Joululahjatoiveet | Luukku 2


Luukku 2! Toisena joulukalenterista paljastui lahjatoiveet. :) Oli yllättävän hankala toteuttaa tällainen kollaasi, kun en yhtään ole edes ajatellut mitä toivoisin joululahjaksi... Kuitenkin minun suosikkiasioita täältä löytyy ja yleisesti voisin kertoa myös hyödyllisistä tavaroista näiden lisäksi.

1. Leopardipussilakanat tai vaihtoehtoisesti samalla kuviolla torkkupeitto. Oikeastaan tässä ei voi mennä vikaan, koska kaikki missä tätä printtiä esiintyy... on erittäin tervetullutta!

2. Vampire Diaries 1-3 kautta ovat myynnissä boksissa ja 4 kausi erikseen. Toivottavasti mies tajuaa vihjeen ja käy katsomassa tämän postauksen!

3. Lahjakortit ja rahakin ovat hyvä lahja, koska voi sitten itse päättää mitä haluaa niillä ostaa.

4. Kaikki tuotesetit, mitä myydään joulun aikaan on tosi ihania! Niihin kun saattaa sisältyä shampoo + hoitoaine tai vartalosaippua + hajuvesi.

5. Lady Gaga - Fame hajuvesi on ihan hyvä esimerkki, mutta voisi se olla joku muukin hajuvesimerkki (esim. Nicki Minaj, Rihanna, Nina Ricci). Minulla on yleensä yksi hajuvesi aina kerrallaan käytössä ja en helposti vaihtele sitä. Uusi tuoksu voisi kyllä olla ihana!

6. Soda Stream viimeisenä keskellä! Tuttu kapistus, koska kotona on tällainen. Kämpillä siitä voisi olla enemmän iloa, koska tulee aina juotua limonaadia ja itse ainakin tykkään myös tehdä sitä! Olisi kyllä ihan ykköstuote mulle ja miehelle.

7. Käytännölliset tavarat on sitten asia erikseen eli meillä on lautaset, lasit ja muut astiasto ihan kunnossa. Ruoanvalmistusvälineitä voisi olla enemmänkin ja kattiloita tai paistinpannuja. Pyyhkeitä meillä on vaan muutama, joten toivoisin myös niitä. Pussilakanasetit on myös tervetulleita!

Mitä olette toivonut joululahjaksi?

47 kommenttia :

  1. http://anskiize.blogspot.fi/2013/12/rakas-joulupukki.html
    Itsehän tein ihan blogiin listan, jotta joulupukki voi käydä lukemassa sen hyvissä ajoin sieltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti linkistä! :) Käyn heti lukasee, että mitä oot toivonu pukilta! ;D

      Poista
  2. Mä just eilen soitin äitille ja kerroin joululahjatoiveet, kun se oli ahdistellu mua niistä jo muutama viikko sitten.. En keksiny muuta kun uudet yleissakset ja paistinpannun, ja nekään ei oo pelkästään mulle, vaan paistinpannu on talouden yhteinen ja saksetkin tarvitaan kissojen takia. :D Rahaa en toivonu koska sitä tulee ihan ilman toivomistakin, ja ne menee sitten säästöön uutta kameraa varten.. :)

    Kissoille sen sijaan keksisi vaikka mitä joululahjatoiveita, ja saatan ehkä tehdä niistä postauksenkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika vaatimattomasti olet jotakin yleistä halunnut! :D Mutta ei siinä mitään! Tulee sitä kyllä ajateltua kaikkea tarpeellistakin tavaraa, nyt kun muuttanut pois kotoa. :)

      Uus kamera ois ihana, mutta säästän nyt johonkin muuhun. ;) Ja ei mun kamera oo kyllä kun yli vuoden vanha, niin turha oikeestaan unelmoida. Sillä ihan hyvin kuvia räpsii eikä se ole edes rikki. :D

      Voi vitsi teeppä semmonen ja nopeesti! Ois kiva nähä, mitä kisut halajaa joululahjaksi! :3 <3

      Poista
    2. Taidan tietää, mihin sä säästät. ;) Onneksi mun ei vielä tarvii vakavasti haaveilla seuraavasta kissasta(vaikka kuinka haluaisin), kun Hugo on leikkaamaton.. Vaikka kova paikka oli kun kasvattajalle, jolta Hugo on sijoituksessa, syntyi mun unelma eli sininen abytyttö!

