Joulumeikki | Luukku 8

I am so fabulous... not.
Luukku 8! Jouluista meikkiä ja hölmöjä kuvia olisi esiteltävänä teille tässä luukussa. Oikeasti minun piti aluksi kuvata teille tutoriaali, että miten teen silmämeikin... Se vähän epäonnistui ja kuvista ei olisi ollut mitään hyötyä. Minulta on siis kyselty paljon sitä, että miten toteutan kissakajaalit. Valitan, etten voi olla avuksi. Ehkä joku kaunis päivä kokeilen vielä tehdä sellaisen kuvien tai videon avulla. 

Kissakajaaleihin käytän mustaa kajaalikynää ja Rimmel Glam' eyes nestemäistä sivellintä.
Huuliin laitoin Lumenen Natural Code sävyssä Deep red.
"Vieppä se naama pois mun luota..."
Minkälaisen joulumeikin aiotte tehdä?
Luukku 9 & 10 ei tule aikataulussa. 
Hyvää kannattaa odottaa!

32 kommenttia :

  1. Sun huulet! ♥ Ja ihana tuo ensimmäinen kuva siusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista sanoista!! <3 Tuntui vähän epämukavalta tuo huulipuna, mutta tulipahan kokeiltua! :D

      Poista
  2. Mella sä olet niin kaunis <3 ! Osaisimpa mäkin meikata tollein ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Fani, kiitos kohteliaisuuksista! <3 Ite oot kaunokainen! ;) Heh mehän voitais toteuttaa joskus semmonen hius- ja meikkihaaste kun nähdään! :D

      Poista
    2. Todellakin! :D Se ois tosi siistiä ! Mä en malta odottaa, että päästään näkemään <3

      Poista
    3. Heh huippuu! Jospa me viimestään ens vuonna! Pakko ! :D

      Poista
  3. Ihana kaunis mella ja simba <3

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. No mutta kiitoksia! <3 Sinä ihanainen! :)

      Poista
  5. Oot kyllä niin kaunis :3 Punainen huulipuna sopii sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huh huh, ihan punaseksi tässä ite muuttuu. *__* Kiitos kiitos! Voi kai sitä sillon tällön huulipunaa sitten kokeilla, vaikkei se kovin mukavalta tunnukkaan. :)

      Poista
  6. Mäkin toivoisin että osaisin meikata noin hyvin! :) Oon yrittäny kyllä opetella viime aikoina ja oon mä kai vähän edistynykin, mutten tiiä millon oon siinä pisteessä että uskaltaisin ihmisten ilmoille lähtee. Tuntuis tosi oudolta kun en oo tottunu siihen ja sit kaikki huomais muutoksen ja sanois siitä jotain ja mua alkais ahdistamaan. Sen sijaan täysin meikkaamattomana lähteminen ei taas oo ongelma eikä mikään, vaikka näytänkin sillon ihan joltain akne-zombilta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Miten oot meikkaillu? Ripsivärihän korostaa vähän naisellisuutta ja se on semmonen helppo piilomeikkaus, että sen huomaa muttei se nosta kovin suurta "haloota". Kulmien ja kajaalien opettelu vie taas paljon aikaa ja just se, että kokeilee mikä tyyli sopii itselle. :) Se on semmonen rajumpi muutos ehkä! Mä nostan kyllä hattua, jos tuntee itsensä itsevarmaksi myös meikkaamattomana! :D

      Itsehhän huomasin eron, kun muutin Sotkamosta Ouluun että voin paljon itsevarmemmin lähteä vähällä meikillä tai ilman jonnekkin. Tuntuu, että Sotkamossa on niin paljon tuttuja ettei oo ikinä tullu niille näytettyä naamaa meikittömänä. :D Oulussa ei kukaan tunnista heh heh! ;)

      Ois kiva nähdä tuloksia, jos koittaisit vaikka jotain meikkiä näin joulun alla ihan rohkeasti! :) Etkä sä oo mikään zombie! :D Kaunispas! <3

      Poista
    2. No siis normaalistihan mulla on vaan meikkipohja, mutta nyt oon opetellu kulmia ja kalajeita. Ja ripsari niiden kanssa myös. Kulmat onnistuu, mut kajalit oon saanu vaan muutaman kerran onnistuun. En koe että nekään ois sinällään vaikeet tehdä, mulla on tosi tarkka ja vakaa käsi ja näin, mutta kun noi mun luomet on niin tyhmät että se ulkokulman häntä "hukkuu" helposti kun silmät on normaalisti auki. Tai sitten en vaan osaa. :D

      Mut en kyl sanois et olisin itsevarma ilman meikkiä, Helsinki on vaan niin iso paikka ja kukaan ei tunne mua täällä, eikä mua kiinnosta mitä tuntemattomat ajattelee niin ihan sama vaikka näytän jostain haudasta nousseelta. :D

      Pitää kattoo jos saisin jonkun onnistuneen kokeilun kuvattua.. Tänään aattelin taas kokeilla harjotella kun ei tarvii enää mihinkään lähtee! :D

