Kesävaatteita | Missrebel


Moro! Tilasin missrebeliltä kesäksi vaatteita ja tämä onkin toinen kerta, kun olen kyseiselle sivulle eksynyt. Viime vuonna tilasin sieltä ensimmäisen kerran syksyksi vaatteita. Muutama hutiostos tuli tällä kertaa, mutta suurin osa sopii kuitenkin täydellisesti kooltaan ja väriltään. :)


Parental Advisory (Explicit Content) on logo, mitä käytetään yleensä CD/DVDssä ja sillä informoidaan vanhempia, jos joku asia on loukkaava tai sopimaton lapsille nähtäväksi. Paita on joustavaa materiaalia ja sopivan pitkä! Tykkään hauskoista tekstipaidoista. :)


Jack Dani(i)els toppi eli jäljittelee aitoa, mutta yleensä joku kirjain tai numero on erilainen näissä paidoissa. Ostin samalla tekstillä pitkähihaisen viime syksynä. Ihana kesätoppi ja olen kerinnyt jo käyttämään.

Peplum -paita sähkönsinisenä ja joustavaa materiaalia. Yksityiskohta takana on hopeinen vetoketju. Sopiva johonkin juhliin tai kesätilaisuuksiin.


Suosikkiostokseni kesämekko sähkönsinisenä, jossa on ruskea vyö keskivartalolle laitettavaksi. Kaunis pitsikangas ja hyvän tuntuinen päällä. Ajattelin laittaa tämän pian synttäreille!

Camo-legginssit, jotka sopii pitkän paidan tai mustan mekon kanssa. Minulla on legginssejä ollut vain yksivärisenä, joten tämä on vähän erikoisempaa kuosia.


Dope-toppi, jonka merkitys tarkoittaa monia asioita. Voitte tarkistaa netistä sen merkitykset! Lähinnä ostin topin pelkästään sen kauniin kirkkaan pinkin värin takia! Piristävä kesätoppi kokoelmiin.

Hutiostoksia minulla oli muutama eli pieni avonainen nahkatakki ja väärän väriseksi sekä kokoiseksi todettu vaaleanpunainen mekko. Kerkesin jo myydä takin ja mekko on myös menossa eteenpäin jossain vaiheessa.

Mikä oli suosikkinne?

36 kommenttia :

  1. Hihii mäkin oon katellu Missrebeliltä kesäjuttuja :> Mm. sitä samanlaista takkia kattelin mikä sulla meni eteen päin. Onko sulla siitä jaettavissa jotain kokovinkkiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin! Siellä on kyl kivat ne under £5 / £10 osiot, josta tekee kyllä löytöjä. :)

      Mä en muuten nähny sitä siellä sivuilla enää kokomustana, pelkästään valkoinen tai punainen. Hmm, vaikea sanoa kun sä oot kuitenkin hoikempi kun mä, että olisiko toi size 10 minkä oli tarkoitus olla M - vaan olikin XS-S juuri sopiva sulle. Suurin huoleni on kuitenkin ne hihat, kun kattelin niitä mallikuvia jälkeenpäin et näyttäis niissäkin olevan aavistuksen lyhyet. Itseäni ahdisti se hirveästi, joten en voinut pitää senkään vuoksi. Jos siis etsit ihan semmosta naftia takkia lyhythihaisen päälle niin se size 10. Mut size 12 antaa varmaan sit vähän valinnanvaraa, että sinne vois mahtua pitkähihainen/neule alle. :D

      Poista
    2. No en tiiä oonko hoikempi ku sä, mä kyllä yleensä valikoin size 12 vaatteita :D Mut höh oisin halunnu mustana!

      Mä oon niin tottunu siihen et kaikki on aina lyhyttä, niin käärin lyhyet hihat aina entistä korkeemmalle et näyttää järkevämmältä. Nyt oon jo niin tottunu käärittyihin hihoihin et teen sen huolimatta siitä onko oikeen pitunen :'D

      Poista
    3. No oot! Mutta jos oot sitä mieltä, että size 12 sopii niin sitten! :3 Saapi ainaki käärittyä hihat siitä koosta, kun se size 10 oli aika nafti ettei välttämättä saa hirveesti liikuteltua niitä hihoja... Niin tosiaan mustana ei enää saa, kun se oli muutenkin alennuksessa siellä, että ehkä loppu varastosta. :(

      Poista
  2. Hei, osaatko sanoa onko koot noin saman kokoisia kuin normaalistikkin esim. Suomesta ostettaessa?
    Vai pitääkö ostaa aina koon suurempi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo samat! Helposti voi erehtyä kuten Ebaystakin kun tilaa, välillä saattaa tulla oikein teltta tai sitten lastenkoko. :D

      Joissakin vaatteissa koko on voitu luokitella SML (small) - MED (medium) = 8-10 eli vastaa noin kahta kokoa. Siitä voi onneksi jo vähän päätellä, että sopiiko siltä väliltä. Nimittäin itse ostan Suomessa yleensä S-kokoa, mutta ulkomailta varmuuden vuoksi M.

