Out of comfort zone | Kynsitaide


Moi! Pahoittelen jo etukäteen kuvista, joiden laatu on kärsinyt!!! Halusin vaan tuoda kynnet mahdollisimman lähelle, että näette uuden kynsien muotoni! Terävämpi kuin aikaisemmin, en tiedä kynsitermejä. Aiemmin minulla oli pyöristyneet kynnet aina, mutta nyt päätin kokeilla tätä muotoa. Lisäksi menin myös muutenkin mukavuusalueen ulkopuolelle lakkaamalla kynnet vihreiksi. Jotain rakasta kuitenkin löytyy - nimittäin koristelu. :)

Dependin lakka saatu livboxissa!


Alan jo tykästyä tähän kynsien muotoon ja myös väriin, joten näillä on mukava lähteä viikonloppua viettämään taas porukoille. Palaillaan siis ensi viikolla uusien juttujen merkeissä!  

Mitä väriä ette mielellänne käytä kynsissä?

18 kommenttia :

  1. Ihanat! <3
    Ite en hirveesti käytä keltaista,oranssia enkä vihreetä (semmoista tummaa) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Ei kyllä tule nuita käytettyä paljoo itsekkään. Varsinkaan keltaisia lakkoja en omista kuin ehkä yhden Mavala merkkisen. :) Kiitti!

      Poista
  2. Onpa söpöt! :33 Mä en ollenkaan tykkää tummista sävyistä omilla kynsilläni - mulla on niin vaalea iho että tummat sävyt saa sen näyttämään vielä valkoisemmalta.. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa! Mutta sitten toisaalta tämmöset vaaleat värit ja varsinkin tää vihreä saa mun ihon näyttämään ruskealta. :o Joten ainakin siten pystyt myös sinä huijaamaan vähän ihon väriä. ;)

      Poista
  3. Tosi kivan malliset kynnet ja muutenkin hienot ! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Vähän vaihtelua ja mietin jos tämmönen kynsimalli estää vähän enemmän lohkeilua. Kun lähtee aina ihme paloja sivuilta ja keskeltä, kun on ollu aina sellaiset pyöreät... Katsotaan! :)

      Poista
  4. Ihanat kynnet ja ainaki myrkynvihreä tai vastaava ei houkuttele lakkaileen =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! No niinpä, en kyllä ostaisi yhtään tummanvihreää lakkaa. Ei houkuta. Ei myöskään mitkään syksyisen ruskeat oo ikinä olleet kovin mukavan näköiset... :) Kiitti kommentista! :)

      Poista
  5. Tosi nätit kynnet ♥ mä tykkään tuosta leo kuviosta tosibpaljon, mutta mulla vaan sen tekeminen ei onnistu :D murr...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mulla unohtu mainita, että noi on vesitarroja! Kun mulla ei oo itellä mitään niitä koristelulakkoja, niin en pystyis muuten tekemäänkään. :) Paitsi ehkä leimauksella, mutta sitten ne kaikki ois samannäköisiä ja lepardikuvio on just erilaista joka kohdassa! :)

      Sulla pitää vaan olla joku mallikuva, josta sitten vähän otat mallia niitä tekiessä! Se ainakin auttaa. :)

      Poista
    2. Täytyy ehkä ruveta harjoittelemaan :3

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Kiitti Sara! Mäkin tykkään ja tykästyin jopa tähän väriin. :))

      Poista
  7. Miten oot saanu kynnet ton muotoseks? Tosi kivat! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aiemmin mä pyöristin kynnet silleen, että se valkoinen osa kynnen kärjestä on tasapitkä jokaisesta kohdasta ja kynnet olivat pyöreät myös kulmista... nyt vaan viilasin kärkeä keskeltä tasaiseksi ja jätin kulmat pyöristämättä. :)

      Poista
  8. Ihan älyttömän söpöt! :3 <3

    Mä en oikein tiedä mitä väriä vierastan kynsilakoissa, just vissiin joku keltanen ja vihreä :D ei vaan mee mun ihonvärin kanssa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja hyvin pysyneet! :))

      Keltainen on varmaan aika yleinen väri, mitä ihmiset ei käytä. Tai ainakin mitä on katsominen kynsiblogeihin, niin ei sitä kovin usein näe. :D Suosittelen kuitenkin kokeilemaan semmosia sävyjä, mitä ei ekana välttämättä valitsisi. Saattaa yllättää! <3

      Poista