Joululahjat | 2013


Moi! Joululahjojen esittelyn vuoro on nyt! Ilmeisesti olen ollut ihan kiltti tyttö lahjoista päätellen ja yksi lahja on vielä matkalla... nimittäin Tuomon lahja.  Tilaus on siis vielä matkalla postissa ja esittelen sen sitten kun se saapuu, mitä nyt sitten ikinä onkaan? Oli kyllä ihana joulu ja oli mukava ilahduttaa perhettä ja ystäviä omilla ostamillaan lahjoilla ja paljon yllätyksiä tuli myös itselle lahjojen muodossa. Kiitos kaikille muistamisesta ja toivottavasti teillä oli mukava aatto! Jouluhömpötykset taitaa jäädä tähän ja seuraavaksi siirryn sitten tekemään vuoden viimeisiä postauksia teille. :)

♥ Kiitos äiti, isi,
mummi ja ukki,
äitin veli ja mielitietty,
Tuomon vanhemmat ja sisko
kaikista lahjoista! 

Kaksi lahjakorttia H&Mlle ja S-ryhmän kauppoihin! Nyt pitää vaan odottaa alennysmyyntejä. ♥ 
♥ Fruit Crush suihkugeeli -setti ja muistiinpanokirja sekä söpöjä muistilappusia! ♥ 
♥ Lady Gaga - Fame hajuvesi ja Beyonce - Pulse suihkuvoide! ♥ 
Leopardivaroitus...

♥ Pussilakanat minulle ja Tuomolle yhteisesti! Heti kun pääsen kämpille, niin laitan nämä. ♥ 
♥ Ihana pinkki fleece -takki ja tuollainen laukku kannettavalle, siistiä! ♥ 
♥ Yöhousut, uusi paita (tällä hetkellä käytössä) ja leopardihuivi! ♥ 
♥ Pilkullinen torkkupeitto! Rakastan torkkupeittoja! ♥ 
Mummi ja ukki antoivat lahjakorttien lisäksi..

♥ Uusi pyyhe (kyllä oli tarvetta, koska minulla vain muutama kämpillä) ja punaiset villasukat! ♥ 
♥ Paistinpannu minulle ja Tuomolle! ♥ 
Tuomo oli saanut meille (ja Simballe) yhteiseen käyttöön...

♥  SodaStream miehen isosiskolta Nunnulta! :) Ja näytteitä mitä kokeilla, joten tästä tulossa vielä myöhemmin juttua! ♥ 
♥ Tuomo sai myös omassa paketissa toisen tällaisen yölampun meidän kämpille ja termosmukit saatiin! ♥ 
♥ Leivontakirja ja tuollainen sauvasekoitin! Vautsi vau! ♥ 
Kissatkin olivat olleet kiltteinä, koska Misu sai ainakin uuden potkuttimen ja Simba sai vikisevän hiiren. Kummatkin olivat kissojen mieleen ja leikit alkoivat heti lahjoja avattaessa! Myös muutama namipallo ja herkkupusseja paljastui ahmateille. 

Ja vielä lisäksi halusin sanoa ainakin yhden hankinnan minkä ostin äitille joululahjaksi... LIPUT CHEEKIN OLYMPIASTADIONIN KEIKALLE! Äiti oli vähän niinkuin puulla päähän lyöty tästä yllätyksestä. Minähän olisin halunnut hehkuttaa tätä jo aikoja sitten Facebookissa, kun olin saanut liput tälle historialliselle keikalle heräämällä aamulla aikaisin ja jonottamalla lippupalvelun sivuilla. Onneksi äitikin todella halusi lähteä ja nyt meidän pitää vaan odottaa ensi vuoden elokuuhun! :)

1
Mitä saitte lahjaksi?
Mitä annoitte lahjaksi?

30 kommenttia :

