Viikonloppu ja äitienpäivä

Heips! Viikonloppu sujui omalta osaltani hyvin tai oli vähintäänkin mahtava! Näin pitkästä aikaa Tuomoa ja heille jotka eivät tiedä, niin mieheni on intissä ...kohta tasan vuoden ollut. Tämä viikonloppu oli siksikin vähän jännittävämpi, koska tosiaan hänellä oli lähtö takaisin pitemmäksi aikaa = kokonaiset kaksi ja puoli viikkoa! Sanoimme juuri heipat vähän aikaa sitten, mutta asiaan.

Perjantai ja lauantai: Äiti teki hampurilaisia ja syötiin niitä kumpanakin päivänä (!!!), leivoimme lauantaina mokkapaloja, ajelimme kylällä ja kuuntelimme hyvää musiikkia, nähtiin paljon kavereita, saunottiin ja naurettiin paljon!

Hampurilainen sisältää: cheddaria, pihvin, ananasta, munakasta, mausteita ja salaattia  
Sunnuntai: Valmistelin ruokapöydän eli astiat ja tarjoilut. Iskä kävi hakemassa kukkia äidille ja laitoin myös ostamani lahjankin pöydälle. Isoveli teki kortin! Myöhemmin lahjasta sitten paljastui pirteät kesäkengät äidille ja Fazerin suklaalevy.


...Tuomo tuli myöhemmin illalla ja haastoin hänet hauskaan tehtävään, mistä myöhemmin blogissa!

 Miten muistitte äitienpäivänä?

6 kommenttia :

  1. Mä vain soitin äidille ja mummulle :) Mä olisin halunnu nähdä niistä kesäkengistä kuvan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vasta eilen illalla tajusin, että eihän mulla ole kuvia edes niistä lahjoista (kuten huomaa, postaus tehty myöhään). :D Asia korjaantuu tänään!

      Poista
  2. Me oltiin mun äitin luona myös käymässä :) Mulle tulee nälkä ku katon noita sun kuvia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuinkas kiva! :) Joo, kylläpä hampurilainen maistuis nyt. :D

      Poista
  3. Hamppari näytti hyvältä ja kiva lahja äidillesi.Mun oma äiti sen verran kauempana et puhelimessa juteltiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Meillä on äidin kanssa sama kengännumero eli 40-41, joten sopii samat kengät kaikki. :D Ja hyvä, että puhelimenkin kautta voi olla yhteydessä!

      Poista