Ystävänpäivälahjoja | Hyvää ystävänpäivää!

 Kiitos isovanhemmat ja vanhemmat! 


Moi! Olin todella yllättynyt ystävänpäivälahjojen määrästä, että niitä tuli niin monta ihanaa! Kiitos blogiystäväni lahjoista ja kiitos äitille sekä mummille korteista! :) Tästä päivästä tulee vielä postausta varmaan huomenna, koska olen leiponut herkkuja ja muutakin on tiedossa. Toivottavasti teillä tulee olemaan oikein ihana ystävänpäivä ystävien tai oman kullan kanssa. Ja toivottavasti kaikki on saanut yllätyksen jo minulta, lähetin 10 pinkkiä kirjettä matkaan!  



Hepex oli muistanut minua kynsilakalla ja ei millä tahansa lakalla! OPI - Chic from ears to tail... voi ihanuus! Tuollainen teemaan sopiva vaaleanpunainen, jota aion pian kokeilla kynsille. Kaiken kruunasi vielä tuo ystävänpäiväkortti, jossa oli Cheekin kasvot! Ihana mies ja lempiräppärini. Kiitos! 



Fanikin oli halunnut ilahduttaa minua pussukalla, jossa oli kynsitarroja, kynsilakka, pusukorvikset sekä suklaasydän! Kiitos kiitos paljon ihana Fani ja toivottavasti tykkäsit omastakin yllätyksestä. :)

 Vanity Clouds 


Noora apua! Ihana vaaleanpunainen kirje oli koristeltu satumaisilla tarroilla ja sisältä paljastui vaikka mitä ihanaa. Olin ihan onnessani, koska olit valinnut minulle ystävänpäiväkortiksi tuon kissan! Näin sen joskus postissa ja toivoin, että joku sen mulle lähettäisi. Lisäksi kissakyltti, jossa lukee "Pyyhi tassut" ja nauroin tälle ihan hulluna... Ehdottomasti pääsee eteiseen koristeeksi! Paketista paljastui vielä kynsitarroja ja tikkari, jonka mies varmaan syö! :)

Kortistakin voin sen verran sanoa, että meidän on tosiaan pakko nähdä Noora tänä vuonna!  Oon vaan enemmän innoissani kesästä, koska sinäkin haluat nähdä minut ja millainen olen. Haha! Meidän pitää alkaa suunnittelemaan pian tätä tapaamista...

Mitä saitte ystävänpäivänä?

16 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Tottahan toki! :3 Kiitos sulle ja kiva kun tykkäsit omastas! :D

      Poista
  2. Oikein ihanaa ystävänpäivää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin sinulle ystävänpäivät myös! :)

      Poista
  3. Kivoja lahjoja ja mie sain kaikkea josta postasinki jo eilen blogissa ja pieni arvontakin käynnissä.Teillä on se huikee ilta tänään =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :) Ja tottakai säkin lähetit mulle sillon aiemmin, kun postasin siitä. :) Joo ollaan tässä jo kerittykin syödä (itsemme ahdettu täyteen) ja kohta aletaan katsomaan yhtä hyvää leffaa! :D

      Poista
    2. oho te olette aloittanu ajoissa =)
      Mie päädyin tilaan pizzaa

      Poista
    3. Nam nam pizzaa siis sielläkin! :)

      Poista
  4. Oi ihania juttuja! :) Huomasithan viestini facessa? :) En ole saanut kirjettäsi, nyyh.. :( :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees! :) Huomasin, mutta mulla on nyt ollu aika kiireistä niin en oo kerinny vastailla!

      Poista
  5. Hahaaa mä sain ton saman pinkin kissakortin mun tädiltä! Ihan helkkarin ihana! :D <3

    Mää sain mieheltä The body shopin jonkun ihanan lahjapakkauksen missä oli kaikkea mansikkajuttuja. :D Vaikka me sovittiin että ei hommata mitään toisillemme.. aijaijai..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin! Purr! :3

      Joo silleenhän se aina käy kun yrittää sopia jotain miehen kanssa ja sitten sille iskee kuitenkin paniikkin, että tarkoittikohan se nainen sitä oikeesti... :D

      Poista
  6. Tykkäsin paljon lahjasta, kiitos siitä vielä <3 Kiva, että sinäkin pidit ylläristä! <3

    oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sullekkin lahjasta ihana nainen! :) <3

      Poista
  7. Ihania juttuja <3! Ystävänpäivä meni osittain naapurin luona iltaa istuessa .. sitten vaan ihan kotosalla kisujen kanssa ja mekin tilattiin pizza <3 .. omnomnom ... Yksi juoma olisi saannut jäädä väliin .. vähän hassu olo ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten en oo muka huomannu tätä kommenttia! Hups! D:
      Oih teilläkin ollut sitten mukava rento ystävänpäivä. Samaa voisin sanoa minäkin, että jotain olisi saanut jäädä välistä ettei olisi yöllä särkenyt niin päätä. :D <3

      Poista