Talvivarusteet | Ebay, Tokmanni

Pipo "Meow" täältä. / Pipo "Queens get the money" täältä. Tekstin merkitys täällä. | Ebay
Moro! Talvea varten hankittuja ostoksia esittelen teille tänään ja Facebookissa vihjasinkin, että lähti vähän lapasesta. Muutama talvivaruste on siis vielä matkalla, mutta niistä voin mainita ohimennen myöhemmin. Tässä kuitenkin ne tärkeimmät! Kuvien alla löytyy suorat linkit pipoihin, mutta saattaa olla, että linkki ei ole enää saatavilla myöhemmin.

Hanskat 9,95 € | Tokmanni
Pipo niiteillä täältä. | Ebay
Viimeinen ostos käsineiden ja näytillä / tulossa olleiden pipojen lisäksi... hartiahuivi! Näyttää tutulta? No sehän näkyy bannerissa ja aiheeseen liittyvässä postauksessa vielä paremmin. Ihana ostos! Kävin katsomassa tätä kaksi kertaa ja se jäi todellakin mieleeni. Kolmannella kerralla päädyin sen ostamaan, vaikka mielessäni pyöri edelleen "Mihin tarvitsen tätä? ja "Onko minulla varaa tähän juuri nyt?". Lopulta se silti vaan päätyi koriin, koska en voi vastustaa tuota ihanaa printtiä. 

Hartiahuivi 24,95 € | Tokmanni
Mitä talvivarusteita olette ostaneet 
tai aiotte hankkia?

26 kommenttia :

  1. Ihania ostoksia^^ mä eilen tilasin mulle vaaleanpunaisen talvitakin ;D tilasin poikaystävän puolesta, saan sen kuulemma sitten lahjaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Haha! ;D Vaaleanpunainen aww <3 Minä oon ettiny viime vuodesta asti punaista parkatakkia, mutta ei oo vielä sitä oikeaa löytynyt. Etsinnät jatkuu jouluostosten yhteydessä. Laitahan sitten kuvia takista blogiisi! :)

      Poista
    2. Joo laitan todellakin! :) hei koita kattoa Sheinside.com <- sieltä minäkin omani nappasin^^

      Poista
    3. Ilmeisesti ovat kovassa muodissa, kun kaikki mitkä katsoin oli "SOLD OUT". :D Ei mennyt edes kymmentä minuuttia selata ne kaikki hyvät punaset parkatakit läpi. :D

      Poista
    4. Oho :D Romwesta kannattaa vielä vilkuilla myös :) Cubuksessa näin kans jotain punaisia takkeja^^

      Poista
  2. Söpöjä pipoja! Itekin katoin tuota missä on niittejä mut toisaalta en halua niiden olevan tollasia "teräviä"... :P Ihanaa kun sulta tulee postauksia niin usein! ^___^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, olen samaa mieltä! ;D Nämä niitit ei oo teräviä! Ja ne saattaa kyllä tippuilla, kun ovat vaan liimalla kiinni eikä ruuvattu toiselta puolelta... Oon pitäny tätä niittipipoa nyt eniten. :D Ja "Meow" pipoa aina ulkoillessa Simban kaa! :3

      Joo haha huomasin itsekkin, että oon tainnu nyt kolme tai neljä päivää peräkkäin postata! :D

      Poista
  3. Ei vitsi toi pipo ois hieno! *___* ♡ Ja muutenkin kivoja juttuja :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä näistä kolmesta? ;D Kiitti! Ja lisää varmaan tulossa, niin ei tarvii ens talvena ostella. ;D <3

      Poista
  4. Kävin ebayssa kahtelemassa pipoja... :D En uskaltanut vielä tilata kun löysin läjäpäin mieluisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita Wordiin listalle linkit ja unohat ne sit viikon päästä ja kuukauden päästä et enää halua niitä, eikö se niin mene? ;D Mutta onneksi on Ebay, kun tarjonta kaupungissakaan ei oo minusta kovin hyvä. :)

      Poista
  5. Toi niittipipo = <3 ! Ostaisin muuten, mutta mulle ei pipot/muut hattutoverit sovi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sovi? Miten niin? Selitä! :D

      Poista
    2. Mun pää näyttää niin pieneltä sit :DDD ainaki omasta mielestä! Ja myös mun hiukset on niin saakelin liukkaat ja sellaset ni pipot aina nousee vaa pois mun päästä :'D

      Poista
    3. Joo, mäkin näytin pariin otteeseen aika dilleltä kaupassa, kun pipo nousi aina pystyyn enkä tykkää siitä. :D Tosin tossa Queens get the money -pipossa on tarkoituksella semmonen dillehuippu. :D Mä voisin sieluni silmin nähä sut käyttämässä sitä ja punaset hiukset kiharalla! :)

      Poista
  6. Kivoja ostoksia etenki niittipipo <3

    VastaaPoista
  7. Onhan noita jotain tullut hankittua, mutta sun syytä, että kohta hankin pinkin Bad hair day -pipon..

    VastaaPoista
  8. Miksi mun pipot, ei ole saapunut.. murr.. haittaako sua, jos mäkin esittelen mun pipot blogissa? :D idea varas... noi sun pipot ja toi huivi <3 ihania!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Millon tilasit ne pipot? :o Mulla tais mennä viikko ja siitä eteenpäin alko tulee postissa niitä ja muutama piti hakee. :) No ei todellakaan haittaa!!! Tosi kiva vaan nähdä, mitä pipoja sä oot haalinu. <3 Ei se mitään ideavarkautta ole, jos esittelee samantyyppisiä ostoksia blogissa höpsö! :D

      Mäkin oon in loov nuihin kaikkiin ja nyt oon varustautunu lumentuloon!

      Poista
    2. Mä oon tilannu ne 2 viikkoa sitten :o arght.. hihi, no piti silti varmistaa kumminki :D♥

      Poista
    3. Kyllä ne tulee pikkuhiljaa ja mulle kävi kummallisesti, että sain yhden pipon kaks kertaa! Tänään tuli toinen... ja en oo tilannu sitä kaksi kappaletta ja annoin jo feedbackkia viime muutama päivä sitten. :D Noh, laitanpas sen vaikka arvontaan!

      Poista
    4. Oho :D no sulla kävi hyvä tuuri.. eihän se ollenkaan haittaa ;)

      Poista