      Mä sain aika hyvin itselleni sopivat koot, koska monissa oli vaihtoehtona tuo kahdessa koossa samaan aikaan. Suosittelen kuitenkin ottamaan takin tai mekon koon suurempana kuin mitä itse on normaalisti!

      Ja katselen myös kuvista yksityiskohtaisesti onko kyseessä joustavampaa materiaalia tai joku mikä ei anna periksi, niin teen niiden pohjalta päätöksiä. Toivottavasti tästä oli apua!

      Poista
  3. Kivoja juttuja oot ostellu ja sininen pitsityylinen mekko eniten mun mieleen =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! <3 Joo kiva, pitääkin esitellä se sitten päällä kun on ne yhdet synttärit tulossa! :)

      Poista
  4. Mä kattelinkin videon jo tuben puolella :) Kivoja vaatteita !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :3 Joo siellä yleensä julkaisen heti kun muokkaukset valmiit!

      Poista
  5. asukuvia sitte vaa kesällä, varsinki tosta peplumista ;) mun suosikki oli noi legginsit, törkeen siistit!
    Ite tykkään kans kaikista teksti paidoista, mitä erikoisempi sen parempi! Oikeestaan mä voisin nyysiä ton sun koko tilauksen omaan kaappiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau sulla on sitten ihan samanlainen tyyli kuin mulla! Ei voi muuta kuin tykätä. ;) Legginssit oli kyllä kiva lisä tilaukseen paitojen ja mekon joukkoon! Pitää laittaa peplumistakin kuvia. :) Ilmeisesti toi on nyt mun toinen peplum vasta. Kiitos kommentista! <3

      Poista
  6. Ihana tuo mekko :3
    Mie tilasin Gina Tricolta mekon ja kimonon (joka on aivan jäätävän iso, tai minä olen niin pieni) sekä kynsilakan, Vero Modalta ostin kanssa pari juttua eilen, kun ekaa kertaa siellä kävin :D

    Täällä sama juttu, kun ostan samoista kaupoista, samoilta merkeiltä, niin tietää jo, että mikä koko käy ja yleensä se vaihtelee s-m:n välillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitti! :D Tulikin mieleen kimonosta, itellä on joku kirpparilta ostettu... tosi hyvä aamutakki! :3 Kävit ekaa kertaa elämäsi aikana Vero Modalla vai?! :D

      Jep Suomessa niin paljon helpompi! Tosin vähän auttaa tuolla nettisivuillakin kun näkee ne suunnilleen mallien päällä, että minkälaisia ne on. Nyt kun on pari kertaa tilannu, niin osaan jo jotenkuten hahmottaa ton koon!

      Poista
  7. Sininen mekko on mun suosikki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ihanan värinen ja näytti yllättävän kivalta myös päällä!

      Poista
  8. Mää en ollutkaan kuullut tälläisesta sivusta! Piti heti mennä tutkailemaan ja näytää hyvätlä.... ;) Jack Dani(i)els toppi ja sininen mekko on mun suosikit. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Ihan kiva sivusto ulkomaalaiseks ja tilaan tuolta varmasti jatkossakin aina sillon tällöin. :) Kiva jos tästä postauksesta oli apua ja oot itekkin kiinnostunut tollasista vaatteista. ;D Voi tulipa kyllä tehtyä hyviä ostoksia vaikka itse sanonkin! :D

      Poista
  9. Vaatteiden ostaminen ulkomaisista nettikaupoista on just vähän riskipeliä tuon oikean koon takia, kun ei väärän kokoisia vaatteita raaski palauttaa isojen postikulujen takia! Mullakin tullut yksi hutiostos tehtyä, mutten ole saanut aikaiseksi edes yrittää myydä sitä missään. :D Onneksi mun viimeisin tilaus, joka saapui tällä viikolla, oli sellainen jossa kaikki sopi päälle kuin valettu. Tekisi mieli tilaa heti lisää, mulle on tullu joku vaatteiden ostovimma..

    Onneksi sullakin kuitenkin suurin osa tilatuista vaatteista sopi päälle! :) Mun suosikki noista on tuo dope-toppi, se on ihanan värinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä verkkokaupasta tilasit viimeksi? Alkoi kiinnostaa. :D Joo kyllä kieltämättä ei tuu palautettua väärän kokoisia. Suomessa ehkäpä, jos tilaisi H&Mltä tai muualta... Mutta onneksi voi aina myydä fb-kirppiksillä tai semmoisissa ja onhan ne ihan uusia vaatteita kuitenkin kun ei ole kerennyt tyyliin kuin sovittaa. :D Aina jollekkin kelpaa!

      Niinpä! Mä alan jo vähän oppia, että minkä kokoisia vaatteita kannattaa tilata ulkomailta, jos on ostamassa. :D Toi on kyl niin ihanan räikee paita! Ja noi muutkin täyttä rakkautta. <3

      Poista
    2. Tilasin Blue Tomatolta, sen sivut on kyllä suomeksi mutta tavara tulee jostain Saksasta tms..

