Ylioppilasjuhlissa vieraana | Päivän asu


Hei hei! Kaikki kävivät varmaan viikonlopun aikana ainakin yhdessä juhlassa ja valmistujaisissa... niin minäkin! Hyvä ystäväni pyysi minua kuvaamaan ja olemaan kamera-assistenttina, joten taisinkin ottaa yli 300 kuvaa. Niitä en kuitenkaan täällä näytä, vaan ainoastaan oman asuni sekä ystäväni hevoset, jotka hän halusi kiitoskorttiin.

Hevosia en ole oikeastaan aiemmin edes kuvannut, joten haastavuutta ainakin riitti! Ystäväni halusi kiitoskorttiin oikean puolimmaisen hevosen ja hyviä kuvia onneksi tuli! Lisäksi toinenkin hevonen halusi liittyä kuvauksiin, joten tuli aika hauskoja kuvia. Välillä nimittäin näykittiin ja työnnettin toista pois kameran edestä. :)

Mekko | Missrebel / Sukkahousut | Lindex / Kengät | Maxi
Oliko sinulla juhlat tai kävitkö juhlissa?
Onnea vielä ystävälleni, oli ihanat juhlat!  

19 kommenttia :

  1. Ihana mella ja ei ollut juhlia enkä ollut juhlissa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) No voe harmi, ehkä ensi vuonna sitten! :o

      Poista
  2. Äää ei kukaan mun kaveri valmistunu mistään niin ei ollu juhliakaan buu 8(
    Muuten mua hämää aina ihan sairaasti toi sun tapa kirjottaa vaatteiden alkuperä, ku miellän noi merkit just toisin päin ku sä :D Mulle tuossa sun asussa lukee että sukkahousut on Missrebeliltä ja kengät Lindexiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi. :( No ei muakaan kutsuttu muualle kuin näihin juhliin. :D

      Joo! Arvaa oonko itsekkin ajatellut samaa, että miksi kirjoitan ne nuin vaikeasti, kun muut ihmiset tietysti mieltää ne merkit eri tavalla kuin mä. :D Just postausta kirjoittaessa mietin tätä, mutta kun oon kirjottanut sen noin aikaisempiinkin... Yritän parantaa tapani, heh! ;)

      Poista
  3. Ei ollut valmistumisjuhlia tännä vuonna kellään .. oikeastaan ihan hyvä .. mua ei kaikki kissanristiäiset juur houkuta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voee! Minä ihan mielelläni menin ja näin pitkästä aikaa ystäviä joita ei yleensä muuten näe tuolla liikenteessä. :D

      Poista
  4. Ihana mekko sulla! ♥

    Meillä oli siskon yo-juhlat ja vieraita riitti ihan liiaksikin:D Mut kivaa oli, ja mulla on kanssa edessä tuo kiitoskortteihin kuvien otto! Sisko haluaa meiän ponin kanssa kuvat, ja se ei voi olla muuta kun vaikeeta, vaikka pelkän ponin kuvaaminen onkin kivaa ja melko helppoa:D Voin siis uskoa, että sullakin riitti työtä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! ^__^

      Noniin sulla oli ihan perheen sisällä juhlat! Kyllä mäkin muistan vielä mun ja Tuomo yhteiset. Kummankin suku paikalla, niin kyllä sitä sakkia riitti. :D

      Toivotan sulle onnee kuvien ottoon! Nehän kätevästi sitten voi valmistaa ifolorilla ettei itse tarvitse ruveta mm. tulostamaan ja siellä on kivoja korttipohjia! Kyllä mä luulen, että mun ystävä on tyytyväinen niihin hevoskuviin, jos niistä jonkun valitsee. :D

      Poista
  5. Mulla piti olla omat juhlat tänä keväänä, mutta eipäs ookaan. Ei se kyllä mua haittaa, mikäs kiire tässä! :D Muidenkaan juhlissa ei tullut käytyä kun sellaisia ei lähipiirissä kenelläkään ollut.

    Ja otitpas paljon kuvia! Mä olin viime kesänä kuvaamassa mun serkun häitä ja otin siellä päälle 1000 kuvaa, siinä oli kiva urakka käydä kuvat läpi..

    Heposet on niin söpöjä ♥ Mä olisin halunnu mun kiitoskorttiin aikoinaan semmosen kuvan jossa oon Jaden kanssa, mutta äiti sanoi ettei se sovi niin sitten valittiin joku tylsä kuva ilman Jadea. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sinäkään et käynyt missään! Olin ihan varma, että kaikki käy ainakin jossain juhlissa viikonloppuna. :D No ens vuonna sullakin sit juhlat!

      Oho! No on siinä luku. :D Pitihän tuota itsekkin käydä läpi ja tärähtäneet poistaa kunnes annan tikulla ne ystävälleni.

      Voi harmi, kun et voinut Jaden kanssa ottaa! :(

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Kiitti Iitu! Ihanan värinen ainakin. :)

      Poista
  7. Pelkäsin jo ettei ole, mutta serkkuni valmistui ja nyt myöhemmin tässä kuussa juhlitaan toisen serkun ja hänen puolison valmistumista. Ihanaa! Tykkään laittautumisesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juhlat on ihania ja kaikki ne herkut siellä nam nam! :D

      Poista
  8. vitsi tuo mekko sopii siule! :o Sun hiukset ja silmät natsaa nii hyvi ton mekon kaa, aaw ihana mella! ♥ Itte en oo ollu missää juhlissa mut vähä aja päästä on sitte siskon ja serkkujen rippijuhlia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun lempiväri ainakin eli sähkönsininen. :D Awwww kiitos ihana! Tässähän ihan punastuu. *__* No sulla on sitten eessäpäin vielä juhlia! Mulla tulis kohta synttärit, mutta ei se ikävuosi oo kovin juhlittava. Katsoo nyt mitä sitä järjestää. :)

      Poista
  9. