Tila- ja kuvapäivitykset kissoista (Facebook) | 2014


Helou! Muistatteko vielä sen ensimmäisen osan, jonka tein viime vuonna Simbasta? Katsokaa Tila- ja kuvapäivitykset 2013, koska olen päivittänyt sinne vielä loppuvuoden kuvat. Ajattelin, että parempi aloittaa heti vuoden 2014 tammikuun kuvista joita on tullut julkaistua iso kasa Facebookissa! Luvassa siis veljesrakkautta ja hauskoja ilmeitä!  



Tammikuun puolessä välissä päätimme lähteä takaisin kämpille. Meillä oli ollut pitkä joululoma eli minulla ja Simballa, niin ajattelin olevan aika jo palata arkeen. Felix oli myös saanut aikaa tutustua vanhempieni kotiin ja Misuun, joten tiesimme, että sinne on myös helppo palata. Matkustamme koti-kämppä väliä niin usein, joten uskon pennunkin tottuvan myös autoiluun ajan myötä. Kämppään Felix tutustui nopeasti ja veljeksillä ei ole tekemisen puutetta ollut. :)


Veljekset ovat monien mielestä samanlaisia, mutta kuitenkin niin erilaisia... :) Jos haluatte, että teen tästä joskus postausta, niin kommentoikaa! Olen oppinut huomioimaan pieniä yksityiskohtia ja asioita, mitä Simba ja Felix tekevät aivan eri tavalla.


Mitä mieltä veljeksistä?

22 kommenttia :

  1. Siis nuo siun kissat on niin ihania että tekis mieli huutaa! Vingun ääneen täällä niiden söpöydelle! En oo ikinä ollu mikään suuri lyttynaamaelukoiden fani (siis sulosiahan ne on mutta oon aina pitäny enemmän epä-lyttynaamoista [tuohan on sana, on on!]) mutta ei herranjestas miten nää kisut on ihania. IHANIA! Etenkin Felix tuossa Vampire Diaries -kuvassa on niin lutunen että sdjhdgdgh <3 Joo tää menee ihkutukseks, mutta miulla on kissakuume ja paha sellanen. Ja aiemmin kommentoinkin siulle omasta kisunetsinnästä, niin nyt oon varannut pennun itelleni! Jos kiinnostaa niin miun blogissa on juttua siitä, (ja kuva!) ja kaipailisin nimiehdotuksiakin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄÄÄÄ! Ihana kommentti! ^__^ No siis siis on niin mukava aina kuulla, että oon onnistunu muuttamaan jonkun käsitystä näistä perskeistä! Kun ainakin muutama on tullut mulle ihan kertomaan, että miten ne ei aikasemmin tykänny tämmösistä seinään ajetuista yhtään, mutta ovat nyt muuttaneet mun kuvien ja juttujen myötä mielensä. :3 Se on paras tunne, kun mulle kerrotaan siitä! <3

      Felix on niin ihanan sulonen (tyttö)poika, että sillä on kyllä aina tommonen pumpuli-ilme ja jotenkin se mun mielestä on hyvä vastakohta Simban 24/7 grumpycat -ilmeelle. :D Ne täydentää toisiaan!

      Niin sinähän puhuit siitä ja olinkin ootellut, jos aiot mulle kertoa miten se kissan hankinta etenee! Meen stalkkaamaan sun blogia ilman muuta heti! <3

      Poista
  2. AAAAAWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!
    t:koiraihminen. :D
    eikö ikinä tee mieli avata hanaa kun kissat on altaassa..? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei! :D Mulla on ollut kaksi allaskuvaa ja kumpaankin kaverit oli kommentoinu, että HANA AUKI! Mä en ymmärrä, koska ei mulla oo minkäänlaista halua kastella niitä edes kiusatakseni. :D
      t. Kissaihminen <3

      Poista
    2. No eei, en kyllä mäkään semmosta tekis. :D Hassu paikka vaan, väistyykö he vapaaehtoisesti jos pitää päästä pesemään käsiä tms? :D
      Lutusia palleroita kyllä<3

      Poista
    3. No Simba siinä enimmäkseen hengailee! :D Joten yleensä kun käyn vessassa, niin meen pesee keittiöön kädet. Ja eilen illalla mun piti pestä meikit, mutta en halunnu siirtää sitä niin menin suihkuun pesemään. :3

      Vähän niinkuin aikoinaan Misun kanssa nukkuessa mulla oli joka aamu selkä ihan jumissa, kun yritin nukkua sängyssä - silleen etten herättäny tai siirtäny Misua kertaakaan... ja se nukkui yleensä aika leveästi. :D

      Poista
    4. Kyllä mä vaan oon hanan aukassu joskus jos Jade on ollu lavuaarissa.. :D Se oli hassua kun ei Jade edes eka huomannu että sen päälle tulee vettä (hiljaselle aukasin), kunnes se vesi sitten pääsi vähän syvemmälle turkkiin ja iholle.. :D Sitten kun se tajus niin sille tuli kova kiire päästä pois!

      Poista
    5. Ilkeetä! :D En mä vois tehdä niin! :D Sitäpaitsi nuilla menee heti vedestä turkki kiharalle, niin sekin yksi syy etten turhaan halua sitä kihartaa... :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Mun rakkaat höpöpalleromussukkakultaset! <3

      Poista
    2. Oisko noi kissakorvikset sun mieleen ?http://eekunelm.blogspot.fi/2014/01/tuotetestausta-helmikuumecomin.html

      Poista
    3. Söpöt! Mutta ei oo nyt tosiaan varaa ostella mitään ylimääräistä! :D En oo maksanu Felixiäkään vielä kokonaan kasvattajalle. :D

      Poista
    4. Ok mutta pidänki mielessä ku ystävänpäivä lähenee =)

      Poista
    5. Jee! ^__^ Mä ootan innolla, että saisin taas ostella itellenikin jotain, että toivottavasti tää tilanne tästä helpottaa viimeistään helmikuun lopulla kun oon saanu maksettua Felixinkin kokonaan. :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. No niin! Veljekset oottaa taas, että millon Nunnu-täti tulee leikittämään! :3

      Poista
  5. hihiihi pallerot :3 haluaisin kuulla kisujen eroavaisuuksista? (hmm meniköhän toi sana nyt ihan oikein:D) x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielestäni meni ja äänesi on kuultu! :D :3

      Poista
  6. Aww hihittelen noille Felixin silmille koko ajan, kun ne on niin isot ja pyöreät :'3 hajosin kyllä tuolle lavuaarikuvalle, ihan mahtava :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha! :D Joo noi lavuaarikuvat on ilmeisesti aika suosittuja mulla Facebookissa. XD Hassuja kissoja. <3

      Poista