Deborah Lippmann | Loveit.fi loppuunmyynti

Deborah Lippmann - Shake Your Money Maker & Va Va Voom
Moikka! Muistatteko, kun Loveit -verkkokauppa ilmoitti aaton jälkeen lopettavansa toiminnan nyt helmikuussa? Minä en valitettavasti saanut tietoa niin nopeasti aamulla ja ei aikaakaan, kun sivut olivat täysin jumissa suurista kävijämääristä. Muistaakseni pääsin sivuille vasta toisena tai kolmantena päivänä... tarkoituksena hankkia ne Deborah Lippmann -lakat, mitä olen ihastellut jo pitkään. Normaalin hinnan takia en niitä mielelläni osta, mutta alennuksessa olevat lakat oli pakko saada! Mukaani lähti silti vain neljä lakkaa, koska tiesin, että enempään minulla ei ole varaa käyttää. Olen silti onnellinen, että sain ne tärkeimmät!

Deborah Lippmann - Let's Go Crazy & Ruby Red Slippers
Isot kiitokset myös Fanille  , joka kauppasi minulla Stairway To Heaven ja kiitos Iinylle  , jolta lähti mukaan Fake It Til You Make It! Kokoelmat -sivulta näette lisäksi, mitä minulla jo on kyseiseltä merkiltä! Deborah Lippmann -lakkojen määrä on nyt kokonaisuudessaan sitten 10 kpl! :)

Deborah Lippmann - Stairway To Heaven & Fake It Til You Make It
Mikä on lempikynsilakkamerkkisi?

26 kommenttia :

  1. Hmm, lempikynsilakkamerkki.. Värivalikoiman puolesta se on kyllä ehdottomasti China Glaze (vaikkakin merkiltä ei ole vähään aikaan tullut yhtään kivoja kokoelmia :o). Mutta lakata tykkään eniten Essien lakoilla, ja erityisesti sillä pienellä sudilla vaikka muut tykkää siitä leveämmästä Suomi-sudista enemmän.. :D Essiet on laadultaan erinomaisia (ainakin ne mitä mä omistan) ja värivalikoimakin on hyvä, muttei kuitenkaan China Glazen veroinen. Zoya olisi varmasti hyvin lähellä kärkisijaa tai jopa ihan ykköspaikalla, jos lakkoja saisi vähän helpommin hankittua/ne olisivat halvempia. Zoyalla on niin paljon nättejä lakkoja! Eli summa summarum: en osaa sanoa mikä mun lempimerkki on. :D

    Mulla on vaan yksi DL-lakka, Wicked Game. Ei oo tullu paljoa DL-lakkoja hankittua kun sillä on suurimmaksi osaksi noita glittereitä joista en niin välitä, ja muut ei sitten oo mun mielestä kovinkaan erikoisia. DL:n pullo on kyllä mun mielestä hieno, ja sen takia en varmaan raaski tuosta Wicked Gamestakaan luopua vaikken sitä ikinä käytäkään.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan! Niin sä annoitkin mulle ensimmäisen China Glazeni ja kieltämättä aika ihana ilmestys. :) Mutta en tiedä tuleeko itse sitten hankittua, kun ovat ilmeisesti aika hintavia? Vai mikähän on hintavin? Essien lakkoja olen kokeillut, mutta vain minipulloina ja annoin nekin äitille myöhemmin käyttöön. Zoyaa olen myös vain sivusta katsonut ja mitä postauksia olen lukenut niin... aivan upeita lakkoja nekin!

      Ja jos puhutaan pullon muodosta, niin tykkään itsekkin DL kynsilakkapullon muodosta, mutta ehkä kaunein taitaa silti löytyä Nfu Oh merkiltä! :3 Vaan eipä löydy sitäkään merkkiä kuin yksi puteli. Markettilakat rocks! :D <3

      Poista
    2. Noo China Glazet on halvimmasta päästä jos tilaa ulkomailta, 5e per pullo suunnilleen, eli ei paha ollenkaan! Postarit on otettu huomioon laskettaessa tuota hintaa, tosin tästä on jo aikaa kun en ole tilaillut pitkään aikaan ja postarit on taas varmaan noussu..

      Nfu Oh -pullot on tosiaan kauniin mallisia, ja muutenkin erikoisia että ne kyllä erottuu selvästi muista! Mut silti mä tykkään eniten ehkä Essien pullosta, ne on mun mielestä yksinkertaisen tyylikkäitä! :)

      Poista
    3. Aijjaa no se on sitten mistä tilaa! :) Ja on kyllä tyhmää tuo kun kaikki hinnat taas nousee...

      Niin ne erottuu kyllä joukosta edukseen. Ja Essien pullot ei oo hullumpia! Oon nyt itsekkin katsellut niitä, kun aina kaupungilla käyn... mutta tulee silti ostettua aina niitä KoneHelsingin lakkoja ja mitä halppiksia nyt saakaan esim. Seppälästä, Ginatricotista ja silleen. :D

      Poista
    4. Mä tykkään Flormareista(/KoneHelsinki) myös, mutta Suomessa ei taida olla myynnissä koko värivalikoimaa, tai sitten ne mitä mä haluisin on aina loppu.. :D Ja Gina Tricotista löytyy myös hyviä lakkoja! Gina Tricotin valkoinen taitaa olla viimeisin villitys, toivottavasti itsekin löytäisin sen pian jostain..

