Livbox "Fresh start!" | Tammikuu


Helou! Nyt on tullut aika putkeen näitä postauksia, mutta toivottavasti jaksatte lukea myös livboxista! Kerroinkin jo aikaisemmin, että kyseinen esittely siirtyy tästä lähtien kuun loppuun. Ensin sen piti olla osa "Kuukauden juttu" sarjaa, mutta esiteltävää oli niin paljon, joten tämä tulee olemaan se oma postauksensa. Lajittelen postauksen testattuihin ja testaamattomiin.

Testatut tuotteet

1 & 2. System 4 | shampoo & seerumi
Shampoota kyseiseltä merkiltä olen kokeillut aikaisemminkin ja ihan hyvin on toiminut. Ei kuitenkaan minulle mikään parhaista parhain sarja, mutta tekee hiuksille hyvää. Seerumi oli minulle ennestään tuntematon ja haluaisin isomman purkin! Tätä sai hyvin annosteltua ja se tuli tihkumalla putelista. Ihanan tuoksuista ja olen laittanut joka kerta suihkun jälkeen tätä hiuksiin. Oli tosi mukava saada vaihtelua, koska yleensä olen laittanut ns. öljyisiä tuotteita kosteisiin hiuksiin ja tämä oli sellaista nestemäistä.


3. Lumene LAB | silmänympärysvoide
Silmänympärysvoiteesta oli kirjoitettu niin hyvä tuoteseloste, että oli pakko ottaa kokeiluun. Osa tekstistä: "Vähentää turvotusta silmänympärysiholla suomalaisen mustaherukan ja Hydra-Texturizer -yhdisteen avulla..." Pullo on riittoisa, joten tulee olemaan käytössä ja kokeilussa useammankin kuukauden! Aiemminkin olen testaillut silmän ympärille voiteita, mutta mikään ei ole jäänyt pysyväksi joten jospa tässä olisi potentiaalia!

Plussatuote


4. Extrê Belle (Collagen & Aloe vera) | naamiolaput
Virkistävät naamiolaput olivat boksin yllättäjä, koska tällaisia ei usein sieltä löydä. Oli mukava aamulla laittaa uneliaille silmille nämä laput... vaikka aluksi vähän pelotti asetella niitä siihen. Pidin lappuja n. 10 minuuttia ja ne alkoivatkin tuntumaan siltä, että hoitoaine oli imeytynyt ihoon. Ihana piristys!

Miinustuote


5. Emmelle | hammastahna
Valkaisevasta hammastahnasta olin innoissani, mutta se osoittautuikin pettymykseksi. Minulla on ennestään eri merkiltä ja taidan pysyäkkin siinä. Tämä hammastahna ei vaahtoudu ja se maistuu pahalle. Hammastahnassa on ehkä sellainen salmiakin makuinen vivahde ja en mielellään haluaisi käyttää edes loppuun.

Testaamattomat tuotteet

6. IsaDora | (magneetti)kynsilakka 
Magneettisia kynsilakkoja olen vältellyt kuin... ruttoa. :D Ei ole minun juttu oikeastaan ja tämä menee myyntiin tai lahjoitan jollekkin tai arvontaan. Kynsilakka tuli nimellä Earth Magnet ja numero 853. 


7. No7 | päivävoide
Päivävoide sai paikkansa kosmetiikka-arkusta odottamaan parempaa testauspäivää. Minulla on tällä hetkellä niin monta purkkia auki, joten odotellaan vielä milloin tämä pääsee testaukseen!


Mikä oli "se" tammikuun tuotteenne?

13 kommenttia :

  1. En käsitä näitä magneettilakkoja, mun silmään ne vaan on niin törkeen näkösiä ja yleensä värisävytkin on tosi rumia :( kaikkea pitää keksiä ja jotkut vois jättää keksimättä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään tykkää ainakaan omilla kynsillä, mutta joidenkin mielestä se efekti on siisti. :) Samoin esim. kaviaarilakat ei ole herättäneet kiinnostusta! Mitähän muita?