  1. Vauu, saitpa paljon kaikkea kivaa lahjaksi! :) itsekin kelpuuttaisin tuon Sodastreamin ittelleni! Pikkuvelikin sai liput Cheekin keikalle ja voi että kun pikkupoika oli onnesta soikeana! :D Harmi etten itse diggaa kyseisestä artistista, mutta 11-vuotiaalle tuo oli kyllä unelmien täyttymys :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo leopardiannostus oli kiitettävä vaikken koskaan kieltäytyisi enemmästäkin! <3 SodaStream oli ihana yllätys, kun se oli yks mun ykköstoiveista. :)

      Voii! Ai sun pikkuvelikin tykkää Cheekistä! Heh nuori pojan alku. :D Voin kuvitella ilmeen, jos on ollut onnesta soikeena. Mun äitikin nimittäin oli. :) Ja tietysti mä, koska sain liput sinne alkuperäiselle, kun silloin oli puhe vaan yhdestä keikasta, mutta sitten tulikin se toinen! :D

      Poista
  2. ooh mitä lahjoja :3 etenkin nuo lakanat, sait Lady Gagan hajuveden!! ;D, sodastream ja nuo testimaut. Mullakin oli sama testipaketti ja nooh..muutamat oli hyviä ja toiset sitten eivät :DD Kerro toki kun olet testaillut että mitäs pidit :>

    söpö Simba tossa yhessä kuvassa kun sen käpälä tulee kuvaan :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee niin sain hajuveden!!! Oon happy, kun nyt mulla on kaksi vaihtoehtoo mitä käyttää. :D Ja Sodastream ihan huippu ja nuo testimaut, olin ihan älyttömän innoissani niistä. XD Pitää tehdä sitten kun Ouluun pääsen, niin ihan kunnon Sodastream postaus! :)

      No se aina yrittää tunkee kaikkiin laatikoihin ja nyt tuossa oli tassun mentävä reikä, niin se päätti tulla tietysti leikkimään ja häiritsemään mun lahjakuvauksia... :D

      Poista
  3. Mieki ostin jossain vaiheessa tuon testipakkauksen, mutta nuo sokerittomat on ihan kamalia, kun ne ei maistu millekään :D No, ei se kovin kallis silloin ollut ja on niitä vieläkin (suurin osa sokerittomia :S).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii hitsi! No mutta jospa sieltä paljastuis muutamia hyviäkin juotavia, niin vois harkita ostavansa niitä sitten isompana. :D Mielenkiinnolla testailen sitten kämpillä päin tän vuoden tai ens vuoden alkupuolella! :D

      Poista
  4. No jopas sait kaikkea leokuosissa! :D Nuo lakanat on kyllä siistit, tommoset voisin itsekin ottaa vaikken muuten niinkään leokuosista välitä. Ja torkkupeitot, ne tosiaan on ihania! ♥ Saatiin muuten melkeen samanlaiset paistinpannut, samaa merkkiä ja mallia mutta mun pannu on pikkasen isompi kooltaan.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih en osannut odottaa tällaista lepardikuviomäärää, mutta olen erittäin tyytyväinen, koska se on tosiaan lempiprinttini aina ja ikuisesti. :D <3 Suosittelen! Äitillä meni kyllä hetki nuita etsiessä, kun ei jossain kaupassa ollutkuin yhet. Yllättävän vaikee printti vissiin löytää, vaikka aika suosittu on.

      Torkkupeittoja voi aina lisää hankkia! Itseasissa tuo mikä on taustallakin niin ostin sen itse yksi lauantai, kun se oli tullut Lidliin myyntiin. Aamulla piti heti päästä hakemaan ettei vaan lopu kesken. 4:D

      Joo paistinpannuja on hyvä olla useampi, meillä taitaa olla nyt 3 tai 4! :) Muutama iso ja muutama pieni!

