Livbox & Korviksia | Huhtikuu

Hei! Elikkäs sama loru kuin maaliskuussa, jos et ole katsonut vielä omaan livboxiisi - niin suosittelen lukemaan tämänkin postauksen myöhemmin. Postaus sisältää siis huhtikuun livboxin tuotteet ja iso kasa korviksia, mitkä tilasin Eekulta! Kaikin puolin olen ollut kuin lapsi jouluna tänään. :) Mikäs sen mukavempaa kuin saada postissa kirjeitä, lahjoja tai paketteja. Eilenkin oli tullut postiin pari juttua ja äiti ihmetteli, kun haalin kaikki itselleni, haha!


Livbox sisälsi:

Clinique (All about Eyes Rich) -silmänympärysvoide / 5 ml
Simple -silmämeikinpuhdistustyynyt / 30 kpl
Avene (Eau Thermal) -terveyslähdevesi / 50 ml
Paese (Luxus no 110) -luomiväripaletti / 4 g kokeilin jo, eli kuvissa käytetty paletti


Olivat tarpeellisia minulle, entäs sinulle?


Iso kiitos Eekulle kaikista korviksista, onneksi olin nopea ja kerkesin varata itselleni ne heti! Tykkäsin eniten... kaikista! Ja ekstrana vielä lähetit minulle nuo punaiset ruusukorvikset, ihanat! Parempia kuvia varmasti tulossa korviksistakin, kun postailen päivän asua ja sen sellaista, pus. 

7 kommenttia :

  1. Sain myös silmänympärysvoiteen ja oon tyytyväinen tuohon boksin tarjontaan. Edelliset kaksi boksia on ollut mulle aika pettymyksiä, mutta tästä tykkäsin. Harmi, että tuo jakso loppu nyt. Itse voitin oman eräästä blogista ja oon miettinyt, että jatkaisinko tuon tilaamista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tosi hyvä paketti oli ehdottomasti vaikka vaan 4 tuotetta. Toivottavasti laatu korvaa määrän. :) Silmänympärysvoide oli tosi hyvä sattuma muutenkin, oon halunnu hankkia sellaisen jo pidemmän aikaan mun herkille silmille. :( Samoin puhdistusliinat, aika kätevä pakkaus laukkuun... ja luomiväritkin jo testasin silmille (ihanan shimmeriset!) :D Terveyslähdevesi on minulle vielä suurta kysymysmerkkiä, mutta sekin ajallaan. :)

      Ää, sait siis itse silloin helmikuun boxin? Mua ärsyttää vieläkin, etten jo silloin kerennyt tilaamaan. :D Kuulin myös, että livbox hieman kallistuisi nyt - mutta ei paljoa?

      Poista
  2. Livboxi kotiutu myös mulle eilen =) ja kiva kuulla että korvikset oli mieluisia ja myös yllärikorvikset kelpas

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Niin minä katsoinkin postauksesi! Joo, olivat mieleisiä, tänään esimerkiksi on korvissa ne hempeän vaaleanpunaiset rusettikorvikset. :)

      Poista
    2. =)ostin uusia rusetteja ku oltiin saran kans shoppailemassa ne oli kivoja pastellisävyjä =)

      Poista
    3. Pitänee ostaa taas lisää! ;D Ja tehdä kunnon postaus!

      Poista