      Poista
  10. Uuu, ihania vaatteita ja voi kuinka ihanat nuo siu hiukset on ekassa kuvassa :-) Kaikki vaatteet oli kyllä niin kivannäkösiä etten osaa lempparia näistä valita :') Hyvää viikonloppua sulle ja kisuille Mella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ihana sinä! <3 Joo mulla oli taas sellanen suihkun-jälkeen-neljät-letit-yöksi-kiharat! Toimii ja ei tarvii mitään lämpövehkeitä niitä kihartamaan. :)

      Sulla on sitten tyyliä kuten mulla, haha. ;D Oikein ihanaa viikonloppua sinnekkin! Sanon kisuille, että lähetit terkkuja. :3

      Poista
  11. Toi sininen mekko on kyllä tosi kiva! Ihan sun tyylinen, voin jo kuvitella sen sun päälle :D Erehdyin menemään tuonne sivulle.. bye bye seuraava palkkani.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedät kyllä sitten mikä on mun tyyliä! ;) En malta odottaa ens viikonloppua, että saan laittaa sen päälle.

      Voi voi! No ainakaan sun rahat ei mene taas sinne Drop Deadille tai cdon.com! :D Haha, mäkin tiedän susta jotain! :D

      Poista
  12. Moi! Tuttuja remeitä, varsinkin tuo Jack Daniels, Blackien pentu kun on juuri sen niminen :))
    Kivoja!
    -Hellu ja Blackie Kahden Naisen Loukussa-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Hauska nimi. :3 Kiitos kommentista!

      Poista
  13. Tossa Jack topissa on myös Old No 1, vaikka se on oikeesti 7. :) Mutta ei sen niin väliä, ei niitä melkein edes huomaa jos ei rupea tarkemmin katsomaan. :) Ihania vaatteita ostit. Multa löytyy myös tuo sama mekko, mutta mustana :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Mä otin joskus selvää kun kaveri kysy mistä huomaa feikin, niin sillä oli tuo numero väärä, mutta ei kahta iitä. :D Mutta ihana paita tosiaan muuten on!

      Kiitti! Toi mekko on kyllä ihana. :)

      Poista
  14. Oliko postikulut 7,99£ ? osasinko lukea sivuja oikein ;)
    ajattelin ens viikolla tilata tuolta! pakko saada tommonen pitsimekko myös, mutta valkoisena:)

    maksoitko paypalilla, oliko helppo tehdä tilaus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Sieltä se Europe kohta. :)
      Siellä oli kyllä värejä mistä valita! Suosittelen, ihana mekko. <3

      Maksoin Paypalilla ja helppo tilata! Mulla on sinne käyttäjätunnukset ja olen tehnyt sen kerran ennenkin niin tiesin mitä pistää, mutta helppo homma se on! :D Muistat vaan laittaa myös puhelinnumeron niin ne soittaa millon paketti tulee kotiovelle.

      Poista
  15. Oon kans joskus ko. sivulle eksynyt muttei oo koskaan tullut tilattua sieltä mitään. Monia kivoja vaatteita oon kuitenkin bongaillut. Itse oon tilannut vaan H&M:ltä kesävaatteita. Kävin myös tuossa viime keskiviikkona Jyväskylässä mutten jaksanut mennä vaatekauppoihin vaikka pitäis. Mun housutilanne on tosi huono, hameita ja paitoja on esimerkiksi kesäksi ihan kivasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen tilaamaan, koska siellä on yllättävän halpoja vaatteita! Ja ne on tosi kivan näköisiä. :) Tekisi mieli tilata taas uudelleen. :D

      Joo kyllä yläosia on nyt alkanut kieltämättä itelläkin kertymään nuiden kirpparikiertojen ja verkkokauppaostoksien myötä. Onneksi on H&Mlle tallessa lahjakortti joulukuulta, niin sillä voisi ostaa vaikka uudet housut kuten sinäkin suunnittelit! Tosin en pääse siitä kierteestä, että aina kun on uudet housut niin sitten vanhoja ei kehtaa enää käyttää. :D

      Poista
    2. Mä oon huomannut, että oon tilannut ja ostellut todella paljon hihattomia paitoja vaikka ei semmosia tuu kauheasti käytettyä, ennemmin tpaitoja. Mutta oon mä nyt niitä hihattomiakin käyttänyt ja ne on ihan ok esimerkiksi jos menee johonkin juhliin ja pistää jonkun takin siihen päälle.

      Poista
    3. Hihattomia hmm... mulla ei taida olla sellaista ollenkaan. Topit tietysti erikseen, mutta just semmosia paitoja ei oo, jotka on siitä topin ja t-paidan välistä. :D Mut vois ylittää itsensä ja joskus kokeilla ostaa semmoinen käyttöön!

      Poista