      Mutta jos parhaista keksinnöistä puhutaan, niin hiekkalakat ehdottomasti! Tykkäätkö niistä? :D <3

      Poista
    2. Huh joo kaviaarilakat sama juttu, en oo syttyny niille yhtään :S samaten se ihme.. No Sally Hansenilla on niitä Fuzzy Coat lakkoja, ne ei mun silmään näytä yhtään hyvältä, paitsi tosi kevyenä topperina :'D

      Hiekkalakat on ihan ok, ainakin ne tosi kimaltavat sävyt, muuten ne näyttää jotenkin vaan oudoilta :D en oo tosiaan oikeen syttyny näille uusille lakkakeksinnöille :D

      Poista
    3. Haha olin unohtanut kokonaan "bakteerilakat"! Ei ei ei. Ei ainakaan mun kynsillä tuu näkymään. :D Voi huoh niitäkin...

      Hiekkalakoissa on mun mielestä jotenkin ihania sävyjä eli löytyy joka lähtöön ja se tuo sen pienen erikoisuuden niihin lakkoihin, jolloin niitä ei välttämättä tarvitse edes koristella. Ah, ollappa kaikki IsaDoran hiekkalakat... <3 Mut jospa säkin löydät tulevaisuudessa oman juttusi, jos tulee uusia keksintöjä! :D

      Poista
    4. Bakteerilakat! Ah mikä nimi :DDD

      No se on totta, ettei edes tarvi koristella. Mitä helpommalla pääsee, sitä parempi, ainaki mulla usein :'D rakastan kyllä laittaa kynsiä ja näin, mut oon ihan sairaan laiska silti eikä mulla (MUKA) tunnu olevan ideoita koskaan :'D
      Hah, eiköhän kohta keksitä jtn hienoa kynsiä syövyttävää lakkaa, joka sit näyttää tosi kauniilta....

      Poista
    5. Siksi niitä kutsutaan ihan yleisestikkin. :D

      Niin! Oon itekkin ollut melkoinen laiskimus mitä tulee koristeisiin, mutta joskus oon tosi tyytyväinen jos oon jaksanu olla koristelun parissa tunnin tai useamman. :D Pitää vaan olla hyvät päällyslakatkin, että ne koristelut sitten pysyy eikä heti lähde pois kun ottaa kameraa esille... Pitääkin tästä keskustelusta inspiroituneena alkaa värkkäilee parin päivän sisällä jotain uutta. ^^

      Joo seuraavaksi tulee "happolakat"! :D

      Poista
    6. Aijaa, multa on menny ihan ohi :D

      Joo kyllä se palkitsee aina, jos on ahertanu kynsien kans^^ mäkin eilen ihan väkisin pakotin itteni lakkaamaan kynnet ja laittaan glitterlakkaakin vähän.. Joo ja heti sit kynsipostausta tänne! :D Joo happolakat, jee!

      Poista
    7. Oi oon ylpee susta! :D Pitää laittaa sit taas päivän kynsiä tässä jossain vaiheessa! Vielä pari postausta mitä pitäs julkasta ainakin ennen sitä. :3

      Poista
  2. Kiva postaus ja täytyy myöntää et viel en ole ehtiny testaan tammikuun tuotteita ja kohta tulee jo helmikuu.Pitäs muutenki kiriä noissa testailuissa,mutta ku ei viittis aukoa ku avoinna useita purkkeja ja puteloita ennestään Joitain kyl lahjoitellu äidille ym noista boxeista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Eekku! :D Joo siksi mä siirsinkin tän esittelyn kuukauden loppuun, koska tän postauksen takia mun on pakko testata kuukauden sisällä näitä. Enää suurin osa ei sitten mee kosmetiikka-arkkuun odottamaan. Tietysti aina boksista löytyy kuitenkin jotain minkä tietää ettei tuu käytettyä, mutta suurin osa on nyt ainakin testattu ja kohta tosiaan tulee taas helmikuun boksi. :)

      Mun mielestä sä testaat aika tiuhaan tuotteita tai ainakin itseeni verrattuna, joten ei kai se haittaa yksi tammikuun boksi! :)

      Poista
  3. Muhun ei iske ollenkaan noi magneettilakat -.- Ajattelin kumminki kerran koittaa omille kynsille ja katsoa mitä olen sitten mieltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä niin! Mä en edes kehdannut kokeilla, kun tiesin että tulis olemaan viimenen kerta. :D Myyn pois tai jotain... :)

      Poista