Livbox "Pimeys voitettu!" | Maaliskuu


Helou! Livbox oli taas kerran täynnä jännittäviä tuotteita ja mukana tuli myös pitkään tilanneille yllätyslahja! Tilasin maaliskuun boksin myös äitilleni, koska minulle oli siihen etukoodi milloin boksille jäi hintaa huimat 5,90 euroa. Boksin sisältö hieman vaihteli tässä kuussa kaikilla.

 "Esittelen tuotteet aina kuun lopussa. Jaan tuotteet testattuihin ja testaamattomiin. Joka kuukauden lopussa oleva esittely auttaa minua itseäni kokeilemaan tuotteita heti, että ne eivät jäisi laatikkoihin lojumaan."

Testatut tuotteet

L'oreal Paris | hiustehostaja
Uusi tuote mistä en ole ennen kuullut! Paketin päällä oli vielä läpinäkyvä kalvo minkä poistaessa tuotteen vahva tuoksu tuli heti läpi. Ihanan ylellinen tuoksu. Tehostajan olisi tarkoitus auttaa saamaan paksummat hiukset filloxane -aineosan avulla. Käyttöohjeissa lukee, että hiukset pestään normaalisti shampoolla, sen jälkeen levitetään runsaasti tätä ainetta ja huuhdellaan se pois hoitoaineen kanssa. Olen käyttänyt tehostajan melkein loppuun, mutta mitään varsinaisia tuloksia en ole nähnyt.


Oral-B | valkaiseva hammastahna
Uusi markkinoille tullut valkaiseva hammastahna on hyvä kilpailija tällä hetkellä olevalle testimerkilleni. Lupaa poistaa tummentumia jopa 90% viidessä päivässä. Hammastahna on ollut minulla käytössä pari viikkoa ja olen selvästi menossa oikeaan suuntaan tämän kanssa! Vahvistaa kiillettä ja raikastaa suuta myös samaan aikaan.

Marc Jacobs - Daisy | hajuvesinäyte
Tuoksua kuvaillaan lumoavaksi kukkakimpuksi! Hajuvesinäytteet on tulleet jo tutuksi livboxin myötä ja nämä ovat alkaneet olla jopa hyödyllisiä minulle. :) Laitan muutaman putelin yleensä käsilaukkuun ja esim. viikonloppuisin on kiva suihkauttaa jotain uutta tuoksua kun lähtee viihteelle!


Clinique | huulivoide
Kosteuttava punainen huulivoide kynän muodossa. Testasin tätä tässä kuussa ja se vilahti myös yhdessä postauksessa. Huulivoide kosteutti mukavasti alussa ja hetken päästä se "asettui" huulille, joka oli minusta ihan hyvä asia. Oli siis helpompi puhua ja ei tuntunut enää epämiellyttävältä.

Plussatuote

Essie - Jazzy Jubilant | (Luxeffects) päällyslakka
Pitkäaikaistilaajalahja, hui mikä sana! Kiitos kuitenkin livboxille, että keksivät tällaisen yllätyksen meille vannoutuneille tilaajille. En olisi osannut keksiä parempaa tuotetta kuin Essien kynsilakka, jota ei turhan montaa kaapistani löydy. En ole kerinnyt vielä testata, mutta tykkään varmasti, koska glitter!  


Lumene Lab | yövoide
Voiteita, voiteita... mutta tämän esittelytekstin myötä otin silti testiin! Seuraavanlaiset lupaukset kiinnostaa: auttaa ryppyjen kanssa (:D), parantaa ihon sävyä sekä edistää ihon omaa kollageenin muodostumista suomalaisen tunturimustikan ja Structure Supporter -yhdisteen avulla. Iho tuntui mukavan pehmeältä aamulla, kun käytän tätä välillä iltaisin.


Testaamaton tuote

Miinustuote

Jurlique | vartalovoide
Näytekokoja ja vartalovoiteita minulla taitaa olla arkussani aivan liikaa. Pahin talvi on mennyt jo ohi, joten en tarvitse enää kosteuttavia ja pehmentäviä voiteita iholleni. Tekstissä mainitaan perustuvan luonnollisiin kasvipohjaisiin raaka-aineisiin ja sisältää siis jojoba -öljyä, shea- ja kookosvoita sekä ruusua.


Tuliko teille tilaajalahja?

11 kommenttia :

  1. Mulle tuli myös essien lakka,mut eri sävy.Tykkäsin kyl tosi paljon siitä ja on päässyt jo kynsillekki.Eilen postasin kynnet joissa kyseistä lakkaa.Kiitos mella paketista sain sen tänään.Kaikkea kivaa testattavaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin pitää testata tuota ensi kuussa! :) Jee kiva, että tykkäsit ylläripaketista! Se oli sopivasti pääsiäisteemainen, vaikka pääsiäiseen on vielä vähän aikaa. :D <3

      Poista
  2. Mulle ei tullu, en oo ollu ku puol vuotta tilaajana vasta. Ois kyllä lakka ollut mieluinen ylläri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh! :( Mikähän siinä oli se aikamääre... Mä oon tilannu viime vuoden maaliskuusta asti! Eli tasan vuosi. :D

      Poista
  3. Mie sain kanssa tilaajalahjan, mutta se on jo lähtenyt uudelle omistajalleen, kun omistin sen jo :D Mie oon tainnu tilata LB:a tammikuusta 2013 asti, ellen väärin muista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minä taisinkin lukea, että sulla se oli! Mitäpä sulla ei ois. ;D Noniin eli pari kuukautta mua ennen aloitit! Ois minunkin pitäny silloin heti alussa alkaa, mutta epäilin vähän sitä juttua... :D Noh vuosi tässä on tullut tilattua ja tää on kyllä ihan huippu juttu!

      Poista
  4. Oi, ois ollu kiva toi essie lakka. :)
    Minä sain tosi tumman huulivoiteen. En osaa oikein pitää tummia huulipunia tai sitten pitää vaan opetella. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se oli ihan jees! :3

      Tummat huulipunat on aika hankalia, kun ne pitää olla niin tasaisesti huulilla. Jospa keksit sille käyttöä!

      Poista
  5. Bluehost is ultimately the best hosting provider for any hosting plans you require.

    VastaaPoista