Postipäivä | Loveit, Palkinto, Livbox


Helou! Postin tuo, postin tuo... anteeksi! Olin yllättynyt, että tänään tulisi ollenkaan postia. Tilasin nimittäin eilen Loveit -verkkokaupan loppuunmyynnistä vielä kolme lakkaa ja ekstraksi huulitatuoinnin. Kauppahan sulkeutuu tämän helmikuun lopussa ja sieltä saa vielä hyvällä alennuksella esim. Deborah Lippmann lakkoja, mitkä normaalisti ovat kalliita. Lisäksi postissa tuli kirje blogiystävältäni Eekulta ja tietenkin se helmikuun livbox!


Voitin Eekun arvonnan, kun blogi täytti 2 vuotta ja palkinto sisälsi: kruunutatuoinnin, kynsikoristeita, fimoleikkurin, Kleancolor -kynsilakan, helmipurkin ja vaniljan tuoksuisen vartalovoin. Ystävänpäivää ajatellen Eekku oli lähettänyt samassa paketissa kissakorvikset, kissatarroja, karkkia, kissanruokaa ja kissakuvia mitä voi silittää farkkuihin kiinni. Nainen kyllä tietää mistä minä tykkään! Kiitos taas kerran kaikesta, ihana!  


Helmikuun livbox saapui ja jännitin kovasti, että onko ystävänpäiväteema kyseessä. Silkkipaperi oli vaaleanpunaista ja siellä oli jotain omalle miehellekin annettavaa!  Tuotteista puhutaankin sitten enemmän tämän kuun lopussa, kun olen testannut niitä. :)

Mitäs postia teille on tullut?

16 kommenttia :

  1. Kivoja lakkoja olet ostellu ja mahtavaa että paketti tuli näin nopeesti perille ja oli mieluinen.Tuomolle oli ihan oma merkattu nami heh heh
    Kissatarrat on vesisiirtokuvia kynsille =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nyt saa vähäksi aikaa lakan ostelut riittää, kun pitäisi päivittää tuota Kokoelmat -sivuakin. :D

      Mullakin vielä ystävänpäiväkirjeet lähettämättä, mutta ens viikolla kerkeää niin varmaan saapuu sopivasti kaikille! ^^ <3

      Selvä homma! Pitää kokeilla niitä jossain vaiheessa. :) Kivoja kissajuttuja! Kiitos!

      Poista
    2. Juu mie en vaan malttanu olla lähettämättä jo ystävänpäivä posteja ja sulle tosiaan oli toi voitto nii tuli sit samalla =)

      Poista
    3. Niin se kannattaa tehdä! Postikulut vie aina oman osansa. :C

      Poista
  2. Kaikkea kivaa posti-Pate tuonut sulle. <3

    Mä oon kynsilakkojen ostolakossa, joten posti-Pate ei kiikuta mulle mitään kivaa. :D Paitsi kissanruokaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! :D

      Haha! Ollaan yhdessä. :D Mun pitäis kyllä myydä osa kynsilakoista pois, mutta oon senkin suhteen erittäin laiska. :) Sun zooplus -tilausta ootellessa, jos aiot esitellä sen blogissa!

      Poista
  3. Kiva kun tossa livboxissa oli miehillekkin annettavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :3 Awws ihana ystävänpäiväteema! :)

      Poista
  4. Onpas sulle tullut paljon kaikkea kivaa! :)
    Kyllä se posteljooni minuakin muisti tänään, kun kiikutti eBayn tilauksen vihdoinkin kotiovelle! Ihanat uudet sydänkuvioiset sukkahousut, jotka näkyvät itse asiassa tässä postauksessani :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin postipate on kiva! :3 Oiii söpöt sukkikset oon aina välillä katellu tuommosia myös kesäksi itelleni! :D Jotkut semmoset kissamaiset. <3

      Poista
  5. Harmittaa kun kävin täällä kurkkaamassa sillä oma livboksini ei tullut vielä tänään. Myös tämä paketti on eka minkä saan joten jänityskin meni :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi! Ajattelin, että jos otsikkoon kirjoitan livbox niin ei boksia vielä saaneet käy kurkkaamas. :( Mutta voit olla varmasti iloinen siitä, että tulee näin hyvä helmikuun boksi postissa! <3

      Poista
    2. Voi että miten onnessani oon kun äsken ekan boksin avasin :3

      Poista
    3. Huippua! Se oli kyllä ihana ystävänpäiväpaketti. :)

      Poista
  6. Mulle tuli ainoastaan Livboxi ja Ebaysta lisää tikkuja, jotta saisin joskus tikutuksen loppuun :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeah! :) Voi hitsit pitää varmaan joskus itsekkin ostaa niitä tikkuja, kun mulla oli joskus semmoset kiekot, mutta ei ne olleet oikein hyvä ratkaisu... :D

      Poista