      Mun kamera on jo kohta viisi vuotta vanha, joten uuden hankkiminen tulee todellakin kyseeseen. Kyllähän se toimii, mutta mä nyt oon tämmönen hifistelijä, uutta ja parempaa on saatava! :D

      Itse asiassa mulla on se postaus jo valmiiksi kirjoitettuna.. Vois ehkä seuraavaksi julkaista sen! :)

      Poista
    3. Hihih osuit aivan oikeaan! ;D Voi niin, kun Hugolla oli se mirriaikataulu! Noh, jospa sulle sattuu sit unelmiesi kissa vielä myöhemminkin kohdalle... kun on siis sen aika. :3 Mäkin toivon, että ens vuonna kun rupeen kattelee, niin olis hyviä vaihtoehtoja!

      Mut sulla on niin täydellisiä kuvia jo, että huh huh! :D

      Jee! Mä odottelen, jos siis julkaset sen tämän päivän aikana! :)

      Poista
  3. Mulla ei ole tullu toivottua mitään.Katsotaan mitä ihanaa saan teiltä rakkailta kanssa bloggaajilta.Vanhemmilta saa joka vuosi rahaa,joten hankin sitten itse mitä haluan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! No meiltä blogiystäviltä saat ihania lahjoja varmasti! :)

      Poista
    2. Nii mie oon jo niin vanha et ei osaa enää toivoo (silti kuin ikuinen lapsi mieleltään)

      Poista
    3. Me ollaan niin nuoria kuin itestään tuntuu! ;)

      Poista
  4. Mulla on tänä vuonna joululahja toivelistalla pleikkaan se move peli, hajuvesi ( toi lady gaga ), muutama kynsilakka, vallilan pata kinnas ja muumimuki :D kauheen vähän jotenki :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aiotsä tehä niistä lahjalistaa blogiin? :3 Ja niin kummallista, kun ei tuntunu keksivän mitään. :o Mutta lahjoja tulee kuitenkin silti ku miettii tuota joululahjarinkiä! ;D

      Poista
    2. Täytyy joo koittaa jossain välissä "pian" tehdä :D

      Poista
  5. Mä haluaisin Raymanin uuden pelin pleikalle, Coraline ja 21 jump street leffat blu raynä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli viihdepainotteinen lahjatoivelista! :3 Voi muistan Raymanin ku kaveri pelas sitä aina pienempänä ja mä katoin vierestä. :D

      Poista
    2. ;D jooh. Oon itelleni tilannu ne parhaimmat joululahjat jo ja kun ne on vähän semmosia, ettei muut niistä tiedä mitään, niin hyvä ite tilata ;D mä olin lapsena AINA sellanen, että vinguin kavereita pelaamaan kaikkia pelejä, että saan kattoa vierestä XD

      Poista
    3. Jep olen samaa mieltä! ;D

      Kumma kyllä itekkin tuli katottua useemmin vierestä kuin että pelasin itse... Jos me saadaan ensi vuonna se konsoli mistä ollaan miehen kaa haaveiltu, niin kyllä se oon minä joka siinä sitten pelata tapitan koko ajan! :D Skyrim... Left4Dead... <3

      Poista
    4. Hahaaa : D pleikka 4?? Mä rakastan kytätä Tomia, ku se pelaa GTA vitosta ;D

      Poista
    5. Sepä justiin, mutta ei meidän varoilla sellasta vaan ostetakkaan. :D Ja mulla on yks toinenki säästöjuttu! Mä tykkään kattoo, kun Tuomo pelaa koneella! :D Ollaan yhessä menty läpi esim. Amnesia ja Walking Dead! :)

      Poista
    6. En ookaan yhtään kattonu, mitä se maksais :O teilläkö ei oo mitään konsolia nyt siis? En edes tiä mitä ne on ;D khaha

      Poista
    7. Se on jotain puol tonnii se pleikka 4! :D Ja meillä on pelikonsoli kotona, xbox360! :3 Mut se on veljien, niin ei voida kun ehkä joskus pyytää sitä lainaan tänne Oulun kämpille...

      Poista
    8. Jeeesuus : D eikö pleikka 3 kelpaa? ;D okei!

      Poista
    9. No musta tuntuu itestäki, että se ois parempi vaihtoehto, mut miehestä ei! :D

      Poista
    10. ;D ylläri ! Eikä vanhaa tietty huvitakaan ostaa.

