300 lukijan spesiaali | ARVONTA


Hei! 300 lukijan kynnys ylittyikin odotettua nopeammin, vau.  Minulla oli kuitenkin jo tiedossa, mitä spesiaalia julkaisen teille täällä blogissani sen kunniaksi! Kuvan vihjeet voivat jo vähän avata asiaa. Osallistukaa vastaamalla alla oleviin kohtiin (yhteen tai useampaan), niin olette mukana arvonnassa. Olen huomannut, että suurin osa lukijoista pitää yllätyksistä ja sitä se on tälläkin kertaa!

ARVONTA ON PÄÄTTYNYT!
Kommentit piilotetaan perjantaina,
kun voittaja julkistetaan...

Arvonta on blogin julkisille lukijoille

1. Kysy 
Kirjoita kommenttiosioon minulle yksi tai useampi kysymys,
parhaista kysymyksistä teen postauksen / videon.

2. Ehdota
Ehdota minulle aihe, jonka tekisin postauksen tai videon muodossa.

♥ 3. Linkitä
Linkitä minulle blogisi tai kanavasi.

♥ 4. Osallistu
(Pakollinen!) Jättämällä nimimerkkisi ja sähköpostiosoitteesi.

ja voittajan valitsen itse!

Vihje! Tässä on palkinto, sisältö on yllätys. ♥ (Ps. Laatikko on Kicksin, mutta ei sisällä niitä tuotteita)
Kiitos ja onnea arvontaan!