Hello Kitty | Meiji

Moips! Pieni pikainen postaus tuotteesta, joka tuli blogiystäväni Eekun lähettämässä swapissa. Pinkki purnukka, mitä koristi Hello Kitty ja  pienet mansikat. Saa myös selvän, että kyseessä on keksitikkuja, joita dipataan mansikanmakuiseen sekoitukseen. :) Avasin tuotteen siis tänään ja täytyy sanoa, että olin yllättynyt mausta. Ihan kiva yhdistelmä ja idea! Ja ulkoasu pelkkää plussaa, koska japanilaisissa tuotteissa on juuri se  siinä kaikista parasta. Hieman liian makea minulle, mutta positiivinen yllätys ettei ollut ihan mautontakaan. Kiitos, kun sain kokeilla! 


Mikä tärkeä päivä tällä viikolla on? 

10 kommenttia :

  1. noi näyttää niiin hyviltä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;D Tuu maistelemaan, vielä on pari haha!

      Poista
  2. Mie olen joskus lapsena syönyt tuon muotoisesta purkista tikkuja, joita dipattiin Nutellaan! : D Tuli muistoja mieleen, harmi ettei niitä ole enää kaupoissa näkynyt :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ikinä syöny Nutellaa tai mitään pähkinävoita. :D Kaikesta päätellen, se oli sitten hyvää? :)

      Poista
    2. Oli joo : ) Mun mielestä Nutella maistuu lähinnä vaan suklaalta eikä pähkinältä, makuaistissani on kai jotain vikaa kun se pähkinä ei maistu mulle siinä :'D

      Poista
    3. Kaikilla varmaan eri tavalla! Pitää joskus maistaa lusikallinen, niin katsotaan. :D

      Poista
  3. Ehkä mun täytyy testata tätä myös ite,ainaki se suklaa versio oli ihan hyvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Suklaaversio on voinut olla parempi!

      Poista
  4. Nams♥ herkullisen näköisiä. Näitä haluaisin maistaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan ok! :) Jos teette Eekun kanssa joskus SWAPin, niin ehkä hän lähettää sinullekin. :D

      Poista