Livbox | Elokuu

Heips! Elokuun livboxi oli kyllä mieluisa yllätys, eli aiheena arjen luksusta. Hienoja tuotteita ja tulee varmasti käyttöön kaikki, muutamista livboxeista nimittäin on tuotteita vielä avaamattomina. :) Minulle tuli sähköpostiin eilen, että tilaukseni on loppunut eli haluanko uusia tilauksen... tottakai! Luulin, että olin laittanut jatkuvan tilauksen, mutta olenkin merkinnyt 3 kuukautta kerralla. Laitoin uuden tilauksen menemään, koska en todellakaan halua menettää yhtään kuukautta! 


Livbox sisälsi:

Vichy -puhdistusvaahto / 50 ml
Ahava -päivävoide / 15 ml
Burt's Bees -huulikiilto / 14 g
Bernard Cassiere (anti-stress) -suklaakuorinta / 15 ml
Greenland vartalo- ja hierontaöljy / 100 ml


Mikä on arjen luksusta teille?

18 kommenttia :

  1. Näköjään oli erojakin boxeissa sulla on vichyn puhdistaja ja mun paketissa oli clarins merkkinen puhdistaja =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, onneksi aina välillä löytyy erojakin bokseissa. Siellä sivullahan saa vastata omien mieltymyksien mukaan niihin kauneuskysymyksiin, että mistä asioista pitää eniten. :)

      Poista
    2. Joo on tosiaan hyvä et löytyy eroja ja olen päivittäny sen profiilin =)

      Poista
  2. Toi boksi ärsyttää mua kun haluisin tilata sen mutta en halua ottaa sitä riskiä että maksan bokseista joista en tykkää :'D
    Tän kuun boksi olis ollut tosi mieleinen, mutta viime kuun olisin voinut viskata suoraan roskiin :D ehkä mä uskaltaisin yhden kuukauden tilata :p

    mulle arjen luksusta on laadukkaat kasvojen puhdistustuotteet, joiden jälkeen olo tuntuu älyttömän virkeeltä ja raikkaalta! :) luksusta on sekin että kerkeän syömään aamupalan arkiaamuisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taru voihan! :D Mä en osaa ajatella noin, siis tottakai aina välillä niissä bokseissa tulee jotain tuotteita mitkä jää avaamattomiksi. Mutta idea sinänsä ja toteutus on mahtava, moni kaipailee yllätyksiä arkielämän keskellä! :D

      Kokeile yksi kuukausi, niin tiedät et onko se sun juttusi! :)

      Voii, pitäisi itsekin ryhdistäytyä kasvojen puhdistuspuolella... Ja aamupala on päivän tärkein!

      Poista
    2. No niin pitää varmasti! :D Ja tiedän että ostan muutenkin ainakin sillä 15 eurolla kaikkee turhaa, niin ei kai yksi boksi sitten haittais :D Ja parasta olis just se kun ei tiedä mitä saa! :D Hui, taidan mä uskaltaa ainakin yhden kuukauden kokeilla :D

      Poista
    3. Ihan mielenkiinnolla kuuntelisin sitten mielipiteesi, kun saat boksin käteesi! :)

      Poista
  3. Mäkin olin erittäin mielissäni tän kuun boxista .. muuten sama , mutta mulla Clarins putsari .. kumpi nyt sitten parempi .. VICHY:n tuotekin olisi kelvannut ;)!

    VastaaPoista
  4. Mulle olis arjen luksusta sellanen joku vapaapäiväksi nimitetty päivä millon ei kuulema tarvi mennä töihin. Plussaa ois jos sellaisena päivänä ei myöskään kukaan soittais töistä tai laittais viestiä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Kyllä pitää vastapainoksi aina vapaitakin saada, ettei rupea ihan työt maistumaan puulta. :P

      Poista
  5. Toi paketti oli tooooooooosi kiva, mulla on jo kaikki ollut käytössä paitsi hierontaöljy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinähän tempasit nopeasti kaikki käyttöön! :P

      Poista
  6. Mulla ei ollu tuota vichyn tuotetta. Se olisi ollut kiva aaada :) tykkäsin kyllä paketista myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi! :< No, mutta yleisesti hyvä et paketit vähän vaihtelee ettei kaikki ole aina vaan tylsästi samanlaisia. :D

      Poista
  7. Rakastan noita livboxeja! <3 Sulla on täällä blogissa muuten tosi kiinnostavan olosia postauksia! Jään seurailemaan, voi olla että pian saat uuden lukijan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Livboxit on parhaita! Oi, ihana kommentti ihan hymyilytti. :)) Tervetuloa vaan seurailemaan, jos tykkäilet! :P

      Poista