      Poista
  5. Voi miten paljon kaikkia ihania lahjoja sait ja tietty yhteisiäkin nyt kun asutte tuomon kanssa omillaan.Monissa paikoissa alkoi jo alemyynnit ennen joulua ainaki tääl hesassa ja mahtava että sait liput cheekin keikalle se on vaan niin hyvä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta yhteisiä oli myös kiva saada, kun tuli tosiaan tarpeeseen mulle ja Tuomolle! :) Niinkö? Mä en tiedä millon meen takas Ouluun, että saa nähdä riittääkö mulle alennusmyynneistä mitään. :D Pitää tarkkaan miettiä mihin lahjakortitkin käyttää! :)

      Ai säkin tykkäät Cheekistä, huippua! :) Se on mun lempiartisti ollu ihan sieltä teinistä asti. <3 Ja niin pitikin sanomani, että jos me viivytään Helsingin lähettyvillä äitin parhaan ystävän luona pitempäänkin, niin voitais varmaan nähdä silloin! :)

      Poista
    2. Jep ollaan yhteydessä lähempänä ois mahtavaa nähdä =)

      Poista
  6. mä olin kans onnekas ja sain 2 lippua keikalle eka mun kaveri jonottti 2 kertaa aamulla ja mä sit jatkoin ku se ei pystyny ja sillo ku tuli niitä yöllä myyntiin niin ne emni heti kaupaks enkä saanu mut sit sillo ku tuli uus satsi myyntiin niin eka se näytti että en saanu mut sit yllättäen tuliki et 2 vierekkäistä paikaa varattu ja ilmotin mun kaveril et mul on liput niin se meinas pyörtyy. ilmeisesti oli tosi suosittu keikka mahtaako vie tulla lisää lippui myyntiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi olkoon! :O Huomasi kyllä fanien pettymyksen, kun siitä piti eka tulla vaan yks keikka ja sit tulikin toinen, niin onneksi sillon sai ne fanit mitkä ei saanu aikasemmin. Siitä tuli hirveä facebook-myrsky, koska jotkut oli pettyneitä että sitä myytiin historiallisena keikkana eli yks ainut keikka, mutta mä oon iloinen, että suunnilleen kaikki halukkaat on nyt varmasti saanut liput sinne! Huikeeta, että Cheek myi sen stadionin kahteen kertaan täyteen! Oot silti onnekas, koska osa jäi vielä odottamaan omiaan.

      Ainakin uutisissa luki, että sinne on tulossa ilmeisesti vielä paikkoja, kun ne rakentaa vissiin jotain lisäpaikkoja sinne stadionille niin varmasti tulee vielä myyntiin. Ja tottakai elokuussa sitten ihmisillä voi tulla vielä peruutuksia etteivät pääsekkään tai muuttavat mielensä, joten mattimyöhäisetkin voivat vielä jollain tavalla saada itselleen liput, jos ei nyt ole saanut!

      Hyvä me, joille asia nyt ainakin varmistu jo aikaisin ennen keikkaa! :D

      Poista
  7. Voi ootpas saanut kaikkea ihanaa! :) Mullekin ois kelvannut nuo leopardi-pussilakanat ;)
    Hei jeee mäkin sain 2kpl H&M:n lahjakortteja, samis! \o/ :D ihanaa kun alkaa alet niin pääsee shoppailemaan ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä oon ollut kiltti! ;) Noi pussilakanat on ihanat! ^^

      Jee niinpä! Mä en tosin tiedä mitä pitäis ostaa, että pitäiskö säästää kesävaatteisiin vai ostaa mitä siellä nyt ikinä sit onkaan. :D Jotain tarpeellista kuitenkin varmasti löytyy! H&Mllä on ihania vaatteita aina! :) <3

      Poista
  8. Oiih mitä ihania lahjoja oot saanut! :3 <3 varsinkin ihania ovat nuo kaikki leopardijutut! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Porukat ja isovanhemmat on kyllä osannu yllättää ja tietysti Tuomon siskokin! :3 :) Hyvä joulu oli ja kaikkee kivaa uutta kokeiltavaa! <3

