Mellan hiushistoria | 7 vuotta


Moi! Iinyn innoittamana päätin väsätä oman hiushistoriani. Ja onhan se tylsempi, koska en ole shokkivärejä tai sen suurempia muutoksia ikinä tehnyt... mutta jotain muutoksia on ollut! Värit vaihtelevat mustasta ruskeaan ja vaaleasta punaisen sävyyn. Minulla ei ole myöskään tähän päivään asti ollut ikinä minkäänlaisia pidennyksiä päässä ja en varmaan ikinä ottaisikaan. Se on mielipiteeni mitä tulee omaan päähäni, mutta muiden hiusasioihin en puutu. :)


Haaveena olisi kokeilla shokkivärejä hiuksiin lähitulevaisuudessa, koska sellaisia ei hiuksissani ole aikaisemmin näkynyt. Haluan aina innolla kokeilla erilaisia hiusmalleja, mutta nyt on aika päivittää myös hiusväriä! Voitte varmaan arvata mikä väri se tulee olemaan. :) Ehkä kyllästyn myös jossain vaiheessa pitkään lettiin ja voisin toivottaa tervetulleeksi lyhyemmän mallin, koska se ei näyttänyt ollenkaan pahalta selattuani vanhoja kuvia viiden vuoden takaa.


Mistä vuodesta pidätte?

28 kommenttia :

  1. Niin hauskaa nähdä muidenkin hiushistoriaa! :D Oijoi, muhun kyllä iskee vuodet 2009 ja 2014 <3

    Mun pitäs varmaan päivitellä mun hiushistoriaa, nyt kun mulla vaihtui hiusväri. Tää violetti on vaan niin ihana. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin arvasin, että 2009 olisi sun vastaus! :D Ja eihän tuo mitenkään kummallinen oo tää mun historia, mutta jotain muutoksia on näkynyt. :D

      Ilman muuta! Se violetti on kyllä tosi kaunis! :)

      Poista
  2. Mä tykkään kolmesta uusimmasta tosi paljon :) Varsinkin 2014 on upeet, pitkät hiukset kun iskee muhun parhaiten :D

    http://lintuh.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestä! :D Pitkissä hiuksissa on kyllä etunsa, mutta niissä on myös huonot puolensa! :D Sen olen huomannut... hahah!

      Poista
  3. Mun mielestäni parhaat on nuo punaisimmat, blondit ei nappaa ollenkaan!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kyllä monta kertaa ollu tummanpunaset hiukset! Ne on kauniit ruskeiden hiuksien päällä, kun heijastaa. :D Ja blondiksi voisin ruveta ainoastaan siksi, että siihen päälle saisi kivan shokkivärin! En tuntenut kyllä itseäni Mellaksi blondiaikoina... :)

      Poista
  4. Ihana mella mustakin viimesimmät parhaat.Tumma sopii paremmin sulle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Kyllä se ruskea on mun "suojaväri"! Kiitti Eekku! :)

      Poista
  5. Kolme ekaa iskee minulle parhaiten :) Tummat sopii sinulle oikein oikein hyvin :)

    -Minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Noi ekat kaksi on kun pääsin riparilta ja toinen on ysin päättäjäisistä! Näyttää kiharat tosi kivalta nuin lyhyissä hiuksissa. :) Kiitos mielipiteestä Minna! <3

      Poista
  6. Sulla on kyllä aina ollu tosi ihanat hiukset! Ittekkin aattelin kokeilla jotain shokkiväriä hiuksiini :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista! ^__^ Joo! Minkä väristä shokkia vai onko se yllätys? :D

      Poista
  7. Uusin on ehottomasti paras, blondien raitojen takia sun tukka näyttää ihan sikapitkältä! Tykkäsin myös blondi Mellasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raidat kyllä tekee kivan erilaisen ja moniulotteisen tukasta, niin ei tarvii aina olla yksivärinen. :3 Mä en niin siitä blondista tykännyt, joskus oli hyviä blondipäiviä, mutta suurimmalti osin en tuntenut itseäni mukavaksi siinä värissä. :D Mut kiitti mielipiteestä!

      Poista
  8. Aaaa ihana ku näytät blondina kunnon pissikseltä :'D ♥ Mut ehdottomasti paras on kyl toi viimenen, raidotettu.