      Poista
    3. Osuit asian ytimeen! Kun on niin erilaisia silmien muotoja ja silmäluomet yleensä rajoittaa sitä, että näyttääkö esim. kissakajaalit hyvältä vai ei. Mun mielestä ne kyllä sopii ihan kaikille, mutta se riippuu ihan osaako sen itse määritellä mikä juuri sopii itselle. Esim. ei piirrä koko silmän leveydeltä / paksuudelta niitä, vaan piirtää ohuesti sen reunasta reunaan ja sitten semmosen söpön siivekkeen. Ja se vaatii myös juuri sen, että se näyttää hyvältä silmät auki / sirrillään / kiinni. :D

      Jaahas! :D Kyllä mä sut kai tunnistaisin, en yhtään tiedä. Mutta sulla ei ookkaan semmosta blogia missä oot jatkuvasti esillä niin ei ainakaan lukijat välttämättä tunnista. :)

      Noniin mulle voit taas chatissa pistää kuvaa sitten! ;)

      Poista
  7. Ootpa kaunis! :3

    Mä oon niiiiiiiiin huono käyttää kajalia! Siis alarajaukset on ihan helppo tehdä kynällä mutta sitte ku pitäis tehdä ylärajaukset nestemäisellä eye-linerillä ni voi apua, tulos on ihan kolmosluokkalaisen ensimeikkaus :D::DD Vitsi ku osaiskin tehdä tollaset kissarajaukset! Oot taitava. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katri kiitos, sinä olet! <3

      Hah! No se kajaalin opettelu on just semmosta, että sitä pitää tehdä koko ajan ja harjoitella! Mulla ei mee kajaalien kanssa yleensä viittä minuuttia enempää, kun se tulee jo niin luonnostaan. :) Käytän kynää ja nestemäistä samaan aikaan! Jospa säkin vielä joskus harjoittelun kautta opit sen, jos vaan jaksat harjoitella! :) <3

      Poista
    2. Hihii no mä oon kyllä niin laiska meikkaamaan että tuskin.. :'D Käytän meikkiä aika harvoin, yleensä vaan jos tiedän et tulee otettua kuvia tai johonkin bileisiin yms. :) Arkena en käytä melkeen koskaan, kouluunki meen (tai menin, en oo siis enää koulussa mut enivei) aina ihan meikkinakuna :'D

      Poista
    3. No sitten sä et tarvii meikkiä, jos pystyt ja haluut olla ilmankin. ;) Kyllähän sitä tietty jonnekkin juhliin voi vähän pistää maskaraa ja silleen, jos haluu jotain erilaista kokeilla arkeen verrattuna! :D

      Poista
  8. Ihana meikki! Ja ensimmäinen kuvaa :D Voi kun itsekkin osaisi nestekajaleita käyttää. Ensinnäkin miun luomien ulkonurkka on niin syvällä että on vielä hankalampi laittaa. :( Kuinka paljon tuo rimmelin kajali maksaa? Nimittäin pitäisi uusi hankkia ja joku hyväkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos! :D Nuo on nuita mutkikkaita, jos ei oma silmämalli oikein sovi semmoseen. :( Mutta joku tyyli aina passaa, kun vaan löytää sen! Noi nestemäinen maksaa normaalisti 8 euroo. Mä kulutan tommosen putelin 2 kuukaudessa. :D Mut ku se on vaan paras! Kannattaa tarkkana kahtoo sitten että se on se sivellin eikä semmonen tussi. Ovat samannäkösiä ja ihan vierekkäin.

      Poista
    2. Niin, sitten kun olisi aikaa sen tyylin etsimiseen, että kyllä minä jotenkin sen laittamisen kanssa pärjään! Ja kiitti vinkistä. Aion kattoo tosi tarkkaan mitä sitten mukaani nappaan. Ei olisi kauhean mukavaa sitten kotona huomata ottaneensa väärän :/ Ja kattelin Lumenen kajalia ja vaikutti tosi hyvältä, mutta hintaa oli melkein 15 euroo ja harmitti kun oli tussi. Mutta kattoo jos Glam' eyes olis hyvä minulle :)

      Poista
  9. Sulla on niin ihanat nuo rajaukset! :,,3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tottunu tekemään niin tulee luonnostaan. :D

      Poista
  10. voitko tehä videon miten teet sun kulmas? ne on ihanat & kaunis meikki =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jospa mä jossain vaiheessa teen videon mun kulmista ja nuista rajauksista. :D

      Poista
  11. Ihania nää kuvat ja varsinkin simba taas söpöilemässä :3 Olis ihanaa saada jotakin meikki videota, itte oon kauhiasti kiinnostunu nuista miten piirrät kulmas & rajauksista. Aina ko itte pistän rajauksen tollee loppuu sellasen "viivan" nii se menee päi p*rsettä!
    Oot niiiiin kaunis ♥

    - Annika -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista sanoista! <3 Mä oon niin hämmentyny että tuota kysytään niin paljon, että mitenkä teen jne. :D Kun se meikkaus on niin omakohtaista ja pitää löytää se mikä itelle sopii parhaiten! Voin kai mä jonkun videon silti tekaista, kun se on niin toivottu. :) Ja se viiva vaatii opettelua! :D

      Poista
  12. harmaakorva lähetti sulle terkkuja tän videon lopussa :-) Ajattelin vaan ilmoittaa, ettei jää kattomatta;);)

    https://www.youtube.com/watch?v=hv4IEpewfDo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh! Mä en ookkaan käyny vielä youtuben puolella tänään muuta kun uppaamassa oman videon! Käynkin tsekkaa heti! :) :D Apua!

      Poista