Suosikkivlogaajat | #Vajaatusina & Miitti


Moi! Tätä hetkeä olette varmasti kaikki odottaneet ja tässä se tulee... tapaaminen = miitti vajaan tusinan kanssa! Jos ette ole vielä kuulleet tästä aiheesta, niin alempana on video mistä viimein minäkin ymmärsin kaiken. He siis tulivat kymmenen vloggaajan voimin mökkeilemään omalle paikkakunnalleni! Moni oli odottanut vajaatusina -jutulta jotain muuta...no, minun mielestä tämä oli paljon jännempää kuin joku ihme avaruuslento tai alusvaatemalliston lanseeraus! ;) Tapasin siis vihdoin ja viimein vlogaajat: Eeddspeaks = Eetu ja VLOGThunder = Jouko.

Videon kuvauksesta löytyy kaikki Vajaa Tusinan "jäsenet"

Muistatteko, kun tein postauksen ja videon suosikkivlogeistani? Keräsin kommentit heistä, jotka olivat nähneet videoni ja kommentoineet. Rauski!  Ja Eetuhan mainitsi miitissä, että muistaa kyllä videoni!

Ps. Joku luuli, että mä oikeasti swagyolottelin tosissani videolla. 

Tunnelmia miitistä: Saavuin Hiukan rannalle viiden maissa kuten Eetu oli maininnutkin Facebookissa ajankohdasta. Kirjoitin tulevani ja löysin heidät heti, koska iso porukka olikin suuntaamassa ensin kauppaan. Taisin kiljaista, että "Eeeetuuu!" :D Ja olin ihan täpinöissäni! Otimme fanikuvia ja vaihdettiin pari sanaa, ennen kuin he lähtivät kaupasta hakemaan juotavaa. 

Heidän tultua takaisin, toinenkin fani oli tullut tervehtimään! Oli niin rentoa vaan jutella, puhuttiin Eetun kanssa L4D pelistä ja kissoista, johon osallistui myös keskustelemaan VeeLogi ja GTXJokke. Keskustelin myös DomeziTVn kanssa ammatistani ja hän mainitsikin olevansa alkujaan Sotkamosta. 

Istuttiin ruohikolla ja osa meistä pienessä ympyrässä, kun osa porukasta vloggasi ja otti muuten kuvia. Päivitän teille tähän ( ja Facebook -sivulleni) maininnat minusta videoilla:

Eeddspeaks videolla: Sotkamon "syke"
VeeLogi videolla: Vajaa Tusina - Tapaamisesta asiaa
VLOGThunder videolla: Vajaa Tusina Day #2
GTXJokke videolla: Vajaa Tusina 2013 Random klippi Kollaasi
Tinyphantazman videolla: VajaaTusina2013 - päivä 2


Ihan mahtava päivä siis oli! ♥ Olin ihan hämmentynyt, kun minusta haluttiin tietää enemmän ja mainitsinkin pariin otteeseen kanavani youtubessa. En ajattele siis itseäni vlogaajana, vaan lataan Youtubeen materiaalia blogiani varten.

Kiitos Eetu! Olet juuri sitä mitä annat videoillasi näyttää. Ystävällinen, puhelias, hauska ja rento äijä! Otettiin kasa pöljiä kuvia ja keskusteltiin niitä näitä. Halusit myös mainostaa minua sosiaalisessa mediassa ja sekin oli jees. Kun keskustelimme vielä Facebookissa ja vilkutit minulle livestreamissa, niin osoittauduit vain ihmiseksi, johon kaikkien kannattaisi tutustua. Toivottavasti tapaamme taas!

Kiitos Jouko, Jokke, Domezi, VeeLogi ja muut!

Kuka on suosikkivlogaajasi?

20 kommenttia :

  1. APUA ONKO RAUSKI KOMMANNU SUN VIDEOO! Saan hyperventilaatio kohtauksen ihan just... hengitä syvään ja rauhallisesti... phuuuuuuh.