      Poista
    11. No jos se ois toivonu sitä joululahjaksi, niin olisi ollut toteutettavissa! :D

      Poista
  6. Minäkään en tiedä yhtään mitä toivoisin.. :o Kai se menee jotenkin niin, että vanhempana sitä tuppaa ostamaan itse itselleen kaiken tarvittavan ja sitten ei ole enää mitään mitä toivoa kun on jo kaikkea. :D
    Lahjakortit / raha on tietysti aina hyvä vaihtoehto niin pääsee sitten itse hankkimaan kaikenlaista :)

    Ootan kuitenkin innolla mitä lahjarinkiläisten paketeista löytyy! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osuit ihan nappiin! Jos menee tyyliin kauppaan ja näkee siellä jotain kivaa, niin itse kai sitä tulee ostettua sitten se. :D Vähän hankala ettii nuita kuviakin ja sellaisia, että just tämän mä tahdon! Mut isommissa hankintoissa se on helpompaa, jos on jotain toivottavaa. :)

      Jee niinpä!!! <3

      Poista
  7. mä en oo toivonu mitään :D enkä tainnu toivoa viimevuonnakaan :D mä lämpeen joululle aika hitaasti enkä oo oikein lahjaihmisiä :D tottakai musta on ihanaa saada lahjoja ja antaa niitä, mutta en mä osaa oikein toivoo mitään :D mun ainut toive on autopaikka kämpän vierestä mutta se ei oo toteutettavissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Taru! :D No jo on kun ei lahjoja tuu mieleen? No sait kai sä silti joululahjoja viime vuonna, jos et toivonutkaan mitään? Sähän oot nainen! Kyllä nainen aina jotain haluaa ja luulee tarvitsevansa! :D

      Poista
    2. Sain toki :D ehkä mä tarvitsisin uuden hajuveden kuitenkin :D

      Poista
  8. Meidän suvussa ei niitä lahjoja anneta (paitsi isän äiti aina antaa rahaa), joten en saa kuin kaverilta jotain + lahjaringistä, toivon ainakin :D
    SodaStream on kyllä kätevä ja niitäkin on montaa erilaista, itselläni ei vielä ole kaasupullo loppunut, sit' odotellessa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rahakin on aina tervetullutta! Ja joululahjaringistä tietysti saa, mutta täytyy myöntää että sulle on kaikkein vaikeinta ostaa, kun sä omistat jo kaiken! :D Tai ainakin tuntuu siltä... :) Mutta enköhän mä jotain löydä ja pahoittelen jo etukäteen jos satutkin omistamaan sen tuotteen... yritän varoa. :< :D

      Ois kiva se setti missä on ne näytemaut, niin vois kokeilla jotain muitakin! Meillä ei Soda Streamin mukana silloin aikoinaan ollut niitä näytemakuja... :< Ostat sitten jonku kalliin pullon ja se onki pahaa. :D

      Poista
  9. Näköjään meillä on vähän samoja toiveitakin, mie juuri kirjoitin vanhemmille lappusen, jossa on lista tv-sarjoista, joiden tuotantokausia voisin haluta ja Vampyyripäiväkirjojen 4. kausi löytyi munkin listasta (3 ekaa kautta mulla on jo) : D

    Sodastreamia ollaan myös vähän poikaystävän kanssa harkittu, niin voisi sen vaikka joululahjaksi toivoa jommankumman vanhemmilta : )

    Lisäksi poikaystäväni taisi onneksi ymmärtää vihjaukseni ja saan varmaan tämän All Time Low -bändipaidan häneltä sitten lahjaksi: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/56/24/f9/5624f9f05c5c8c2abae6f5ba75148270.jpg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että se on ihana sarja! Ian Somerhalder mmmmm.... <3 Netflixissä taisi olla vaan 3 kautta, niin mä aattelin, että voisin haluta sen kokonaan ja sitten näkisin vieläpä sen uuden 4 kauden! Koukuttava sarja!

      Mä mietin sen Soda Streamin ja sen ihme Dolce Guston välillä, mutta pakko kai myöntää että täällä lipitetään enemmän limpparia kuin kahvia! :DDD Toivottavasti te saatte sen vanhemmilta ja nehän voi ostaa sen vaikka puoliksi! :)

      Heh aika hyvä bändipaita! ;D Mun piti jo tänään vihjata uudelleen, että joo käy vilkasee tätä luukkua jos haluat tietää mun toiveet...!

