Toukokuun tarpeellisimmat | 2013


Kuukauden oli-pakko-saada:
Kuukauden Cosmopolitanin ostan aina erikseen kaupasta, en ole jaksanut ruveta tilailemaan! Laiska, höh. Sitten Eekulta tilaamani rusettikorvikset, joita minulla on jo aikamoinen kasa ja melkein joka väriä löytyy! Cosmeryalta taasen sain kokeiluun Cuccio - Kiss in Paris kynsilakan, joka pitäisi olla jokaisella naisella! Ihanan punainen. Lepardihuivin ja (neon)pinkit tennarit nappasin mukaani H&Mltä.


Kuukauden kissatuotteet:
Zooplussalta ovat kaikki kyseisen kollaasin lelut ja ruoat. Kissojen suurimmat suosikit oli kuvassa näkyvät kissanminttuiset leluhiiret ja vielä kyseinen huiskalelu, missä on sulkia. Lisäksi ruokapuolelta erityisesti Miamor -pussiruoka ja Catessy -herkkutikut saivat täyden kympin!


Kuukauden blogipostaukset:
Ehdottomiin kuukauden blogipostauksen kolmikkoon kuuluvat nämä kyseiset eli: KissaSWAP, minkä toteutin Sinikilpikonnan kanssa. Lisäksi Toukokuun Livbox ja TOP 10 -tuotteet

Mitä teillä on viikonlopun suunnitelmissa?
Paljon juhlia? Valmistuitteko itse kenties?

10 kommenttia :

  1. Kiva postaus jälleen ja minun tekemät korvikset pääsi sinne =)

    viikonloppuna ei erikoista ihan vaan lepään kotosalla ,aurinko paistellu nii et tuntuu taas pientä migreeniä puskee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai ne pääsi! :) Pitää katsoa, jos jotkut korvikset sopisi tänään mekkoni kanssa. Pikkuveljeni valmistui ylioppilaaksi. :D

      Auringon paiste kyllä voi haitata monellakin tavalla, itselleni puskee paljon pisamia ja aivastuttaa vähän väliä!

      Poista
  2. herkullisen värinen kynsilakka ja nuo tennarit tietysti.....s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä upea lakka tuo, sopisi varmasti sinullekkin. :) Ja tennarit melkein jokapäiväisessä käytössä! :D

      Poista
  3. Mulla on myös noi tennarit oon varmaan jo kertonu :D mä rupesin vasta tilaamaan cosmoa ja viimeviikolla tuli tilaajalahjaksi saatu muumimuki♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olen nähnyt myös kuvista! ;)

      Vähänkö kiva tilaajalahja! Pitänee harkita itsekkin, että rupeis vaan tilaamaan sitä Cosmopolitania. :D

      Poista
  4. Pitkästä aikaa tulin taas lukemaan blogeja, on ollu niin kiireistä niin nyt kiva kun teit taas tämmöisen postauksen niin tiedän vähän mitä tapahtunut :)
    Mulla loppui peruskoulu eilen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, saapi vähän tilannekatsausta ainakin viimeiseen kuukauteen! Olen sitäpaitsi tosi vähän tehnyt postauksia nyt viime kuussa ettei ole sen kummemmin mitään hirmuista luettavaa! :))

      Onneksi olkoon!

      Poista
  5. Oon ajoittanu postauksen huomiseks kello 15.00 :) Siellä on sulle tunnustus! :)

    VastaaPoista