The Vampire Diaries (1-4) & Samsung 32'' LED-TV | Joululahjat

The Vampire Diaries | Love sucks | Seasons 1-4
Heissan! Kämpillä taas ollaan pitkästä aikaa, koska loma on virallisesti ohi. Tulimme eilen tänne ja sain vihdoin käsiini sen Tuomon joululahjan!  Olihan minulla ennakkoaavistus mitä se tulee olemaan ja onneksi olin oikeassa. :) Vampire Diaries ja tuotantokaudet 1-4! Katsoin Netflixistä muistaakseni kesällä kaksi ensimmäistä kautta ja jäin koukkuun... nyt oli ihanaa saada käsiini kolmas ja neljäs kausi. Hyvästi sosiaalinen elämä?


Kolmannen kauden aloitusvalikosta otinkin jo kuvan eilen teille Facebookkiin. Nyt olen aloittamassa sen kauden kolmatta levyä, koska jokaisessa kaudessa on viisi levyä. Pääsin vauhtiin heti eilen illalla! En malttaisi nimittäin lopettaa ja tänään pitäisi mennä ruokakauppaankin... kunhan joutaa!


Ja mistä sitten katson tätä sarjaa? Minun ja Tuomon uudesta televisiosta, jonka vanhempamme olivat yhdessä tuumin ostaneet joululahjaksi! ♥ Ihanaa oli saada isompi näyttö, koska tykkään yhdistää tietokoneesta televisioon Netflixin ja katsoa sitä kautta tv-sarjoja ja elokuvia. Lisäksi mieheni isosiskolla on ollut tapana käydä joka viikko meillä, joten leffaseurastakaan ei ole pulaa! :)

Unohdinko sanoa miten ihana Damon Salvatore on?  Hölökyn kölökyn sille!


Kiitos porukat ja Tuomo!  
Mihin tv-sarjaan olette koukussa?

38 kommenttia :

  1. Kyllä kai aika useaanki ohjelmaan koukussa,mut nyt viime aikana Pretty Little Liars eli valehtelevat viettelijät nimellä pyörii suomessa.Salkkarit on yksi tietty =)
    Kiva että saitte isomman tv:n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sekin löytyy muistaakseni Netflixistä, vaikka en oo kahtonut. :) Me seurataan miehen kanssa yhdessä Supernaturalia nyt ja sitä ennen Breaking Bad. Sain myös Bonesin loppuun tässä jokin aika sitten. :) Ihan hyviä sarjoja tosiaan löytyy 8 euron / kuukausimaksulla. :)

      Olen happyy, koska nään nyt paljon paremmin ja kivempi kahtoa ohjelmia! :D

      Poista
    2. Mie en muuten muistanu kysyä mitä tuomo oli mieltä siitä vaatimattomasta joululahjasta?Tuoksuko se edes hyvälle?Meillä ku ei enään autoa ole nii pistin kiertoon tai oishan sitä voinu muuallaki pitää mut kuiteskin =)

      Poista
    3. Tuomo oli ihmeissään, että oli saanu mun blogikaverilta joululahjan ja avasin sen innoissaan! Tykkäsi kyllä. :) Se tuoksu semmoselta kirpeältä omenakarkilta! Pitää koittaa laittaa meidän Nipponiin joskus. :)

      Poista
  2. Tuo sarjoihin koukuttuminen on tuttua täälläkin. Kun yhden sarjan saa katsottua, niin heti koukuttuu sitten toiseen :D Liian paljon hyviä sarjoja, liian vähän aikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Mutta joskus on virhe aloittaa useita sarjoja samaan aikaan, kun joku saattaa jäädä sit taka-alalle roikkumaan... eikä sitä saa sit ikinä loppuun. :D Meille on miehen kanssa käynyt näin useasti! :) Mutta oot oikeessa! Koukkuun jää liian moneen!

