Aprillipäivä | Simba ja Felix


Hyvää syökää silliä päivää!

Terve! Halusin tulla teille jakamaan veljeksistä kuvan, kun he ottivat testiin uuden kalakipon. Felix sai myös vihdoin kravaatin postista ja se poikkeaa väriltään hieman Simban omistamasta. Meidän päivään ei ole hirveästi aprillia mahtunut. Omistajana minun pitää myöntää kuitenkin, että Mustin ja Mirrin FluffyCat -tuote meni täydestä! Se oli sellainen kissantuuheuttaja ja painaessani linkkiä minut ohjattiin "aprillia, syö silliä" sivulle. Haha, olisipa se ollut totta! :)

Seuraava teksti ei ole aprillipila...
Missä on kaikki lukijat? :( Olen huomannut, että nykyisin postauksiin tulee keskimäärin viisi kommenttia. Aikaisemmin 10-20! Onko kaikilla kevättä ilmassa ja koneella ei ehdi olemaan? Mukavaa olisi kuulla teistä enemmän varsinkin, kun yritän kehittää blogia parempaan suuntaan ja postaan aika usein. Bloggaus on vaan niin ihanaa, mutta vuorovaikutus merkitsee minulle paljon! Tulkaa välillä päiviäni ilostuttamaan kommenttien muodossa.  

Söittekö silliä tänään?

39 kommenttia :

  1. Täällä ollaan!:) oon ollu nyt aika laiska kommentoimaan blogeihin:(
    Ihana simba ja felix :3
    Luokkakaverit yritti huijata tänään koulun jälkee mutta en menny lankaan:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on kevättä ilmassa sitten! ;)

      Pojat halus taas poseerata! :D Ne oli ihan outoja tänään, kun olivat mieliksi mulle. Harjaus meni ilman ulinaa ja Simba tarjosi kynnetkin leikattavaksi. Enkä edes huijaa, vaan oli niin epätodellinen olo kun kaikki jutut meni mukisematta! :) Ehkä ne ajattelin, että kukaan ei mua kuitenkaan usko! :D

      Hyvä hyvä! Jos mä oisin nähny tänään ihmisiä, niin olisin varmaan uskonut kaiken, koska oon niin sinisilmänen...

      Poista
    2. Voi että nepäs on ollut tänää kilttejä sulle:) ihania!

      Poista
    3. Jos sitä kerran vuodessa! :D

      Poista
  2. vOI piru tota kuvaa .. ei ylisöpöys <3!!!!! Kyllä täällä ollaan , päivittäin ei tuu kiireiden takia luettua , eikä varsinkaan kirjoitettua , mutta parhaani yritän ;)!
    MÄ INHOAN KOKO APRILLI-PÄIVÄÄ ... :(!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pojat hurmaa kaikki mirrit! :3 Noniin silloin kun aikaa, niin kommentoi sitten! Mulla on sitä aikaa vähän liikaakin käsissäni, niin tulee pyörittyä täällä blogien puolella. :D

      Aprillipäivä on kyl aika kamala, kun sitä niin uskoo kaikkeen ja kaikkiin. :(

      Poista
  3. Moikka :) Piti tulla sanomaan, että täällä mä yhä roikun mukana, vaikka mun kommentoiminen on hieman jäänyt. Muutto vie tuhottomasti aikaa ja hermoja, siks vietän vähemmän aikaa koneella. Pian oon jälleen sun aktiivinen ahdistelija ^___^ (kuulostipa hölmöltä :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä ootkin yks mun lempikommentoijista, kun aina jaksat kiinnostua mun jutuista! ^^ <3 Teehän muutto rauhassa, tiedän minkälaista se on. :D Stressaavaa!

      Jee kaipaan sinua ahdistelijaa (kuulostiko vielä hölmömmältä)? ... :D

      Poista
  4. Joooo toi FluffyCat oli niin ihana >.<

    Mä yritin jekuttaa Tomia tänään.. Oltiin postista haettu Asoksen kengät ja kerroinkin autossa, että ne maksoi 14€. Kotona sitten myöhemmin otin tilauskuitin käteen ja tuijotin Tomia, sanoin "Täs kuitis lukee, et maksoin näistä 40€!!" Sit oma pokka petti ja piti huutaa APRIL FOOLS!!
    Tomi tuijotti "En mä edes tiedä, mistä sä puhut.. Mikä maksoi 40€? :O" <- buhuuuuuuu meni pieleen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai säkin menit halpaan? :D

      Voi ei nauroin tolle jutulle ääneen! :D Miehet on aina niin pihalla kaikesta! Mä en keksiny mitään hauskaa pilaa miehelle, joten se saa nyt jäädä. Ellen keksi sitten jonkun hienon tarinan, kun mennään nukkumaan. Katsotaan nyt! XD

      Poista
    2. Mulla oli epäilykseni ;) ..

