Chic from ears to tail | Kynsitaide


Moi! Viikonlopun kynsiä kuvailin perjantaina ennen lähtöä vanhempien luokse ja olin tosi tyytyväinen kuviin. En kuitenkaan tyytyväinen nuihin tarroihin, koska niitä alkoi lähtemään heti valokuvien oton jälkeen... Pitkästä aikaa halusin kuitenkin jotain nopeaa koristetta.

Värilakaksi valitsin Hepexiltä saadun OPI - Chic from ears to tail ja aivan ihana lakka! Pakko silti sanoa siitäkin, että kerroksia laitoin neljä kunnes vasta sain täydellisen tuloksen. Kynsilakka tulee olemaan kaikesta huolimatta käytetyimpiä, koska se on kestävä ja se näyttää varmasti hyvältä ruskettunutta ihoa vasten kesällä. :) Kiitos ihana!  


Mikä koristelutyyli on suosikkinne?

18 kommenttia :

  1. Voii kun oikein ihana tuollainen babypink! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Mulla ei ihmeen ja kumman syystä löydy tuollaista kaapista, vaikka vaaleanpunaisia ja pinkkejä on kertynyt jo melkoinen kokoelma... :D Ihana lisäys! <3

      Poista
    2. Mäkin aloin nyt miettimään että onko mulla tuollaista vaaleanpunaista/pinkkiä.... :D Pitää tutkia kun pääsee kotiin!

      Poista
    3. Mjaaha näköjään mulla olikin ainakin 3 ton tapasta.. Hups! Ja oon ihan unohtanu ne, kuinka noloa! :D

      Poista
    4. Voi Iina! Sun pitää kuvata meille sun kokoelmat. :D

      Poista
  2. Tarroja käytän kyllä eniten, kun se on niin helppo ja nopea tapa saada edes jotain koristetta kynsiin : ) nykyään tulee aina lakattua kynnet niin kiireessä, että harvoin tulee edes mitään koristelua tehtyä, pitäisi tsempata taas : (

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja tarrojakin olisi kiva käyttää, jos ne vaan kestäisivät... :D Vesitarrat on sitten taas asia erikseen ja kieltämättä varmaan paras koristelutyyli mun mielestä. :)

      Joo tsemppaahan sinäkin! Nyt itseasiassa sitä alkaa vasta heräämään tähän vuoteen ja aurinkokin paistanut monena päivänä, joten se saattaa vaikuttaa paljon mielialaankin ja jaksaa taas touhuta valoisassa kynsien kanssa. :)

      Poista
  3. söpöt kynnet! mutta harmi jos peittävyys ei ole kovin hyvä :( itteäni harmittaa jos kahden kerroksen jälkeen lakka kuultaa vielä läpi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peittävyys ei ole hyvä, mutta kestävyys sitten on! Ja on tuo niin kivan näköinen kynsillä, että melkein sen kerrostamisen vaivankin jaksaa nähdä. :D Laittaa värilakan elokuvan tai tv-sarjan yhteydessä ja koristelee vaikka vasta seuraavana päivänä. :)

      Poista
  4. Söpöt kynnet ja tarroja tulee mulla käytettyä eniten,jonka varmaan jo tiesitkin.Toinen mihin turvautuu on glitterilakkaa toisen lakan päälle =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin glitterilläkin saapi kivan säväyksen värilakan päälle! :D Kiitos Eekku! :)

      Poista
  5. Kaunis lakkaus :)! Mieluisin on ehkä decalsit , glitteryrjöihinkin olen nykyään tykästynyt , kun on noi peel offit keksitty ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää varmaan itekkin hankkia se Peel off, kun seuraavan kerran on kaupunkiin asiaa! Helpottaisi elämää niin kummasti. :D Glitterit on tosiaan ihania, mutta aina ollut rankkaa se poisto... Kiitos kommentista. :)

      Poista
  6. Söpöt kynnet! :) Mä käytän aika paljon strasseja ja glitteriä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! :D Voi oon kateellinen, jos jaksat strassejakin käyttää! Mä oon niiden suhteen melko laiska... Glitterit sen sijaan ihan helppoa ja vesitarratkin. :)

      Poista
  7. Mulla on aina tarrojen kanssa tuo sama ongelma.. Hitto, miten ärsyttävää, kun ne nousee..

    Kynnet on oikein nätit ja tuo väri :o IHANA <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Miksei tarroista oo tehty kunnollisia... Ainoat mitkä pysy viikonlopun yli oli nimettömässä ja peukalossa samanlaiset tarrat. Noi kukat alkoi heti halkeilemaan ja lähtemään. D:

      Thanks Fani! <3 Mäkin rakastuin väriin! :)

      Poista