Cleopatra's secret | Luukku 11


Luukku 11! Monella oli mahdollisuus nähdä seuraamistaan blogeista tai youtuben kautta Cleopatra's Secret uusimman boksin. Minulle tämä paketti on vielä aika uusi juttu, koska tämä on ensimmäinen tilaukseni! Jos haluatte lisätietoa, niin voitte käydä vilkaisemassa nettisivuja täällä. Olin tosi tyytyväinen tähän ensimmäiseen pakettiin ja yksi siellä oli selvästi ylitse muiden!

Korjaus! Hauska fakta teille tässä! Cleopatra's secret etusivulla luki, että "tilaa joulukuun boksi" ja klikkasin sitä. Maksun jälkeen lukikin: "marraskuun boksi" ja nyt ystäväni kertoi minulle, että tämä onkin oikeasti elokuun boksi. Mielenkiintoista ja hämmentävää! :)

1. Valrhona suklaa

2. Anatomicals "Never loose you cherry" huulivoide
"Kissable lips" on brittiläisen Anatomicals -merkin huulivoide.

3. Natura Siberica kevyt käsivoide
Luonnollisia ihonhoitotuotteita valmistavan venäläisen merkin käsivoide. 

4. Pat & Rub kuorinta
Täydellinen kuorintavoide ja kostetuttaja, joka uudistaa ja pehmentää ihosi.

5. ♥ OPI "My paprika is hotter than yours" kynsilakka  

6. E.L.F. Studio luomivärisivellin

Tilaatteko Livboxia tai Cleopatra's secretiä?

20 kommenttia :

  1. En tiennytkään tuosta Cleopatra's secretistä. Houkuttelisi vähän tilaamaan, ehkä vaikka tammikuussa, koska nyt tuolla ilmeisesti voi vielä tilata joulukuun boxia ja sen sisällön tiedänkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis tää paketti on marraskuun! :D Kun mä tilasin Cleopatra's secretin, niin siellä etusivulla oli, että "tilaa joulukuun boksi" ja sitten kun menin maksamaan, niin näky että "seuraava boksisi on marraskuun boxi". :D Joulukuun boksi tulee ilmeisesti loppukuusta! :)

      Poista
  2. Tilaan sekä Livboxia , että nyt uutena tätä ... en vaan ole vielä saannut omaani ja hieman ihmettelen ... sulla oli tässä ihan eri tuotteet , kuin esim . Piritalla ... omaani ootellessa ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko milloin pistänyt tilauksen? Ja voiko näissä olla ihan eri tuotteet? :D Oon vähän hämmentynyt, kun meinaan tää paketti on marraskuun ja nyt on joulukuu. :D

      Poista
  3. En ollutkaan kuullut tälläisestä, joten kiva kun teit tästä boxista videonkin ja vinkkasit meille lukijoille tästä :)
    Herätti mun mielenkiinnon kyllä totaalisesti, joten jonkun kuun lopussa voisinkin tilata testiin tälläisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva olla avuksi ja ihan kiva, että näitä paketteja on useempi mistä valita ja vähän toisistaan poikkeavia! :) Mäkin mietin vielä seuraavaa eli joulukuun pakettia, että tilaanko sen... :D

      Poista
  4. Vaikuttaapa kivalta.. :D oon kuullut jo jonkin aikaa sitten, mutta sen facebook markkinointi kuulosti niin epäilyttävältä ja epämääräseltä että en tilannut. Lupailtiin asioita ja sitten peruttiin "väärän infon" tms. takia :D nyt voisin harkita uusiks.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D No sillon ei kannata kyllä tilailla, jos epäilyttää yrityksen toiminta! Mä huomasin, että kaveri tykkää niiden sivuista ja menin vilkaseen. :) Sitten ne sivut näytti tosi asiallisilta ja ajattelin tilata, mutta silti heillä aika paljon parannettavaa... Koska olin tilaamassa tosiaan joulukuun boksi ja eka boksi mulle tuli nyt marraskuun. Että se paketti tulee aina loppukuusta vissiin...