      Haha >.< ketuttaa vieläkin, etten saanu huijattua perskules! Vielä kun mulla pokka pettää ton yhden kans AINA!
      Huudat nukkumaan mennessä.. APUAAA mitä mun varvas vuotaa vertaaaa!!! : DD

      Poista
    3. Hahaha! No mä unohin koko aprillin jo nukkumaan mennessä. Kai se riittää, että huijaan sitä vuoden muina päivinä. :D :)

      Poista
  5. Mäkin kyllä luen kaikki postaukset mutta ei aina ole sanottavaa:D eikä kehtaa aina laittaa jotain kiva postaus-tyylistä kommenttia:>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sekin merkitsisi jo paljon! Usko pois! :D Kiva kuulla, että mun koko aihealue kiinnostaa sua! :)

      Poista
  6. Kyllä täällä vielä ollaan! 8)
    Mulle tulee veljeksistä ihan mieleen Juhana Helmenkalastaja, noi viikset! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee sinä ootkin usein kommentoinu nuita poikien touhuja! :3

      Piti käydä googlettamassa... ja tollasethan viikset niillä on! :D Tosin Felixillä näkyy tosi selkeästi myös turkissa tuo valkoinen osa viiksimäisenä. :3

      Poista
    2. Mä en ees muuten kiinnittänyt aluks huomiota tohon turkin valkoiseen osaan! Nyt mua alkaa vaan kokoajan naurattaan, kun katon tätä kuvaa... :DDD Huhhei.... :'D

      Poista
    3. Mäkään en aluksi tajunnut, kun tuttavat ja äiti puhui, että ompas Felixillä harvinaisen komeat viikset kun näyttää niin muhkeelta. Ja sit aloin ymmärtämään, että mitä ne oikein tarkoitti... :D

      Poista
  7. On siinä veljekset komiana! :)
    Aika hauska pila, että Cheekkiä tai Katri Helenaa vielä.. :D
    Täällä ei oo aprillailtu puolin eikä toisin, mun hupia aprillipäivinä on lähinnä hakea netistä lehtien yms. piloja.. :)
    Google Adsense kertoi tänään mulle että planeetoista ja kuista parhaiten tuottaa Europa- niminen kuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne kyllä semmoset hurmuripojat! <3

      Eikä mulla soinu hälytyskellot päässä edes tuossa musiikkijutussa. Apua hävettää... :D Vielä kun aamulla vannoin, etten usko mitään.

      Mulla jäi ihan kokonaan katsomatta uutisten pilat, yritänpä etsiä tälle illalle muutaman ennen kuin menen nukkumaan. Kaikkea ne yrittää keksiä, että ihmiset uskoo! :D

      Poista
    2. Nii juu ja tohon kommentointiin vielä et mäkin aika usein tabletilla selailen ja lueskelen blogeja, ja silläkin tuo kommentointi on vähän vaivalloista ja hidasta, tulee typoja tosi herkästi enkä semmosia haluais olla koko ajan korjaamassa.. :D Et täällä kurkitaan aina kun jotain uutta tulee, vaikka kommentointi onkin harvassa.. :)

      Poista
    3. Mäkään en kyl vois kuvitella kommentoivani jollain muulla laitteella, kun tietokoneella. Mahtaisi olla aika puuduttavaa puuhaa. :D Mutta joskus kun olet koneella, niin toivoisin sun mielipidettä välillä postauksiin, hih! :)

      Poista
  8. Ihanat simba ja felix.Ei onnex tarvinu syödä silliä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Simba ja Felix kiittää kehuista! :) No sä pysyit viisaana ettei kukaan saanu juksattua! :D

      Poista
  9. Täällä ollaan! :D Oon aina ollut laiskanpuoleinen kommentoija, yritän parantaa tapani :D Välillä tulee pidempiä hiljaisia hetkiä etten edes seuraa blogeja, onpahan paljon luettavaa sitten varastossa! Pitäisi silti muistaa jättää aina kommenttia :) Puhelimella kommentointi on vaan niin hermoja raastavaa puuhaa ja kun sitä konetta ei tule aina päivittäin avattua nykyään, palaa käämit siihenkin kun se on niin pirun hidas ja pyörii Vistalla :'D ehkä pitäis harkita uutta konetta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vaan Lotta! :D Joo mä ymmärrän ihan hyvin nuo kausittaiset jutut... mullakin välillä lipsahtaa, mutta sitten mä taas muistan kommentoida. Ja ei pelkästään tuttuja blogeja vaan ihan muitakin uusia ja mielenkiintoisia. :)

