Tila- ja kuvapäivitykset kissoista (Facebook) | 2013



Helou! Ideana olisi tällä kertaa jakaa teidän kanssanne minun omasta profiilista tilapäivityksiä ja kännykällä otettuja kuvia Simbasta! Kuten tiedätte ja olette varmasti huomanneet miten paljon blogissakin jaan kuvia, kerron ja ohimennenkin mainitsen Simbasta. Sama tilanne pätee siis Facebookissakin! :D Voi miten helppoa se on nykyisin tilanteen ollessa päällä tai tilanteen jälkeen nopeasti päivittää jotain hassua kuvaa tai tekstiä. Ainakin minun mielestä ne on tosi hassuja... vai? Eikö?






(MUOKATTU!) Vuoden 2013 loput tila- ja kuvapäivitykset


Lisäsin tähän alas vielä loput kuvat ja päivitykset mitä tein vuonna 2013 Simbasta ja Misusta. Aika paljon on tullut päiviteltyä ja otettua hauskoja toimintakuvia Simbastakin. :) Misun kuvaaminen on myös kivaa vaihtelua aina kun sitä näen.







Mistä asioista teette tilapäivityksiä?

24 kommenttia :

  1. :'D AAW, joku sulatti mun sydämen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! ;) Se on kyllä semmonen sydäntensulattaja! Mutta ei kyllä mistään viattomimmasta päästä silti. :D Vain omistaja itse tietää minkälainen riiviö se oma lapsi oikein on... :D

      Poista
  2. Sainko edes nauraa? Sain! :D Kiitos Simba ja Mella näistä viihdyttävistä kuvista ja päivityksistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi oli viihdyttävä myös sinun mielestä! :DDD Kiitos kommentista! Pitää tehdä näitä aina välillä, kun tulee taas lisää materiaalia. :)

      Poista
  3. Tosi ihana postaus ja niin ihana simba<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäsit Eekku! :D Sinähän et Facebookissa muuten olekkaan, niin et voisi nähdä näitä mitenkään muuten. :)

      Poista
    2. Niinpä kiva ku jaoit tän mullekki =)

      Poista
    3. Hehe! Kiva kun oot sitä mieltä. :)))

      Poista
  4. Mun facabookin vois vaihtaa vaikka Hugon ja Jaden omaks facebook-sivuks, kun en mä muuta päivitäkään kun juttuja niistä.. Nää sun Simba-päivitykset on kyllä aina niin hauskoja! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha melkeinpä sama, mutta onneksi välillä sentään jotain muutakin osaan päivittää! Mut melko daily dose of Simbaa löytyy mun seinältä. :) En ihmettele jos jotkut poistaa tai piilottaa mun päivitykset sen takia, koska kissakuvia! :D

      Kiitti kommentista! :)

      Poista
    2. Mäkin välillä mietin, et kuinka suuri osa on piilottanu mun päivitykset.. Se on vaan ihan mahdotonta olla laittamatta kissajuttuja, on vaan pakko päästä jakamaan se söpöys kaikkien kanssa! :D

      Poista
  5. Onneksi jaat noita facebookissa!! Niitä on meinaan kiva katsella ja lukea :) Mä aika harvoin ite päivitän facebookkia, mutta yleensä silloin jos tapahtuu jotain jännää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! ;) Tosi kiva kuulla, että tykkäät lukea Simbasta kaikkee lisääkin blogin lisäksi. :) <3 Kiitos kommentista! :)

      Poista
  6. Aaaw ihana simba :3
    Ite en hirveesti päivittele facebookiin, jotain kuvia välillä lisäilen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se aikamoinen veijari! :D
      Jotkut vähemmän ja jotkut sitten enemmän. :)

      Poista
  7. Hahahah, hauskoja tilapäivityksiä! :D Mä en kyllä kauheen usein mitään ees Facessa kirjottele, piti ihan tarkistaa, mitä sinne on tullut laitettua. Muutaman kuvan oon jakanut ja merkittävistä tapahtumista kirjoittanut, kuten uusi puhelin, hiljaista vappuna kuntosalilla, jne...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulee aina päiviteltyä. :D Hihi! No mutta ihan hyvä, että sentään jotain joskus ja tärkeitä tapahtumia! Ei ehkä ole ollenkaan hyvä edes joka päivä päivitellä... se ärsyttää tietynlaisia ihmisiä. :D

      Poista