Punainen parkatakki | Päivän asu

Parkatakki CASUAL Maihari 55 € | Ellos verkkokauppa
Helou! Etsinnät on vihdoin ohi ja puhun nyt siitä, kun olen etsinyt täydellistä parkatakkia jo varmaan kaksi vuotta. Blogiini eksyy paljon ihmisiä hakusanalla: parkatakki ja nyt voin teille ilmoittaa, että tässä se on! Äiti oli löytänyt punaisen parkatakin Elloksen sivuilta alennuksesta. Hinta oli tippunut paljon ja sille arvoa jäi yli satasen jälkeen puolet.


Hupussa irrotettava tekoturkisreunus ja siinä on yläkropassa yksi pieni tasku ja alempana kaksi napillista taskua ja käsille paikat. Vyötäröllä on sisäpuolella säädettävät nyörit ja helmassa myös, jos haluaa vähän kiristää naisellisemmaksi. Hihansuissa sisäpuolella resori ja takki on sisältä lämpöistä karvavuorta. Punainenkin osui täysin oikeaan, vaikka ei aina tiedä verkkokaupasta tilatessa!

Koko oli sopiva eli kannatti ottaa omaa kokoa yksi isompi, koska arvosteluissa oli todettu normaalin koon olevan liian pieni. Takki on mielestäni sopivan iso ja sinne ihan hukkuu. :)


Onko teillä parkatakkia?

22 kommenttia :

  1. Onpa hyvän näköinen ja väirnen takki! :) Mä kanssa täksi talveksi ostin itelle parkan, koska oon huomannut, että mun reidet/lantio jäätyy hirveen nopeesti, niin nyt on pitkä takki suojaamassa edes vähäsen :) Mun kesätakki on myös parkamallia :) I like ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä hyvinkin lämmittää just jalkoja, kun on vähän pitempää mallia! :) Ai sulla on kesätakkikin! Nahkatakkihan sen olla pitää! :D Mä oon kulkenu koko talvenkin nahkatakilla... jospa nyt kerkeää edes vähän aikaa pitää tuota parkaa. :) Kiitos kommentista!

      Poista
    2. No on mulla nahkatakkikin ;) Miten sää oot tarennut?! :D

      Poista
    3. Emmätiiä! Mä käytin viime vuonnakin silleen, että oli lämmin paksu fleece nahkatakin alla pahimmilla pakkasilla. :D

      Poista
  2. Sut ainakin erottaa nyt sitten kauempaakin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, samoin mun juurikasvun hyvin erottaa näistä kuvista. :D Mut kröhöm... siis joo tuo punainen on kyllä melkoinen väripilkku ulkosalla! :)

      Poista
  3. Mie ostin viime talvena itselleni vihreän Cubuksen parkatakin ja vaikka niitä samanlaisia onkin melkein jokaisella vastaantulijalla niin se on kyllä tosi ihana ^^ Tosi lämpöinen, sopivan isot taskut ja tarpeeksi pitkä. Tuo punainen on kyllä värinä vielä kivempi : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tosi suosittuja noi parkatakit tietty kun ne on muodissa ja niitä löytyy joka kaupasta... yllättävän vähän silti punaisia versioita ja sellaisia mistä olisin tykännyt. :D Mut joo ja nuita vihreitä varsinkin aika monella vastaantulijalla ollut! Itse en ole vihreän fani, joten punainen oli pakko saada tai sininenkin olis ollu aika kiva. :) Kiitos kommentista! <3

      Poista
  4. Nätti takki kiva että löyty vihdoin ja viimein.Kivoja kuvia.Mulla ei ole parkatakkia =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Onhan tuota etsitty kissojen ja koirien kanssa! Sen piti olla vaan tietynlainen ja hintakaan ei saanut päätä huimata... Kyllähän mä Oulusta etsin ja etsin, mutta onneksi äiti nyt löysi kun se tiesi miten tärkeetä on löytää se. :D On ainakin ensi talveksi kunnon takki!

      Eekku sulle kävisi parkatakki aivan varmasti, jos jostain löydät mieleisen. :)

      Poista
    2. Voisihan se sopiakki =)Olen kyl tykänny tuosta mun leopardi toppatakista

      Poista
    3. Semmoinenkin olisi joskus pakko hankkia, vaikka toki mulla on kesää varten ajateltuna pitemmän mallinen leoparditakki. :3

      Poista
  5. Vautsi kun näyttää hyvältä tuo takki sun päällä! <3 Mulla on myös parkatakki, mutta en tykkää käyttää sitä kun se ei oikein istu oikeista kohdista. :D Joten villakangastakki. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässähän ihan punastuu ;__; haha! :D No varmasti sun päällä näyttää vaikka jätesäkki hyvältä, joten en usko tuota. :D Mut parkatakin jälkeen hyvänä kakkosena tulee nahkatakit! Mulla on ollu villakangastakkeja, mutta niitä en mielelläni usein käytä. Tai sit ei vaan oo ollu mieleinen. :D

      Poista
  6. Ihana takki! Väri sopii sulle tosi hyvin :) Mä ostin viimesyksynä talveksi valkoisen parkatakin. Ei olis pitäny ku oon joutunu pesemään sen yli kymmenen kertaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! :D Siinä on kyllä niin arka väri, että ei itseltänikään löydy kuin yksi valkoinen villakangastakki. :3 Kiva ois pitää valkoisia kenkiäkin aina kesäisin, mutta ne menee niin helposti pilalle. :( Kiitos kommentista! :D

      Poista
  7. Nyt se on löytynyt! Mahtavaa. Sopii sulle täydellisesti ja näyttää todella hyvältä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Fani! *__* Vihdoin löytyi joo ja tykkään tuosta ihan hirveesti! Ei vaan oo niin paljon pakkasta, että voisin ihan koko ajan pitää, koska se on aika lämmin. :D

      Poista
  8. Niin ihana takki!! Ja lumi, meillä ei oo enää yhtään. :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ^__^ Voih :( Mun mielestä aina hassua se, kun mennään Oulusta Sotkamoon niin oikein huomaa matkalla miten se lumi yhtäkkiä vaan kasvaa ja kasvaa. Siellä ihan lumimaa aina. Saa nähdä onko yhtään sulanut kun tiistaina lähdetään taas käymään. :D

      Poista
  9. Oi :) Tosi ihana takki <3 Tuo punainen kyllä piristää :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näytän ihan oudolta näissä. :D Haha!

      Poista