Jouluinen kollaasihaaste | Luukku 4


Luukku 4! Haasteena tällä kertaa oli tehdä kollaaseja.  GlitterFrosting -blogin Katri haastoi minut tähän! Lyhyesti sääntönä oli kertoa mitä kukin kollaasi edustaa ja miksi valitsi kyseiset kuvat. Minulla syy näihin kollaaseihin on se, että on joulukuu ja halusin tehdä talven ja joulun kunniaksi kollaaseja. :)

↑ 1. Joulukollaasi on tehty vuoden 2012 joulukalenterin kuvilla. (Vas.) Minä olen siinä käärittynä vilttiin ja jouluvaloihin, paras joululakka, pipareita koristeltu, (Kesk.) joulukoristeet ja joulukuusen koristelu, salaattitarpeet ja karjalanpiirakoita, (Oik.) Misu tonttulakki päässä, suklaata kulhossa ja joululahjaksi sain mummilta Sagaform martinilasit!


↑ 2. Kynsikollaasissa on ajankohtaisia ideoita - talvisen sinistä tai joulun punaista.


 3. Talvikollaasi on täynnä talvikuvia eri vuosilta. Arvontoja, tee-se-itse-juttuja, makeisia, päivän asua, koristeita, kynsilakkoja, lahjoja, ostoksia ja muita tunnelmakuvia. Muistelen viime talvea lämmöllä, koska silloin oli myös kaikenlaisia projekteja ja paljon asioita tapahtui. Jospa tänäkin vuonna... tai no meneillään on ainakin yksi projekti ja se on tietysti tämä joulukalenteri. :)

Voit tsekata myös tekemäni samantyyppisen kesäkuvahaasteen!

Kesä vai talvi?

18 kommenttia :

  1. Ihania kollaaseja! ♥

    Mähän oon ehdottomasti kesäihmisiä mutta talvessakin on yks hyvä juttu: joulu. :D Tosin sitäkin odottaa vuoden ja sit se on yhdessä päivässä ohi.. :'DD Mut joulu on kyllä ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! :)

      Joo kyllä kesä on parasta aikaa! Mulla on sillon aina synttäritkin. ;) Ja kaikki kesässä on ihanaa paitsi ötökät... Talveakin voi sietää sen verran, että tulee se jouluaatto. :D Lopputalvi onkin sit kitkuttelua, että tulispa jo kesä!

      Poista
    2. Täysin samaa mieltä! :D Ja ooo, mullakin on synttärit kesällä! Heinäkuun 6! Munhan takia liputetaankin........... No okei Eino Leinon sitte. :DD

      Poista
    3. Samassa kuussa! :3 Mulla 13. päivä!

      Poista
  2. Kivoja kollaaseja, ekassa on kyllä ihanan jouluinen tunnelma ^^

    Kyllä mie olen enemmän kesäihminen, vaikka rakastankin talvessa sitä kun pääsee käyttämään kaikkia söpöjä kaulahuiveja ja pipoja : 3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi se oli kyllä ihana joulu! :3 Mutta tämä on Simban eka jouluaatto nyt tulossa yhdessä meidän kanssa! <3

      Heh kannattaa! ;) Talvi on ihan jees tosiaan nyt, kun osasi varautua kivoilla pipoilla sitä vastaan ja ilmakin on ollut aika seesteinen. :o Mutta kesää ei mikään voita! Kiitti kommentista! :)

      Poista
  3. Voiko valita molemmat ? :D Kesä ja lämpö, mutta talvi ja lumi sekä joulu <3 Mä tykkään sekä kesästä, että talvesta. Myös kummassakin on juttuja mistä en tykkää esim. ötökät ja pakkanen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä ymmärrän, jos valitset talvenkin... koska jouluaatto! :D Mutta kesä on kokonaisuudessaan parempi, jos ei ota huomioon niitä ötököitä! :)

      Poista
  4. Jostain syystä teikäläisen postaus ei noussut mun bloggerlistalla, huomasin vasta facebookista tämän postauksen. Mutta kivoja kollaaseja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ainakin näkyy lukulistalla! :o Joo äiti soitti, että en oo muistanu linkata sitä Facebookkiin. :D

      Poista
  5. Ihana Misu tonttulakissaan! ♥

    Hmm.. Kesällä on kiva kun on lämmin, mutta pelkään ampiaisia tosi paljon.. Talvella sen sijaan on inhottavan kylmä, mutta silloin on myös joulu ja mun synttärit! En siis osaa valita. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha Misu oli aika söppänä tossa viime talvena! :D

      Helppoahan se on! :D Kesä on kaikinpuolin parempi tosiaan niitä ötököitä lukuunottamatta... talvella on niin hirveetä ne kovat pakkaset ja nyrkin kokoset lumipallot satelee päähän. :S Mut tää talvi on kuitenkin alkanut hyvin hyvin hitaasti ja ei ole niin kylmäkään, joten olen ihan ok asian kanssa vielä. :D

      Poista
  6. Kauniita kollaaseja. Tuossa ensimmäisessä on kyllä ihana jouluinen tunnelma :3
    Mä en erityisen paljon rakasta kesää enkä talvea, oon enemmän syksy- ja kevätihminen. Talvella on liian kylmä ja kesällä liian kuuma, kannatan siis syyssateita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) <3 Hih, no olis ne pitäny ottaa sekin syksy ja kevät muuten huomioon! :D Silloinkin on ihan sopiva ilma ja kiva liikkua ulkona! :3 Ei liian kylmä ei liian kuuma. :D Hyvä kommentti!

      Poista
  7. Ompas ihania kollaaseja, tässähän alkaa pikkuhiljaa tulemaan joulumielelle. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;D Heh! Kyllä tää joulukalenteri on ihan omiaan joulutunnelman saantiin! :)

      Poista