    Katoinki sen Eetun videon, näytit sulautuvan joukkoon hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ARVAA SAINKO ITE!!! ♥ ♥ ♥ Ihana. :D

      Joo, Eetu varmaan ehkä julkaisee sellaisen toisenkin klipin, missä kerroin vielä blogista. :) Ja saatan näkyä vielä muillakin klipeillä, mutta ilmoittelen tänne. :D

      Poista
  2. Eehanat viikset minulla ! :D Oli mahtavaa tavata, kiitos kauniista sanoistasi minusta ja muista paikalla olleista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aja ne pois, kun pääset kotiin! :| :D

      Ja tervetuloa uudelleen, ykkösfanisi Sotkamosta odottelee kyllä!

      Poista
  3. EETU ON PARAS IKIN!! SE ON NIIN IHANA MIES OIKEESTI!!! OMG !!! OON KADE SULLE KU SAIT NÄHÄ EETUN JA KAIKKI MUUTKI!!! EETUUUUU!! <3 <3 <3< 3< 3< 3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 ANTEEKS SEKOON!! JA TOSI HYVII KUVII SAITTE!! ;) EETU TOSI SÖPÖ NOIS :DD <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt kyllä tykkäät oikeasta miehestä! SE ON IHAN OKEI SEOTA!!! :D

      Kiitos kommentista, hymyilytti! :D

      Poista
  4. Oikeesti ite oon NIIIIN kateellinen tosta Rauski jutusta :DD ja ohan mä tosta Vlogthunder/Eetu jutusta´ki :DD


    Mut Rauski on paras täs elämäs <3 :3 ja niin tykkäsin sun blogistas :)

    ps: oot kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;) Tee joskus video, niin ehkä Rauski kommentoi! :D Ja uskon, että tulet varmasti tapaaman myös Eetun ja Joukon kun he järjestävät miittejä pitkin Suomea!

      Rauski kyllä! ♥

      Kiitos kauniista sanoistasi, ihana! :)

      Poista
    2. Mä oon kyllä miettinyt tätä video juttua ja kotona oikein "harjoitellut" ton kameran eeessä mutta emmä sitten oikein viitsi julkasta niitä :D mutta eiköhän ihmeitä tapahdu ja saisin jonkun "kontaktin" laeppavikaan :D oon ihan toivonu sitä että sais tietoa enemmän näistä pojjista :D

      Ja kyllä tuon Eetun ehkä tapaan kun se ehkä tulee käymään tääällä seinäjoen suunnilla ::)


      <3

      Poista
    3. Jospa vielä joku päivä uskallat, ei kannata siis kiirehtiä! Kun olet varma, että olet tehnyt mielestäsi hyvän videon niin sitten. :)

      Ja itsehän en kyllä odottanut, että kukaan noista mainitsemistani henkilöistä huomaisi tuota videota! :D

      Jees, hyvä homma!

      Poista
  5. RAUSKIII MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ

    VastaaPoista
  6. Eetu, vlogthunder ja aroaisille ovat parhaita vajaa tusina poppoosta. Jokasta olen seurannut. Eetua ja Vlogthunderia olen seuran enemmän. Eetu olen n. 2 v ja olen viimeiset puoli vuotta atviitisesti ja Vlogthunderia olen koko sen runsaan vuoden seurannut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi! Minäkään en ole niin kauaa kaikkia seuraillut! Vasta tämän vuoden alussa aloin seuraamaan aktiivisesti vloggaajien videoita. :) Kiitos kommentista! Eetu on huipputyyppi kannattaa tutustua ja jos on mahdollisuus päästä tapaamaan. :D

      Poista
    2. Miin voisikin mutta täältä kokemäeltä on vaikea päästä edes Vantaalle. Mulla on kyllä sukulaisia Vantaalla, mutta sillä ei ole moneen vuoteen käyty, koska olen opiskellut ahkerasti, että voisin valmistua. Nyt, kun on aikaa voisi matsustaa Helsinkiin tai Vantaalle tapamaan Eetua.

      Poista
    3. Varmasti pääset joskus tapaamaan, koska niitä miittejä järjestetään mielestäni ihan koko ajan! :) Ja kaikkia muitakin huippuvloggaajia löytyy, joten pitäisi itsekkin osallistua joskus johonkin miittiin. :D

      Poista