Tammikuun tärkeimmät | 2013



Kuukauden suosituimmat tuotteet ja jutut:  
Cosmopolitania aloin lukemaan jo joulukuussa, koska sain kaupanpäälliseksi lehden Seppälästä. Aika hyvä lehti täytyy sanoa ja olen kaivannutkin jotain pientä lukemista jokaiselle kuukaudelle. Keune so Pure hiustenhoitosarjan lahjoitti minulla Cosmeryan Merja testaukseen, tästä tulossa vielä postausta myöhemminkin - et mitä oon ollut mieltä. Mansikka-suklaa kasvonaamiota minulle suositteli äiti. Olen käyttänyt sitä nyt pari kertaa saunan yhteydessä ja se tuoksuu ihan suklaavanukkaalle! Aion kokeilla tämän merkin muitakin kasvoille tarkoitettavia tuotteita. Maybelline ripsivärin sain testaukseen myös joskus viime vuonna, mutta otin sen nyt ihan käyttööni edellisen tuotteen loputtua. Mahtava ripsari, suosittelen! Oli Cosmossakin testauksessa.


Kuukauden käytetyimmät vaatteet ja asusteet:
Raita/ruutukuosi etenkin kauluspaidoissa tai sen sellaisissa on ollut minun suosiossa aika paljon nykyään. Kolme omistan tällä hetkellä: sinisen, punaisen ja vihreän. Nahka on ja tulee olemaan ikisuosikki, etenkin nahkatakki (jolla kylmän talvenkin oon pojotellu menemään). Sen lisäksi nahkasaappaat ja uudet ihanat kimmeltävät legginssit! Le(o)pardi korostuu taas sen sijaan eniten huiveissa (kuten arvata saattaa) eli olen huomannut käyttäväni vaatimattomasta kokoelmastani aina tiettyjä huiveja tiettynä kuukausina. Vältän yliannostusta - eli huivi riittää pelkästään tai ei huivia ollenkaan ja sen tilalla joku lepardipaita.


Kuukauden uutuudet ja ihastukset: 
Kuukausittaisia ostoksia näette yleensä heti kuvina, mutta päätin ottaa tähän vielä etenkin ne suurimmat suosikit yhdeltä kuukaudelta. Ruusukorvikset ovat ehdottomasti olleet käytetyimmät heti oston jälkeen joko turkoosina tai pinkkinä. Jätettävän hoitoaineen tilasin Cosmeryalta ja sekin muistuttaa minua suklaavanukkaasta, kuten ylempänä oleva kasvonaamio. Kuuluu tästedes hoitosuosikkeihin! Hopeinen laukku tuli H&Mltä postissa ja olen käyttänyt tätä yleensä viikonloppuisin, vähän liian "glamour" arkikäyttöön. Pieni, mutta sopiva tarkoitukseen. Puhelimen suojan tilasin Ebaysta todella halvalla, on kyllä laadukas ja kätevä! Mukana tuli vielä kosketusnäyttökynä ja älypuhelimen suojatarra. Saatavilla myös kymmenissä eri väreissä. Aion varmaan hankkia sinisen sitten seuraavaksi.

Mitäs piditte tammikuun tärkeimmistä?

20 kommenttia :

  1. Tosi kiva postaus ja kiitos älyttömästi ystävänpäivälahjasta sain tänään ja olin ihan ihmeissäni mitä oot lähetelly =)Lakka multa jo löytyy ku en oo ehtiny päivittää kansioita mut hankin joku aika sit 3 settiä niitä minilakkoja .Ei haittaa kyl sillekki varmasti jokin käyttö keksitään ,voin säästää vaik arvontaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Ja hyvä, että ystävänpäivälahja löysi tiensä perille! Voi hitsi ja kun mä kävin ihan katsomassa sun kynsilakkalistaa ettei sulla olisi sitä. :) Noh, jospa löydät sille jotakin muuta käyttöä tai lahjoitat vaikka eteenpäin. :D

      Poista
    2. Juu en oo tosiaan ehtiny sinne listaan niitä lisätä ja montaa muutakaan täytys päivittää se =)Ei se haittaa kyl sille varmasti löytyy käyttöä

      Poista
    3. Minäkin oon hirveen laiska, mitä tulee noihin itsenäisten sivujen päivittämiseen. :D No, jos ottais tavoitteeksi ainakin kerran kuukaudessa päivittää ne!

      Poista
  2. Tykkään tosi paljon tuosta sun kuvienmuokkaamisesta :3 Mä en ikinä jaksais nähdä niin paljon vaivaa oman kämäisen blogini takia, joten on kiva katsella tällaisia postauksia, joihin on panostettu :3 Kivan erilaiset kollaasit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitoksia ihan hirveästi, vaikka enhän mä mitään kummosta värkännyt! Eilen mietin ja muokkailin, että miten saisin tästä "kuukauden" jutusta vähän omanlaisensa kiinnostavan kollaasimaisen. :D Tulossa siis lisää tämän tyyppistä jokaisena kuuna. :)

      Poista
  3. kivoja juttuja! Tuommosta puhelinkoteloa ja uutta puhelinta himoitsen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi puhelinkotelo on ihan kiva, koska siinä on semmonen magneettiläppä. :)

      Poista
  4. Kiva postaus. Sun blogia on niin mukava lukea! :) kiitän vielä tääläkin ystävänpäivä lahjasta <3 kiitos mella!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Kiva, että nautit blogini lukemisesta! Sehän on parasta palautetta. Eipä mitään ja hyvä, että pidit! :) ♥

      Poista
  5. Hauska idea kerätä kuukauden jutut tuollain :)

    Kiitos ystävänpäivälahjasta! Postailen siitä lähempänä ystävänpäivää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli aluksi suuremmatkin suunnitelmat, että olisin kirjottanu lopuksi myös kuulumiset tammikuulta ja mitä muuta on tapahtunut ja mitä oon syönyt ja tehnyt jne... No en mä sitten, kun aattelin et tulee liian kilometripostaus. Mut eri kuussa vaikka hieman eri jutut ettei kaikki oo toistensa kopioita. :)

      Joo, hyvä että tykkäsit pienestä yllätyksestä! :)

      Poista
  6. Heips mun piti tulla viel ilmottaan et voit koittaa onnea ja yrittää voittaa itsellesi 3kk livboxin http://glitz8glam.blogspot.fi/2013/02/livboxin-kuukauden-bloggaja-livbox.html tuolla on arvonta =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, käynkin heti osallistumassa!!! Kiitos vinkistä! :)

      Poista
    2. En tiiä tuliko viesti ku tää kone sekoilee mut sulle lähti tänään pientä lahjaa toivottavasti tykkäät

      Poista
    3. Tämä viesti tuli ainakin ja kiitos, postia siis innolla seuraten! ;D Ilmoittelen kun se lahja postissa saapuu. :)

      Poista
    4. No varmasti, lähetät aina kaikkea kivaa! :) ♥

      Poista
    5. Kiva kuulla =)ehtikohän jo tänään perille

      Poista
    6. Tuli tänään postissa! Misu oli erittäin kiinnostunut siitä paketista ja sisällöstä selvisi miksi. :D Pian postausta tulossa!

      Poista