Ihania ostoksia! | Jumbo

Moi! Jos näyttäisin nämä kaikki ihanat ostokset, mitä hankin Jumbosta, Vantaalta. Minulla oli aika selvä käsitys siitä, että vaatteita jos aion ostaa niin jotain käytännöllistä ja paljon pidettyä. Lisäksi kesän tullessa myös aurinkolasit ja kaikenlaista muuta tulevia lämpimiä ilmoja ajatellen. Suosin edelleen hyvin hyvin kirkkaita ja neonmaisia värejä, mutta mukaan tarttui myös paljon lempiväriäni sinistä! Seuraavassa postauksessa lienee Simban kuulumisia, joten pysykää kuulolla! 

Kicks paketti sisälsi: Body Lotion, Shower & Bath ja Hand Cream - Pink Punch
Aurinkolasit leopardiprintillä ja sangat hopeiset.
Maaliskuun 2013 Cosmopolitan | Seppälä
Glitter Nail Polish - Blue
Uusi sininen lepardihuivi kokoelmiini.
Äidin sponssaama räikeä neonpinkki kevyt olkalaukku.
Madonna -merkkinen pinkki toppi, aika pitkä. Hyvä kesäksi legginssien kanssa.
Sininen ja valkoinen neule. Kaapissa lisäksi samaa sarjaa neonpinkki ja mintunvihreä.
Normaalit sininen ja musta toppi, valkoisenkin olisin ostanut - ei ollut kokoja.
Glitterharakkana korupuodista myös isot punaiset ruusukorvikset.
Armeijakuviolliset kesätennarit. Yllätys itsellekkin!
Mitäs mieltä ostoksista?

14 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. :) Kiitos, oon itekkin tosi tyytyväinen ollut viikonloppuun ylipäätään! :D

      Poista
    2. maistoin niitä toisia karkkeja ,ei maistunu ku sokerille vaik eri värejä en maistanu makuja,sit pokemon karkeissa näyttiki olevan erinlaisia kaikki =)oon löytäny hurjasti kauppoja jotka pitäs käydä katsoon =)

      Poista
    3. Niin piti siksi ihan kysäistä, että millekkä ne eriväriset pelletit maistu, kun mulla tuli japanin tilauksessa sellaisia ihan pieni rasia. :D En oo vielä kokeillu. Jeps, vähän siistiä kun siellä on valinnanvaraa. :)

      Poista
    4. ok kerro ku kokeilet et maistuuko nekin vaan sokerille =)niin oon sun innottama nyt itekki jääny koukkuun ,puoliso ihmetteli et mitä menin ostaan ja halus nähdä sit mitä ostin ,vähän se kyl nauro mulle mut minkäs teet ku on ikuinen nuori =)Tietty aina voin diilata sulle jos jotain haluut ,ilmottele vaan

      Poista
    5. Joo, pitänee kattella mitä sinä innostut ostamaan sieltä Helsingin kaupoista niin jos joku alkaa kiinnostaa! :D Olen iloinen, että oot sitä mieltä et oon ollu syy sun innostukseen! XD

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mulla on hyvä maku, lol. ;D Piti ostaa kissallekin peti, mutta Faunattaressa hinnat huitelivat puolen saturaisen hinnassa huh huh. Pitänee muualta, vaikka kaupungista katsoa! :)

      Poista
  3. Kivoja ostoksia, mun lemppari tuo pinkki laukku! c: mä ostin joku päivä täältä Derrystä melkein samanlaiset armeijakuvioiset kesätennarit, makso vaan 3 puntaa (eli suunnilleen 4e)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ärr, noi oli ainakin sen 9,95 tai peräti 14,95 en ole ihan varma. :D Toi pinkki laukku on kyllä mahtava piriste kokoelmaan. :)

      Poista
  4. Paaaljon kivoja ostoksia! Nyt tekee mieli lähte shoppailemaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Materialismionnellisuus. :D Olis kyllä ollu paljon muutakin esim. meikkejä ei tullu ostettua mut pitänee lähtee lähikauppaan vaan.

      Poista