      Poista
  9. Sain vaikka mitä pientä juttua (pussilakanatkin) ja ainakin 15 kasvonaamiota :D Parhaat lahjat olivat opin ja essien lakat ja sata euroa kameraan :3 Pian on jo rahat kerätty! Sullekkin tuli tosi kivoja lahjoja ja kisut ovat niin ihania :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 15 kasvonaamiota oho! Tykkääks niistä paljonkin? :D Ja kiva että läheisesi ovat osanneet ostaa sulle myös kynsilakkoja. :) Minkäs kameran meinasit hankkia, kun olet säästänyt tarpeeksi rahaa? ^^

      Juu tuli kyllä kaikkee kivaa oon happy! :3 <3

      Poista
    2. Onhan kasvonaamiolla kiva rentoutua aina välillä, mutta en oo löytäny kyllä mitään "ihmeitä" tekevää naamiota. Semmonen ois ihan kiva :D Ja ajattelin canonin 600d mutta en nyt oikeastaan ole viälä ihan varma.

      Hauska kuulla ja paljon sait leo-juttuja :D

      Poista
    3. En kyllä minäkään, mutta jotkut tosiaan osaa virkistää vaikka aamulla herätessä tai saunan yhteydessä. :) Ahaa! Jospa tuo järkkäri ois ihan hyvä! Mulla on itellä Nikon D3100 ja oon kyl ollu tyytyväinen, vaikuttaa että aika monella on se oikeastaan. :)

      Niitä ei ole koskaan liikaa! ;D

      Poista
  10. Ihania noi kaikki leopardi jutut mitä sait :D Ja tietenki kaikki muutkin on ihania! Tosi paljon lahjoja :3
    Mä sain muuten tuon saman leivontakirjan, aih että mitä reseptejä siellä on <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kyllä ne tietää mistä mä tykkään! ;D <3 Kohta kämppä täynnä leopardikuosia ja kissajuttuja mau! <3

      Ai saitko! Siistiä! Mä en oo vielä kerenny kahtomaan sitä kirjaa, mutta pitääpä sitten leipasta Tuomolle nuita joskus kämpillä. :)

      Poista
  11. Onpas paljon leopardia! :D Mut kivoja lahjoja oot saanut. :)
    Oooh, hauskaa keikkaa sit teille! Mullakin oli mun tyttöjen kans liput aluks tonne, mut todettiin et ei viittitä hajapaikoilla lähtee kuunteleen. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mä tykkään paljoooooon! <3 Leopardiprintti! <3

      Voi hitsiläinen. :< Eipä kyllä oo kivaa kahtoa, jos ei oo vierekkäiset paikat. Jospa jostain vielä vapautuu jossain vaiheessa ens vuotta, niin saatatte keretä vielä suunnittelemaan sitä keikkaa uusiksi!

      Poista
  12. Kyllä joulupukki tietää, mistä kuosista sä tykkäät.. Onko sulla jo niin paljon leokuosia, että pystyt täysin pukeutumaan niihin? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe totta! :) No ei mulla kyllä oo ainakaan vielä... kengät, housut ja hattu puuttuu ainakin! Niitä ei löydy lepardikuosilla. :D

      Poista
  13. Hahaa, kaks leokuosin hamstraajaa :D samiksia! \o Pussilakanasetit kun vielä sais leokuosissa (ja päiväpeittokin ois ihan jees) niin hyvä ois! En kyllä tiiä että arvostaisko toi miespuoleinen olento 8))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Kyllä ne miehet yleensä luovuttaa, jos on naisesta ja sisustamisesta kyse. :D Ainakin mä oon päättäny melkein kaiken mitä meidän kämpillä on esillä ja nähtävissä. Kyllä leopardiprintti rokkaa! <3

      Poista