väriä. Blogin arvonnoissaki mulla on aina tietty teema tai väri, enkä halua poiketa siitä.

4. Olen nopea tekemään suunnitelmia eli ns. "extempore ja 2 sekunnin suunnitelmat" toimii. Mieheni kyllä tietää tämän ja siksi se kysyykin aina multa, että mitä nyt tai jos joku ongelma tulee ja miten sen ratkaisisi. Ideat vaan napsahtaa ja useampikin, mistä voi sitten valita! Ei se nyt hirveän omituista ole elää hetkessä.

5. Lapsuudesta mulla on tullut tällainen tapa, että nipistelen jonkun sormia kun on esim. jännittävä tai kauhuelokuva menossa. Pienenä se oli äidin sormia, kun hän luki satuja. Nykyisin miehen kanssa, kun katsotaan leffoja. Se rauhoittaa!

Mitä outoja tapoja teillä on?

22 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Ajattelin, että se voi olla vähän pelottava! :D

      Poista
  2. Teitpä tän nopsaan :)
    Syötkö jotain muuta lusikalla? Tai siis käytätkö lusikoita yleensäkään? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli niin mukava ja helppo tehdä! :D Vai kenties pitikö mun päästä nopeasti tunnustamaan, kuka tietää.

      Jäätelöä mä syön lusikalla, mutta mieluummin ostan valmiin jäätelön. :) En oo mikään piimä - viili - jugurtti fanikaan, joten aika harvoin. Toivottavasti tästä ei saa sellaista kuvaa, että mä jotenkin kammoaisin lusikoita haha! :D

      Poista
  3. Haha söpöhauska tuo kuva ^^

    Nauroin tuolle keittojutulle ja siitä tuli mieleen se, että joskus luokallani oli tyttö, joka halusi syödä aina keiton lusikalla ja veitsellä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahdoton naamanvääntäjä! :D

      Haha, jos keitossa on perunoita / nakkeja / kalaa, niin nehän saa kivasti pilkottua veitsellä pienemmäksi. :) Mutta meitä on moneksi!

      Poista
    2. Totta kyllä, mutta mulla on nimenomaan jäänyt mieleen se, kun tämä tyttö söi sosekeitotkin veitsen kanssa! :'D

      Itse en ehkä uskalla alkaa miettimään outouksiani, multa löytyy outoja pakkomielteitä ihan liikaa...

      Poista
    3. Haha, en menisi tuomitsemaan - koska meitä outoja riittää moneksi!

      Ja siitä puheen ollen tule nyt vaan mukaan ja tunnusta omituiset asiasi / tapasi blogissa. Kyllä se vaan on hyväksi! :D Monet muutkin ovat uskaltaneet tehdä niin! :)

      Poista
    4. Päädyinkin nyt ideoimaan näitä ja sain kuulla kaveriltani erittäin hämmentävän faktan itsestäni : DD

      Poista
    5. Hehe! Postausta odotellessa. :))

      Poista
  4. Mulla on aivastelun kans sama juttu! :D Lisäks haukotellessa mun kurkku päästää sellasen kissamaisen 'nau'-äänen, yleensä kaikkia huvittaa. Mut mitä ihmettä, keittoa haarukalla?? :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluaisin kuulla sun haukotuksen, vähänkö hassua! :) Ja joo, pitäähän elämässä olla ööö... haasteita? :D :D :D

      Poista
  5. Haa, mäkin aina aivastan silleen hassusti. Ite oon nimittänyt sitä sarjakuva-aivastukseksi :DD TSIHH!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sarjakuva-aivastus? Ompas jännä nimike! :D

      Poista
  6. Söpö kuva ja ihania outouksia :3

    Meidän luokalla oli henkilö, joka aivasti just silleen pienesti tsih ja yritettiin opettaa sitä aivastamaan silleen kunnolla xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi! :D Ei ollut loppuunsa edes vaikea keksiä, kun äitikin auttoi parin outouden kanssa.

      Ja se henkilö on varmaan sit samalla tavalla aivastanut kuin mä! :)

      Poista
  7. Voi jehna mie repesin tuolle keitto-jutskalle :D Mie kyllä syön keitot ja puurot yms. lusikalla, mutta valitsen aina mahdollisimman pienen lusikan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekkin hassua! :D Mut eikös olis helpompaa ja nopeampaa syödä isolla lusikalla? :)

      Poista
    2. No olis :D Mut jotenki en halua laittaa isoa lusikkaa suuhun, tuntuu että se repii suun pielet auki :D

      Poista
    3. No se! :) Oon kyllä joskus ajatellut samoin. :D

      Poista