    Mitä väriä meinasit kokeilla? >:O Sinistäkö, jos se on sun lemppari yleisesti? Mä nimittäin näkisin sulla niin elävästi sellasen ihanan pastellisen hattarapinkin ja paksun otsatukan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enkös! :D Mä vaan huomasin, että otin silloin tosi paljon kuvia kun olin blondi ja laittauduin ihan hirveästi. XD

      No tää kokeilu menee ainakin viikon päähän ja tilaan Crazy Colorilta vaalennusaineen ja värinpoiston sekä sitten sen shokkivärin. En oo viel päättäny kokeilenko vaan latvoihin silleen liukuvärjäysefektillä vai koko tukkaan. :) Saisin vähän tutustella semmoseen väriin, jos ensin laittaa puoliksi. :) Mä kirjotan sulle chattiin mitä olin ajatellu! >:D

      Poista
  9. Hiii, mäki tahdon kokeilla shokkivärejä! :D Alkaa varmaan aikamoinen hiusten kanssa leikkiminen kun alotan hiusalan opiskelut :) Mäkin tykkään 2014-mallista eniten :3 Pitkä ja kivan värinen. Punertava sopii sulle kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et oo siis myöskään ikinä kokeillu? :D Milloin aloitat hiusalalla? Joo mun muutama tuttu on sillä alalla ja huomaa kyllä miten niiden hiustyyli muuttuu niinkuin kerran kuukaudessa. :D

      Ihan mukava kuulla, että tän vuoden hiukset iskee teihin parhaiten. :) Nää on kyllä tosi kivat ja pitäisi joskus tulevaisuudessa kokeilla taas tuota punaistakin!

      Poista
  10. Kaikki noista on kyllä sopinut sulle hyvin, mutta eniten tykkään vuoden 2013-2014 ja sitten nuo lyhyet vaaleat on sopinu sulle hyvin. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Aika paljon kasvoi hiukset talven 2013 ja kesän 2014 välillä! Vaikka 13 kuvassa on tietysti hiukset vähän kiharalla.... mutta jossain vaiheessa alkoi sellainen pikakasvu et hui! :o Varmaan kun oon vaan antanu niiden olla ja kasvaa. :) Blondi oli kyllä tosi jännä väri! Kiitos mielipiteistä. <3

      Poista
  11. Nuo sun nykyiset hiukset on ihanan pitkät! <3 Mutta hyvältä näytti nuot 2010 vuoden hiuksetkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Voi hitsi kun tää postaus nimenomaan junnasi tuon vuoden 2010 kuvan takia, kun en meinannut millään löytää yhtään kuvaa siltä vuodelta, outoa. Onneksi sentään yksi! :D Haha ei vissiin ollut kovin hyvä kuvausvuosi, mutta siitähän se lähtikin sitten nousuun, kun se taisi olla 2011 vuoden loppua kun ensimmäisen bloginkin perustin. :) Kiitos kommentista!

      Poista
  12. 2012 & 2014 oli mun lempparit : ) mut kyllä sulle lyhyemmätkin sopii tosi hyvin!

    Mulla on aika vähän vanhempia kuvia ittestäni kun vuotta 2010 vanhemmat kuvat tuhoutuivat silloisen läppärini mukana, joten mulla tää painottuis aika lähivuosiin mutta ehkä pitää vähän kaivella kansioita kun tää ois niin kiva tehdä itekin ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos kommentista! :)

      Voi harmi, olen itsekkin kokenut saman, että kone levinnyt ja kaikki kuvat melkein mennyt sen mukana. :( Mutta tee ihmeessä niistä kuvista mitä sulla on! :)

      Poista
    2. Kaivelinkin eilen kuvia jo vähän ja yllätyin siitä, kuinka paljon mulla on hiusväri vaihdellut tässä noin neljän vuoden aikana :o

      Poista
    3. Joo niin saman huomasin itsekkin, että miten paljon hiukset voi vuodenkin sisällä vaihtua. En kyllä silti kehdannut kaikkia laittaa eli 5 kuvaa yhdeltä vuodelta. :D Tuol Päivän asu -osiossa varsinkin huomasi, että miten paljon se tyyli vaihteli. :)

      Poista
  13. Mä oon iinyn kanssa samoilla linjoilla: 2009 ja 2014 on parhaat. Blondi ei oikein kyllä toimi, tummat sävyt on sun juttu. Ja kun shokkiväriä mietit, niin voisko se olla esim. latvoissa liukuvärinä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos Hannele! :D Kyllä se tumma on mun juttu. :) Ja mistäs arvasit?! Me päädyttiin siihen mun kampaajan kanssa, että tehdään liukuväri, kunhan oon tilannu sen shokkivärin! Joskus ens viikolla teen tilauksen niin katotaan miten nopeesti ne tulee, että päästään värjäilemään. :)

      Poista