      Poista
    2. Netflixissä on vain kaksi kautta :< mie oon kyllä kattonut sitä jenkkien tahtiin netistä, tosin nyt oon ainakin pari jaksoa jäljessä, eli oon jossain vitoskauden alkupuolella. Tykkään silti omistaa noita tuottiksia dvd:llä, että voi sitten myöhemmin katsoa niitä vähän parempilaatuisina ja teksityksillä ^^

      Joo miekin oon tuota Dolce Gustoa miettinyt kun juon paljon mieluummin erikoiskahveja kuin tavallista, mutta ehkä sille Sodastreamille kuitenkin olisi enemmän käyttöä : D

      Poista
    3. Ai oho hups! No parempi vaan mulle! Lisää katottavaa, niin ei heti lopu kesken! :D Joo mekin katotaan samaan tahtiin Walking Deadia eli heti uutta jaksoo kun vaan ilmestyny. Ja nyt kun mietin... niin ei silleen tuu omistettua mitään tvsarjoja kun ne voi tolleen *köh* netistä helposti kahtoo. Jotkut tietyt tooooooosi mahtavat kyllä ansaitsevat osansa kirjahyllyssä ja silloin voi vähän sijoittaa. :D Eli ootpa oikeessa!

      Miten ois, että toivotaan sitä sitten ens jouluna kummatkin? ;)))

      Poista
    4. Hyvä idea, tehdään niin ^^

      On toi kyllä totta, netistä enemmänkin miekin kyllä katon, ei mullakaan siis ole ainakaan vielä muita dvd:llä kuin nuo Vampyyripäiväkirjat ja pari kautta Frendejä eli ne rakkaimmat. Varmaan olisi enemmänkin, ellen olisi aina niin pihi : D

      Poista
    5. Heh! No mä pyysin mieheltä syndelahjaksi Rillit Huurussa ja niitä tuotantokausia oli paljon, en muista nyt kuinka monta... ja siksi en muista kun en oo vielä alkanu kahtomaan niitä. :D Ootan meille parempaa isoa telkkaria (josta on myös puhuttu, että saattaa olla porukoilta yhteistuumainen joululahja) ja voisin sit alkaa kattoo niitä. :3 Eihän sitä toki kaikkee ihan kehtaa ostella hyllyyn, mutta ne rakkaimmat kuten sanoit. :)

      Poista
  10. Mä en oo toivonu mitään :) sanoin kaikille että haluan yllättyä jouluna ja nähä mitä ihmiset keksii. Sen tiiän että äiti ostaa varmaan semmosen kapseli kahvinkeittimen mulle ja miehelle yhteiseks!

    Toi on ihana hajuvesi kyllä, kävin ostaa 20e sen joku pari viikkoo sitten kun oli tarjouksessa enkä meinaa raaskia käyttää ollenkaan :D ja sodastream olis kyllä kova sana tähänki talouteen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti?! :o No toi ois ihan kiva tai sitten se luo paineita entisestään, että mitä se nyt haluaaa aapuuaaa.... :D Voi vitsi! Pakko varmaan hankkia itellekki jossain vaiheessa se joskus, jos vaikka alennuksessa on. :3

      Mä tuoksuttelin tuota taas tänään Prismassa miehen nokan edessä, jospa se tajuaa vihjeen... :)

      Soda Stream on ihan huippu keksintö! Ei tarvii joka kauppakerralla ostaa uutta isoo kokispulloo, joka menee kuitenkin muutamassa päivässä. :D

      Poista
    2. Mäki ensin pelkäsin että asetan ihmisille paineita, koska ite aina hermostun jos joku ei osaa sanoa mitä haluais....mutta sitte mä en vaa millää keksiny mitää joten totesin että ei pidä ottaa paineita, jos ei keksi mitään nii raha ja suklaa toimii aina :D mutta luotan siihen et mun läheiset on vähän kekseliäämpiä, miehelle kyllä näyttäs tulevan harmaita hiuksia ;)

      Poista
  11. Leftis on ihan paras! Luin kommentteja :D Mulla on tosi simppelit lahjatoiveet, nimittäin kynsilakkoja ja rahaa uuteen kameraan! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siksi aivoni vuotaa verta (see what I did there), kun en voi pelata sitä milloin haluan! :( Hei, mutta tosi kiva hankinta siis tulossa niillä joulurahoilla! :) :D

      Poista