Hohtavat joulukynnet | Luukku 13


Luukku 13! H&M - Confetti (lempiglitterini), OPI - My paprika is hotter than yours (uusi rakkaus) sekä Essence - Fly firefly, fly (pimeässä hohtava lakka) pääsivät tänään ilostuttamaan kynsiäni! Aika kehnosti tuo hohtava lakka tallentui kameralleni, mutta laitoin sen kuitenkin tänne teille nähtäväksi. Jouluiset kynnet eivät kauan muutenkaan kestäneet, koska aloitin näppäränä naisena joulusiivouksen. :)

Kuvassa pitäisi näkyä vihreän-keltaiset kynnet = hohto!
Joulua lähdetään nimittäin tänään viettämään porukoille ja Misu-kisu varmasti jo odottaa meitä siellä innoissaan!  En tiedä kuinka kauaksi aikaa mennään, mutta toivottavasti pitkäksi aikaa. Kerkeää näkemään ystäviä ja tehdä muita juttuja, mitä olen suunnitellut tekeväni!


Minkälaiset joulukynnet olette tehneet?

22 kommenttia :

  1. Ihanat lakat :) Juuri lahjoitin viimeiset kolme lakkaani Nunnulle kun minä en niitä tarvitse, ja kuten tiedät tyylini, minulla on tänäkin jouluna huolella pureskellut kynnet ;) En tiedä onko silmissäni vikaa mutta en itse ainakaan erottanut hohtoa vaikka kuinka halusin :D

    -Mimi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! :) Hehe, no mitäs niitä sitten pitämään, sun pitäs kyllä lopettaa se kynsien pureskelu! :D

      Katsoitko tuota pientä pimeää kuvaa nuiden lakkojen jälkeen? Siinä ne hohtavat pimeässä vihreänä. :)

      Poista
    2. Joo, nyt näky ja en ymmärrä miks en ekalla kerralla nähny :D rupes jo vähän naurattaa, ku se näky sillon vain mustana ruutuna ku ekana katoin :D

      -Mimi

      Poista
    3. Joo siis mä vaihoin ton kuvan muokkaamattomaan, niin nyt sen pitäs näkyä kaikille! :D Mun koneella se näky normaalisti, mutta muille mustana se muokattu. :)

      Poista
  2. Mä oon jo tehnyt yhdet jouluiset kynnet pari viikkoa sitten, mutta ajattelin tietysti tehdä vielä juhlapäiväksi toiset! Ei vaan ole mitään ideaa millaiset tekisin, päädyn varmaan taas tekemään lahjapakettikynnet kuten kahtena edellisenäkin vuonna.. :D

    Ja miks mä en nää sitä hohtoa ollenkaan, täysin musta kuva vaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lahjapakettikynnet kuulostaa kivalta! Joo vois sitä kyllä aatoksi tehdä vielä jotkut toiset, mutta en ajatellut hirveästi pakata mukaani mitään kynsilakkoja, kun on niin paljon muuta pakattavaa. :D

      Ai siinä kuvassa onkin joku ongelma! :O Mulla näkyy vihreän-keltaiset kynnet tuossa pienessä kuvassa... jospa se auttaa jos suurentaa. :D Hetki!

      Poista
  3. Oii ompas kivat kynnet! :3 mä teen sitten joulukynnet lähempänä joulua, ja myös lakkaan äidin kynnet! :D ne molemmat nähdään sitten blogissa. c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! Olihan nämä kivat sen tunnin... :D Joo pitää kyllä tehdä toisetkin tai tyydyn laittaa vaan IsaDoran Ocean crush lakkaa. :D Kun en aatellu ottaa oikein mitään mukaan. Jännittää kyllä tänään, että saadaanko kaikki kamppeet mahtumaan meidän pieneen "nakkiveneeseen" :D

      Kiva, että lakkaat äitiskin kynnet! Niitä odotellessa! :)

      Poista
    2. Aivan! :D

      Saa nähdä tunnistaako mun ja äidin kynsiä toisistaan, meillä on meinaa ihan samanlaiset kädet ja kynnet :D

      Poista
    3. Sitten voit pistää arvausleikin pystyyn, että kumpi kampi! :D

      Poista
    4. Hihii niinpä! Pieni jekku ;)

      Poista
  4. Kivat kynnet ja mulla oli pikkujouluissa joulukynnet =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin sulla tais ollakkin, kun oli niitä kuvia blogeissa! :) Kiitti! <3

      Poista
  5. Upeat! Tykkään! Mä kanssa kerrain laitoin tota pimeässä hohtavaa lakka, mutta se ei kauhee sitten toiminu :/ Miten sulla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oikeen! Sitä pitää olla ainakin 2 kerrosta sitä hohtolakkaa, että se erottuu kunnolla.. Ja sitten se vaalentaa sitä oikeeta kynsilakkaa mitä on sillä hetkellä kynsissä. :D Ja eipä se muuten näy kun yöllä, niin ei tuu varmaan kovin monesti koitettua. :D

      Poista
    2. Samaa mieltä ja sitten vielä kun sitä laitto sen 2 tai kolme kerrosta niin mulla lähti yhestä kynnestä lakat, kun kerkesin sen johonki kolauttaa ja musta tuntu, että tuo kestä kauheen kauan kuivua :D

      Poista
    3. No mullahan nää kynnet meni ihan mössöksi, koska lakkasin ne just ennen 14. luukun tekoa, niin siinä räpellyksen melskassa kaikki mössöönty. :D Kiva!

      Poista
  6. Iiihanat! Minä ajattelin vasta ens viikolla tehdä ekat joulukynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kiitos! Täältäkin saattaa tulla vielä jotain, mutta en vielä tiedä. :D Jotkut perus vaan ehkä...

      Poista