      Joo, en ole ikinä puhelimella kommentoinut, mutta voin uskoa ettei onnistu helpolla. Mulla blogi on vaan sitä varten kännykässä, että välillä katson jos on tullut uusia kommentteja. Muuhun siitä ei olekkaan. :D

      Sun pitää ehdottomasti hankkia uusi kone, jos vanha ei enää pyöri! Tai kannattaa ottaa ammattilainen hätiin, jos se on vielä pelastettavissa. :)

      Poista
  10. Mukana ollaan! Nyt on ollu kyllä aika hiljaista myös omassa blogissa. :o En tiedä mihin kaikki on kadonnut. Lukijat lisääntyy, mutta kommentteja ei tule paljon.. :/ <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih! No se on sitten kausittainen juttu! Ihmiset innoissaan keväästä ja pääsee taas ulos nauttimaan ulkoilmasta, niin ei kehtaa talven jälkeen koneella istua niin paljon... Hyvä ja huono asia omalla tavallaan. :D <3

      Poista
  11. Aivan ihana kuva simbasta ja felixsistä :') Pyrin kommentoimaan postauksiisi aina kun kerkeän! Omassa blogissanikin on ollut vähän hiljaista viime aikoina :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Ja olethan sinä kommentoinutkin usein, kiitos siitä! :) Voihan, no mä en ollut sitten ainut! Ihmiset heräävät pikkuhiljaa kevääseen ja poistuvat tietokoneen äärestä!

      Poista
  12. Ihana kuva, niin sööttejä ♥
    Itse sain jo melkein paniikkikohtauksen kun meow cosmetics ilmoitti että lopettavat meikkipohjien myymisen. Onneksi se oliki vain aprillia :D

    itellä on kommentointi ollut laiskaa kun oon pääasiassa puhelimella lukenut nyt blogeja. Kirjoittaminen on niin vaivalloista koneeseen verrattuna :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :3

      Voi ei! :D Kaikkea ne keksiikin! Myös Facebookin puolella oli muutama ryhmä, jotka ilmoittivat etteivät enää sääntörikkomusten takia aio ylläpitää ryhmää ja se poistettaisiin siitä syystä. Haha. D:

      Ymmärrän hyvin! En itsekkään puhelimella mielellään kommentoi minnekkään, että kaikki tapahtuu helposti koneella. :) Kiitos kuitenkin kun nyt tulit kommentoimaan. ;)

      Poista
  13. Mulla kommentointi on aina kausittaista. Välillä jaksan, ja välillä en. Välillä on kiirettä ja postauksia jää väliin. Parempia kausia odotellessa! ;) Nyt on ollut hektistä tää meno.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin jos on omia kiireitä, niin eihän sitä aina kerkiä! Mutta mulle blogi on ainakin semmoinen pysähdyspaikka ja pako oikeasta elämästä, vaikka ei siinäkään mitään pahaa ole. :D Mutta täällä blogimaailmassa tulee hetkessä hyvä mieli, kun lukee muiden juttuja ja saa kommentoida niitä!

      Poista
  14. Ää unohdin kommentoida tätä eilen! Tai kommentoinhan jo facessa tuota kuvaa, mutta laitetaas nyt tänne blogin puolellekin.. :) Mulla oli ihan muut jutut mielessä *köhköh uus kamera köhköh* etten paljoo ehtiny eilen lukea facebookista/muualta aprillipiloja.. Huomasin kyllä töissä tauolla facea selatessani tuon mustin ja mirrin jutun, mutten oikeastaan lukenut edes sitä vaan katsoin kuvan ja mietin vain että onpas nätti kissa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe! Onnittelut uudesta kamerasta, tulevia postauksia odotellessa! Vaikka en kyllä ymmärrä miten sun kuvat voisi enää tuosta parantua, kun ne on aina niin ihania ja upeita ja täydellisiä! :D

      Eli et siis langennut aprillipiloihin. :) Höh!

      Poista
  15. Mulla on nykyään niin kiire, että yleensä selaan uudet blogipäivitykset seuraamiltani blogeilta nopeasti läpi : ( oon miettinyt monesti sitä, että olisi kiva kommentoida jotain, mutta haluaisin tehdä sen sitten vähän enemmän ajatuksella...

    Ahahaha, tuo FluffyCat oli hauska : DD tykkäsin kanssa siitä SodaStreamin jutusta, että ne julkaisi sen uuden limsamaun, lihamurekkeen :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no kaikki tyylillään! :D Myönnän etten itsekkään kaikkia postauksia ihan lue (riippuu aiheesta), mutta jos luen niin yleensä, jos ajattelen jotain niin myös kommentoin.

      Vai SodaStream semmosta sepittänyt! Ehkä vähän yli mennyt. :D

      Poista