Paras uni ikinä


Varoitus! Sisältää jännittäviä tilanteita!


Moi! Ajattelin kertoa teille unestani, minkä näin tässä vähän aikaa sitten. Voin sanoa, että elämäni mielenkiintoisin ja jännittävin uni. Samalla kuitenkin niin looginen ja tuli sellainen olo, että näin minä tekisin tosielämässäkin, haha! Pelottavaa? Unet ovat todella henkilökohtainen asia, mutta miksipä en jakaisi elämäni unimaailman parhainta tarinaa teidän kanssanne. Muistan unen tarkoin, koska heti herättyäni kerroin siitä kavereille ja muistelin koko ajan miten se meni. Aloitetaan...


Olipa kerran... Eräs kaunis päivä, jolloin aurinko paistoi kirkkaasti ja kävelytin kissaani Simbaa pitkin kyläteitä. Meillä oli mukavaa, kunnes eräs mies hyppäsi puskasta ja löi minua kahvakuulalla päähän! Menin tajuttomaksi ja heräsin vähän ajan päästä samasta kohtaa ja huomasin Simban kadonneen. Olin varma, että minua lyönyt mies vei kissani mukanaan...

Myöhemmin minulle selvisi, että alueella pyörii paikallisia kissanappaajia. Nappaajat (cat)nappasivat kissoja ja palauttivat sitten suurta summaa vasten. Etsin kuumeisesti lisätietoa netistä ja lehdistä, että miten voisin löytää nämä miehet ja saada kissani takaisin. Eihän minulla ollut moisia rahoja! 

Jo samana iltana lähdin yksin taskulampun kanssa pimeään metsään etsimään mökkiä, mistä oli yleisövihjeen perusteella ollut puhetta. Siellä he voivat olla lymypaikassa. Pitkän tarpomisen jälkeen keskellä metsää löysin kyseisen mökin ja ikkunasta paistoi valoa ja näin kaksi mieshahmoa.

Koputin rohkeasti oveen ja mies tuli samantien siihen. Sanoin vain: "Nyt kun löysin teidät, niin palauttakaa kissani!!!" Mies suostuikin tähän, jos en paljastaisi heidän olinpaikkaa. Menin yhteen huoneeseen, mikä oli täynnä kadonneita ja kuulutettuja kissoja. Etsin, etsin, etsin Simbaa kunnes löysin sen huoneen pimeimmästä nurkasta.

Kiitin miehiä ja sanoin, että heidän on luvattava etteivät myöskään ikinä nappaa Misua minulta... Miehet kieltäytyivät ja minä suutuin, mutta lähdin kuitenkin ulos Simba kainalossa! Kiersin mökin toiselle puolen, jossa oli ikkuna huoneeseen missä kaikki kissat olivat. Aukaisin ikkunan ja päästin kaikki karkuun... ja lopuksi sytytin koko mökin palamaan kyseiset miehet sen sisällä!

Tarinan opetus... don't mess with my cats!

Onko teillä ollut jännittäviä, pelottavia tai muuten 
siistejä, upeita unia jaettavaksi?

20 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Niin! Loppuunsa mun mielestä se oli kuitenkin todella jännittävä seikkailu-uni. :) Lisää tämmösiä, missä saa olla sankari! :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Oli erittäin mielenkiintoinen, vaikka onneksi se oli vaan unta! :D

      Poista
  3. Mun kissoihin liittyvät unet on aina pelottavia ja surullisia.. Eikä ne ikinä käänny parhain päin niin kuin tää sun uni. :/ Onneks en kuitenkaan nää niitä kovin usein..

    Mutta tämmönen jännä ja outo uni on ittelle jäänyt mieleen jo monen vuoden takaa:

    Näin unta karhusta. Olin pihalla ja huomasin sen metsässä, joka alkoi meidän takapihalta kun asuin vielä kotona. Sitten se karhu huomas mut ja lähti tuleen mua kohti. Juoksin sisään, mutta karhu sai jalan(=tassun) ovenväliin. Juoksin äkkiä yläkertaan, menin vintille ja kaivauduin siellä kaiken kaman alle perimmäisessä nurkassa ja käperryin sikiöasentoon ettei se karhu löytäis mua. Sitten heräsin, tietysti sikiöasennossa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! :( Voin melkein jo kuvitella, koska olen itsekin nähnyt Misusta surullisia unia pari ja herään aina tippa linssissä ja pakokauhun vallassa. Ja sitten pitää mennä etsimään ja halimaan Misua!

      Aika kauheeta noi karhu-unet myös huiii, onneksi pääsit pakoon! :D

      Poista
  4. Luin ensin, että mies löi minua kahvikupilla päähän.. :D
    Itse olen nähnyt sellaista unta, että olin muumimamma ja naapurin poika oli muumipeikko ja olimme jossain majakkasaarella, jossa joku luuranko ajoi meitä takaa.. Kaikkee sitä yöllä näkee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Joo, veikkaan et varmasti kaikki ovat joskus nähneet hassuja muumiunia, minullakin on joku pelottava muumiuni vielä muistissa. :)

      Poista
  5. Heh. Hauska uni.:D Ite näin viimeyönä unta et yks opettaja soitti mulle että se pakottaa mut lähihoitaja puolelle ja avautu omista ongelmistaan vielä. :'D

    VastaaPoista
  6. Hauska uni, onneksi ei ollut totta! ;) Unista tulikin mieleen, että olit viime öisessä unessani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, niinpä! ;D Minun kissoja ei siepata! Ai olinko? Siistiä, kerrotkos mitä siinä tapahtui? :)

      Poista
    2. Ihan olimme vain shoppailemassa :D

      Poista
    3. No niinpä tietysti! ;D Muistelin myös, että joku muukin lukijoistani on nähnyt minusta unta... ja minäkin olen nähnyt muutamasta bloggaajasta unta! On se ihan hassua. :)

      Poista
  7. Näin muutama päivä sitten unta, että toinen koiramme kidnapattiin. Myöhemmin selvisi, että asialla oli ollut yksi työkaverini.. :D Menimme työkaverini luo, jossa oli parisenkymmentä koiraa ahdettuna pieneen häkkiin. :( Huutelun jälkeen meidän vauveli kömpi todella ison koiran alta ja sitä oli purtu toiseen silmään.:( Uhkailin työkaveriani ja hän sitten antoi koiramme takaisin. Hirvein uni sitten hetkeen. :S Onneksi oli kuitenkin vain unta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh huh! Eli samantyyppistä unta. On ne ihmiset ilkeitä, kun yrittävät lemmikkimme napata itselleen. Olet ollut unesi sankari myös! :)

      Poista
  8. Hahaha .. supersankari x)! Välillä khyl näkee todella päättömiä unia .. ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Äläpä muuta sanoa, haha. :D

      Poista
  9. Kaamea uni! Uskallankohan enään liikkua kisujeni kanssa ulkona:O mutta onneksi pelastit kaikki kisut ja miehet kuolivat!! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaamea ja jännittävä ja siltikin ehdottomasti paras uni ikinä! :D Hyvä, että olet samaa mieltä! XD Miehet sai mitä ansaitsivat!

      Poista