Yashiro Mart | Christmas sale



 Helou! Olen ollut yhteyksissä Yashiro Martin ja Yukan kanssa koskien seuraavaa tilausta, jonka teen keskiviikkona. Yuka ilmoitti heti, että tällä hetkellä on menossa muuten joulualennukset! 70 tuotetta ovat ainakin alennuksessa aikavälillä 23.11-10.12.2013! 

Otan myös muutaman mukaan tilaukseen, koska tiedän ettei kaikki uskalla tilata itsekseen ulkomailta! Tämä käytäntö on minulla ollut aina, kun teen tilausta Yashiro Martiin. Jos ilmoittautuneita ei ole, niin teen tilauksen itsekseni. :)


Valuuttamuuntimesta on apua, jos ei osaa arvioida tuotteiden hintoja euroiksi.

Postikulut on 20 € (toimitus tulee alle viikossa, kotiovelle ja sisältää seurantakoodin) mitkä jaetaan keskenään ja pitää sopia myös postikuluista Suomen sisällä, kun lähetän tuotteet uudestaan. :) Paketissa on tilattujen tuotteiden lisäksi on aina ekstrapussi, mikä sisältää jotain ilmaista kokeiltavaa ja jaan ne myös keskenään. Jos kiinnostaa ja vielä epäröi, niin rullatkaa blogin alas ja valitkaa tunnisteista yashiro mart ja löydätte kaikki minun tekemät esittelyt, ostokset ja videonkin karkeista.


 Olen ollut Yashiro Martin yhteistyökumppani jo melkein vuoden. Joulukuun 5. päivä viime vuonna annoin heille nimittäin idean, että he antaisivat 10 % alennuksen ostoksista kun tekee postauksen karkeista. Minut löytää siis heidän sivuiltaan ja huomasin, että sinne on tullut myös toinenkin kumppani! Mahtavaa! :)

Maininta vielä siitä, että itse en pidä suomalaisista makeisista,
mutta onneksi japanilaiset herkut ovat asia erikseen ja tilaankin
aina täältä, kun karkkihammasta kolottaa.

Kolottaako teidän karkkihammasta?

8 kommenttia :

  1. Kolottaa liianki usein,mutta en taida lähteä mukaan vaik tuolla kaikkee kivaa onkin.Mulla entisiä syömättä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin! :D Kyllä sitä tulee aina tilattua iso satsi kerralla, niin niitä syö seuraavan puoli vuotta. No ei nyt sentään... Tai sitten oon itse hidas mutustamaan. :3

      Poista
  2. ainahan se tämmösellä herkkupersiillä ;) ! nyt ei kykene tilaamaan tuoltakaan , mutta kiitos, un vinkkasit tämän !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi juu! ;) Ja pitäähän mun tilata, kun lupasin teille lukijoillekkin jotain jännää! :D

      Poista
  3. Jos mahtuu mukaan, niin minä voisin tulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin! :) Ollaan Facebookin kautta yhteyksissä! :)

      Poista
  4. kolottaa aivan liian usein :D yritin kovasti herkkulakkoilla, mutta rakas päätti yllättää mut kauppareissulla ja tuoda mulle 1kg irtokarkkisäkin kun oli kuulemma tarjouksessa...Pussi täynnä kaikkia mun lemppareita!<3 hyvästi lakko, Viva La Karkki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun kiva! Ne on nuo arjen pienet yllätykset niin ihania ja saa sitä vähän herkutella välillä! :D Mies totesi tuossa eilen kun hän ei voi yllättää millään, koska en käytä hirveästi koruja ja en syö makeisia... :D

      Poista