      Poista
  3. Toi Damon on kyllä ihana. <3 Mäkin oon koukuttunut tähän ja nyt menossa viides kausi.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Damon ah nam! <3 :) Se on niin ihana, kun se ei oo enää niin ilkimys kuin ekalla kaudella esimerkiksi. :D Oho viides! Saan sut ehkä pian kiinni. :D

      Poista
  4. En sanoisi olevani koukuttunut kunnolla oikein mihinkään, mutta odotan kyllä jo niin innolla että TWD alkais jo! Helmikuuhun pitäisi jaksaa vielä odottaa, mutta tilattiin miehen kans just eilen lisää niitä sarjiksia niin saapahan niitä sitten lueskella tv-sarjan paluuta odotellessa! :) Pitää lukee myös noi vanhatkin uudelleen että muistaa mihin se jäi ennen kuin alottaa uusia.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin! Se on kyllä paras sarja ikinä ja harmittaa aina odotella. :D Oispa löytänyt sen vasta sitten, kun kaikki kaudet on tehty, että ois voinut katsoa putkeen. :D Minun logiikka! Ja onhan toki Game of Thrones taas alkamassa myös huhtikuussa! :)

      Poista
  5. Under the dome saa mut telkkarin eteen joka keskiviikkoilta :D ja nyt taas salkkarit kun ne tässä parin minuutin päästä palaa tauolta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se uusi sarja? Katsottiin kaksi ekaa jaksoa ja unohdettiin äitin kanssa se nyt keskiviikkona, joten jää varmaan seuraamatta. :D

      Poista
  6. Minä ja mies ollaan just tällä hetkellä koukussa Family Guyhin. <3 Sitten kans rakastan Gleetä ja CSItä. :D Ja Täydelliset naiset, vaikka se loppuikin jo! Katon niitä kausia aina vähän väliä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon yrittänyt ymmärtää Family Guyta, mutta en vaan vieläkään. :D Gleetä en oo kahtonu ja rikossarjat on kaikki tuttuja! Toi Täydelliset naiset on satunnaisesti tuttu ja se vaikuttaa kyllä ihan hyvältä sarjalta katsoa joskus. :)

      Poista
    2. Family Guy on kyllä sellanen että siinä tapahtuu ihan mitä vaan. :D aivot narikkaan vaan ja katsomaan sitä! :DD <3

      Poista
    3. No joo, mutta mikään niistä hahmoista ei oo kiinnostava. :D Ärsyttävät äänet, ärsyttävästi piirretty, sekavaa läppää... :) Ei oo mun juttu!

      Poista
  7. Mä todellaki oon koukussa tähän sarjaan! :D Neljäs kausi menossa ja koeviikko lähestyy, huups..:D Damon on kyllä paras, ja Ian nyt muutenkin tosi hyvä näytteliä! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot vähän pitemmällä kun mä! Ja äläpä muuta sano... :D Minunkin pitäisi loman jäljiltä siivota nuo kaikki matkakamppeet kaappeihin ja joululahjat ja semmoset, mutta telkkarin eessä mä vaan möllötän. :D Damon. <3

      Poista
  8. Mä oon ihan koukussa Supernatural-sarjaan. :) Illat menee sitä katsellessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai katsotko yksin? Mä en todellakaan uskaltais. :D

      Poista
    2. Välillä yksin. Oon kahtonu niin paljon kauhuelokuvia/sarjoja että ei tunnu enää missään. :D

      Poista
    3. Ja sitten pelkäät jotain Texasin moottorisahamurhaajaa! :D

      Poista
  9. Lällislää, meikäpä on kattonu jo kaikki jaksot mitä on julkaistu ;) ja aamen isommasta telkkarista, Sitte o parempi katella niitä leffoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mullapa on vielä katselunautintoa jäljellä. ;D Ja jee niinpä! Ehkä nyt on syytä kahtoo meilläkin niitä leffoja, kun on iso telkka ja huippulaatu. Aiemmin siinä ei ollut oikein järkeä. :D

      Poista
  10. Oon nyttemmin koukuttunut sarjoihin, joihin en ikinä ois uskonut koukuttuvani, kuten the walking dead, jota poikakaverini seurasi ja hänen kanssaan sitten tuli katsottua aina silloin tälöin, kunnes yhtääkkiä löysin itseni katsomassa netistä väliin jääneitä jaksoja... Ja myös kultapoikaa on tullut katsottua... Järkyttävä määrä tulee kyllä katsottua telkkaria viikossa kun leffat ja salkkaritkin vielä tuohon päälle :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;D Hehe kaikki kauhusarjat on kyllä parhaita, vaikka ei yksin uskaltaisi katsoa. Hyppään aina poikaystävän syliin tyyliin, kun tulee joku pelottava kohta. :D Mutta huippua, että säkin oot löytänyt kyseisen sarjan!