      Poista
    5. Ne on kyllä aina ihan älyttömissä sammioissa ne lakat esim. Maxi Makasiinissa, että tekis mieli vaan hamstrata kaikki. :D

      Ja en oo nähny Gina Tricotin valkoista lakkaa, vaikka olen katsellut useampaan kertaan sitä hyllyä Oulussa. Kummallista. :) Mutta ne glitterit on söpöjä! Heh... glitteriä vaan. :D Pitäskin väkertää jotkut kynnet nyt nuista DL lakoista, kunhan pääsen Ouluun. :)

      Poista
  2. Määkin tilasin silloin alesta Shake Your Money Makerin. :)
    Lempilakkamerkkiä on vaikea sanoa, koska kaikissa on hyvät ja huonot puolensa. Kaikenkaikkiaan China Glaze on ehkä paras hyvän laadun, hinnan ja valikoiman ansiosta. A-englandilla on kuitenkin upeimmat holot ja täydellinen laatu. IsaDoralla taas on mielenkiintoisimmat kokoelmat ja myös hyvä laatu, mutta hinta aivan liian korkea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii! Toi on kyllä niin siisti. :D Ja noi nimet! :)

      Ahaa! No pitää ehkä tulevaisuudessa kokeilla useampaakin CG lakkaa! Tuo toinen mainitsemasi lakka oon nähnyt vain Zigin blogissa ja hienoja näkyy olevan nuo holot. *__* Ja IsaDora unohtui tyystin! Pidän kyllä sen hiekkalakoista yli kaiken ja se pullokin on ihanan pieni ja suloinen. <3 Ja totta... hinta saisi olla vaikka vitosen / puteli. :)

      Poista
  3. Oi kun ihanan näköisä lakkoja ja ite en omista yhtään tätä merkkiä.Vaikee valita mitään lempimerkkiä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on! Kynsilakkoja on niin monenlaisia ihania merkkejä ja kaikissa on hyvät puolensa. :)

      Poista
  4. Taas tunnin myöhässä ilmesty teikäläisen postaus meikän lukulistalle ja koko ajan muutenkin häikkää tossa, liekköhän minun bloggerissa vika.. Mutta ihania lakkoja, ite en raskinut tilata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kummallista! Ainakin joulun jälkeen mun postaukset rupesi taas päivittymään reaaliajassa, ettei tarvii rämpätä sitä "Päivitä / Julkaise" nappia. Omalla listallani näkyy siis normaalisti. Mutta hei näethän sä Facebookista, millon mä julkasen postauksen. :)

      Sulla on jo ihan tarpeeksi lakkoja! :D

      Poista
    2. Haha :D Ei niitä voi ikinä olla tarpeeksi <3 Tai no jos tuolta toiselta puoliskolta kysytään, niin voi olla :D

      Poista
    3. Niin, vaikka eihän sillä pitäisi olla painavaa sanaa. :D

      Poista
  5. Mun ehdoton lemppari on kyllä Opi. ♡

    Aika ihanat lakat nappasit itelles. C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olen huomannut sen... :D Sullahan oli vasta tässä kuva semmosesta isosta kasasta OPI pulloja. *__*

      Parhaat päältä! :) Paitsi tuo Let's go crazy ei nyt niin sykähdyttäny, kun luulin. Ne glitterit oli painunu sinne takapuolelle, niin siksi ei näy tuossa kuvassa juurikaan paljoa mitään.

      Poista
    2. Tällä hetkellä 46 Opia ♡__♡

      Tuo Va va voom näyttää niin upeelta! En malta oottaa et nään sen sun kynsillä :3

      Poista
    3. Omg. :o Siihen on hukkunu jos penni poikineen! :D

      Niinpä! *__* Varmaan huomenna aijon jonkinlaiset kynnet toteuttaa. <3

      Poista
  6. China Glaze, OPI ja Zoya, miksei Models Ownikin. Ne on sellaisia, mitä miulla on lakkakokoelmissani eniten.
    Indielakkojakin löytyy ihan mukavasti ja KBShimmereitä. Ja Essence, nyt kun on tuo kosmetik4less, niin sieltä saa tilattua liinakin helposti nuita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on mistä valita! ;D Mulle tulisi vaan mieleen omaa kokoelmaa katsoessa Mavala, KoneHelsinki, Wild & Mild... Rimmel :D

      Pitää varmaan itsekkin tutustua kyseiseen verkkokauppaan! En oo ikinä tilannut sieltä. :)

      Poista
  7. Jaa-a, aika paha kysymys :) Ei ole vielä tullut lempilakkamerkkiä.. Kaikki käy tällä hetkellä, kunhan tykkään itse lakasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletko kauan kynsiharrastellut? :) Kyllähän toki kaikissa merkeissä ne hyvät puolensa on! <3 IsaDoran hiekkalakat, Deborahin glitterilakat, Mavalan värilakat... yms. :D

      Poista
  8. Hmm, mä tykkään eniten CC:sta ja CG:stä mutta viime aikoina oon mieltynyt enemmän ja enemmän OPIin.. :o ♥ Niitä tässä ollaan hamstrattu ja himotuslistalla on kans viel pari ainakin... 8))
    Saithan muuten minun postini? ^-^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyviä merkkejä! :3 Sain postisi kiitos! En ole vaan vielä kerinnyt availemaan sitä, kun jäin koukkuun Tuomon antamaan joululahjaan: Vampire Diaries. :D Avaan kyllä postisi tänään!

      Poista
  9. Ihania <3 Munkin Deporahit saapuivat ja niistä tulossa myös blogiin postausta, kunhan kerkiin näitä kaikkia julkaista :D Liian paljon kirjoteltavaa!

    Lempilakkamerkki taitaa kyllä OPI ja Essence<3 Myös China Glaze ja Essie kuuluu suosikkeihin ja tietenki kaikki indiet !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuntuu taas, että liikaa ideoita ja postauksia mitä pitää toteuttaa... ja mitään ei silti tapahdu. :D

      Uu hyviä merkkejä mainitset ja sulla onkin valtava kynsilakkakokoelma, kun esittelet aina niitä ihania ostoksia! <3 :)

      Poista