      Poista
  5. Ihana paketti <3 Mun piti sillon tilata tää kun juteltiin tästä ja ARVAA mitä mä unohdin tän kokonaan :D mutta asia täytyy korjata ja laittaa edes yksi boxi tilaukseen ja katsoa mitä mieltä oon ;p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kyllä olikin! :D Hah! No mut jos nyt tilaat, niin saat kai kuun lopussa sen joulukuun paketin ja mä kyllä harkitsen myös itsekkin sitä etten peruuttais nyt tilausta. Vuoden viimeset boksit on aina niin huippuja! :P

      Poista
  6. Törmäsin ilove me messuilla tähän ekaa kertaa ja sit hieman kattelin ja harkitsin.Kyselin myös hieman lisätietoja sieltä ja en nyt ainakaan viel päätyny tilaan.Kyllä se silti houkuttais =).Muistaakseni tämä olikin vasta heinäkuussa aloittanu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tämä ei oo ollu kauhean kauan! Mutta en osaa oikein päättää kumpi on kivempi. Kummassakin on puolensa. Ja se tulee pitkälti kalliiksi, jos kumpaakin tilaa. Toisaalta taas ei, jos nipistää muista kuluista. :D Vaikeaa tämä! :D

      Poista
    2. Niin en mie ainakaan livboxia lopeta =)

      Poista
    3. En minäkään! Ja se on kyllä hintaystävällisempi! :)

      Poista
  7. jee jee, tossa oli kyllä ihan mahtavia tuotteita, innolla odotan paraneeko boksit tuosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Katotaan! Joulukuun boksi on varmaan ihan jees! :)

      Poista
  8. Livboxia olen tilaillut pari määräaikaista pätkää ja välissä pidin pienen tauon, jolloin tilasin Livbox pisteilläni ilmaisen boxin ja nyt kun sai Livboxiin -50% alekoodin niin olin sitten markkinoinnin uhri ja laitoin taas pätkän tulemaan tammikuusta :D
    Kovasti olen tähän Cleopatra's Secret boxiin nyt yrittänyt tutustua ja aion kyllä tulevaisuudessakin seurata pakettien sisältöä sillä silmällä että voisin sen ehkä itsekin joskus tilata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompa hyvä, että oot hyödyntäny nuita alennuksia ja pisteitä, että saat sen paketin aina vieläkin halvemmalla. :) Vaikka onhan se nytkin paljon hintaystävällisempi kuin tää toinen. :D Saattaa pitemmän päälle kyllä kostautua, jos alkaa kumpaakin tilaamaan normihinnalla. Mutta saa nähdä mitä tuleman pitää! :)

      Poista
  9. Ai että olisi jotain hämärää tän boksin kanssa .. no enpä ihmettele , kun omaani oon ootellut jo marraskuun puolesta välistä lähtien , siis maksu mennyt heille aikaa sitten :( , eik yhtään boksia ole mulla ! Loppukuusta ilmeisesti postittavat joka kuun tuotteet , laitan tonne nyt kyllä säpoa , että missä pakettini viipyy !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompa kumma! Siis selvittelin heidän kanssaan tänään tätä asiaa puhtaasti hämmästellen vain, vaikka olin erittäin tyytyväinen tuohon elokuun boksiin mikä mulle tuli. Vaikka se onkin siis vanha boksi! Ihmettele kummasti kyllä, että oot tilannut paljon aiemmin ja mä tilasin 2. päivä joulukuuta! :o

      He siis pahoittelivat ainakin sitä, että marraskuun boksit olivat päässeet loppumaan joten uusille tilaajille on ainakin lähetetty elokuun boksi. Marraskuun boksia ei siis enää ole saatavilla. Joulukuun boksi kuulemma saattaa tulla ennen vuoden vaihdetta, jos on pysynyt tilaajana. Joulukuun boksit eivät enää voi loppua kesken, koska he parantavat koko ajan toimintatapojansa ja kiittelivät asiakaspalautteesta! :)

      Kannattaa ihmeessä pistää sähköpostia ja kerro mitä vastasivat! :o

      Poista