      Kultapoika ei oo mulle tuttu. Ja kyllähän sitä telkkaria tulee tapitettua, vaikkei varsinaisia ohjelmia... vaan pelkästään tietokoneen avustuksella. Tosin nyt kun alkoi esim. Putous, niin se on pakko aina seurata! :)

      Salkkareita en ymmärrä. Kaikki seuraa sitä. Paitsi mä. :D

      Poista
  11. mähän nyt kattosin vaikka ja mitä sarjoja jos aikaa vaan olis :D mutta ikuisuus lempparit on Greyn anatomia ja Olipa kerran! Molempiin oon niin koukussa ettei mitään rajaa.

    Varsinki toi Olipa kerran on tämmöselle Disney friikille hunajata<3 Tota Vampire Diariesia oon joskus yöllä töissä seurannu ja vaikuttas jälleen yhdeltä semmoselta sarjalta että kun joskus on aikaa nii vois seurata enempiki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa kerran on ihana sarja! En oo vaan tainnu nyt kahtoa sitä pitkään aikaan, jos se on tullut telkkarista. Monesko kausi sitä on menossa? Taidan olla vähän jäljessä nimittäin. :D

      Mulla oli ristiriitaset ajatukset tästä sarjasta eka. Ajattelin, että on varmaan aika laimee sarja ja jos on sama juoni kuin Twilightissa. Joskus ohimennen nimittäin nähny jonkun jakson... no. Olin väärässä ja jäin koukkuun. :D Kannattaa vilkaista!

      Poista
    2. mä en yhtää tiiä missä siinä ollaa telkkarissa menossa :D mä katon netistä jo kolmannen kauden puoliväliä suurinpiirtein :D

      Poista
    3. Niin mäkin katon sitä yleensä netistä, kun en telkkarii kerkee hirveesti seuraamaan. :D

      Poista
  12. Tätäkin sarjaa on tullu katottua :)

    VastaaPoista
  13. Ooh! Mekin saatiin joululahjaksi mun äitiltä uusi televisio makuuhuoneeseen! :) Ihanaa katsella illalla sängystä televisiota :)

    Mä oon koukussa niin moneen sarjaan, että en viitti edes ruveta niitä listaamaan :D Tällä hetkellä ensimmäinen on kumminki salatut elämät ja uusi päivä :) Netflixistä alettiin juuri katsomaan skinsiä alusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ou jes! Tuomokin puhu, että meillä pitäs olla makuuhuoneessa myös telkkari. :) En tiedä olenko samaa mieltä, kun voi tulla sitten riitaa, että mitä voidaan katsoa... :D

      Nonni! Kyllä se vaan vapaa-aika menee näitä töllötellessä. :D Oon huomannut, että jos katsoo jotain ohjelmaa monta monta jaksoa putkeen, niin jää ihan "omiin maailmoihinsa" joksikin aikaa. :)

      Poista
  14. Vampyyripäiväkirjoihin :'D Ollaan myös poikaystävän kanssa katottu How I Met Your Motheria Netflixistä ihan älyttömään tahtiin, aloitettiin joululomalla ekasta kaudesta ja nyt ollaan jo kutosessa, siihen vähän koukututtiin : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Mun poikaystävän isosisko suositteli tuota How I Met Your Mother ja oon kuullut, että se on aika hyvä. Katoin kyllä muutaman jakson, mutta en oo toistaiseksi vakuuttunut... Ehkä kokeilen myöhemmin, jos multa loppuu sarjat kesken Netflixistä. :D

      Poista