Ystävänpäivälahjoja & Tunnustus

Hei! Hyvää ystävänpäivää niille, jotka ovat sitä oikeissa merkeissä viettäneet! Voin näin rehellisesti sanoa, että omani ei ollut parhaimmasta päästä ainakaan päivällä. Eräs ihminen onnistui pahoittamaan tänään mun mielen niin pahasti, että en ole oikein hyvää fiilistä nähnytkään. Tämän tapahtuman jälkeen äiti vei mut lohdutukseksi ostamaan kylän parhaat leivokset ja kotzonet.

Ystävänpäivä on kaikesta huolimatta tuonut vielä huonojen juttujen jälkeen pienen hymyn poskilleni, kun kävin tänään postilaatikolla. Kolme ihanaa ihmistä on muistanut minua ystävänpäivälahjoilla. Tulin näistä niin iloiseksi, että ette voi uskoa! Varautukaa romaaniin.


Sara | CupCakez paketti oli tullut mulle jo eilen, joten kuvasin sen tänään työpaikalla, koska siellä on tuota kivaa kartonkia aina, haha. Mun äiti haki postin ja mä tunnistin sen paketin jo pimeästä eteisestä, että ahaa nyt on tullut Saralta joku yllätyspaketti! Olin todella hämmästynyt sisällöstä... mun ensimmäinen Nfu Oh lakka! Ihanaa ja toi koru kans oli niin hauska, että pitää ottaa hassuja kuvia tulevaisuudessa. Kiitos ihana Sara, tämä oli todellakin mieluisa yllätys! 



Fani | Nails & Other Stuff paketti oli suorastaan valtava ja painavakin! Oi tätä tänään avatessani hämmästelin kyllä, että oli kaikenlaista hyödyllistä tavaraa. Esim. oon pitemmän aikaa halunnut jo jotain kivoja kynsitarroja kokeilla ja pakkauksessa oli useampiakin mitkä jäi kuvasta puuttumaan. Lähdin kuvailemaan vissiin liian innostuneesti. Sitten tällaisia namusia, mitkä varmaan mun poikaystävä syö kun näkee, haha. Ja aivan uusi merkki minulle eli Sinful Colors! Ei mulla oo yhtään tuollaista, joten kiitos näistäkin. Kiva päästä kokeilemaan jotain uutta, ihana Fani! 



Hannele | Kunsii kirje sisälsi aivan mahtavat korvikset! Siis ihan huippua, että oot tehny mulle tuollaiset ihan minun näköiset korvikset! Nämä pääsee heti käyttöön. Ne vielä kimalsi, jos kuvasta ei sitä huomaa. Oon niin kiitollinen tällaisista jutuista. Kiitos Hannele! 

Sain tunnustuksen Rakkauspapaija & Syvänmerenkala blogin Miljalta. Kiitoksia paljon! Tehtävänä oli siis kiittää tunnustuksen antajaa ja valita 5 blogia (on alle 200 lukijaa), joille se annetaan eteenpäin. Samoin myös ilmoittaa heille blogiinsa tunnustuksesta jättämällä kommentin. Ja sitä kautta tunnustus menee taas eteenpäin! Rakkautta saa nämä blogit, joita olen aika vasta ruvennut lukemaan:

Hyvää ystävänpäivää!

32 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Ihan huiput! ^.^ En ota niitä ikinä pois, no okei... joskus!

      Poista
  2. Kiva, että korvikset oli mieleiset! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, ei huolta siitä! :) ♥

      Poista
    2. Tulihan tuo kommentti näköjään perille, kun tuli vaan jotain erroria, kun yritin laittaa :)

      Poista
    3. Apua, toivottavasti ei blogin syy ole. :D

      Poista
    4. Tuskin :) Mä veikkaan mun miniläppäriä. Se valitti jotain selaimesta, joka ei ole tuettu, kun yritin gmailiin mennä...

      Poista
    5. Höh! On ne koneet kyllä niin vekkuleita ai että!

      Poista
  3. hyvää ystävänpäivää pikkutyttö :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä pikkutyttö?! Minähän olen jo nuori nainen! :D Samoin! ♥

      Poista
  4. Kiitti ihanasta tunnustuksesta! Mun täytyykin tässä nyt laittaa hyvä kiertämään! :D Mutta tosi ikävää, että joku pahoitti sun mielen ystävänpäivänä.. Mutta onneksi sulla sentään on ihania ystäviä. Ja kauniita kynsiä. ♥ Sori oon outo..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitas hyvä kiertämään ihana Maria. ♥ Ja joo kyse oli aivan turhasta asiasta, mutta niin sitä vaan osaa toista ihminen loukata.

      Enkä mä tällaisesta piittaa kauaa, kun mä tiedän että mulla on ystävät tukena ja vaikka ne kauniit kynnetkin! Haha, sait mut nauramaan! :D

      Poista
  5. toivottavasti saat pian myös paketin täältä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IIIK! Niinpä, olen odotellut sitä ja tuskin maltan päästä kokeilemaan kaikkia niitä tuotteita! Kerkeeköhän perjantaiks, toivotaan. ;)

      Poista
  6. Ihania paketteja sait =)oikein mahtavaa ystävänpäivää kaikesta huolimatta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Tuli kyllä hymy huulille. :D Sullekkin hyvää ystävänpäivää! ♥

      Poista
  7. Voi apua, kiitos ihanasta tunnuksesta! :3 Laitanki hyvän kiertämään seuraavan postauksen yhteydessä ;) Ihanaa ystävänpäivää sinne!!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä kestä, sun blogi oli ihan huippulöytö! Oot niin taitava graafisesti ja tosi kauniskin, tuollainen omalaatuinen tyyli. :')

      Ihanaa ystävänpäivää!

      Poista
  8. Vastaukset
    1. En edes huomannut kirjoitusvirhettäsi. :D

      Poista
  9. Voi, ihania ystävänpäivälahjoja olet saanut! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle, kun olen myös sinultakin ihanan ystävänpäivälahjan saanut! Kiitos ihan hirmuisesti, en odottanut mitään tuollaista! :))

      Poista
  10. Kiva että tykkäsit paketista :) oot saanu myös paluon muuta ihanaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkäsin, siellä oli kaikkee ihanaa jutskaa ja paketti oli iso! :D Ihana Fani, nähtäispä me joskus livenä. :)

      Poista
    2. No niimpä!!! Mä tuun ouluun teijän luo sit <3

      Poista
  11. Kiitti mella vinkistä täytyyki käydä vanhat arvonnat läpi =) testasin ja se on hyvä juttu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, pääsee helpommalla kuin poistamalla esim. kaikki kommentit erikseen. :D Minäkin tässä vasta kävin tämän uuden blogin kaikki vanhat arvonnat läpi ja varmistin et oon piilottanu ne kommentit. :)

      Poista
    2. Juu helpottaa huomattavasti ,osa täytyy viel käydä läpi.Oon järjestäny nii monta arvontaa vuoden aikana =)

      Poista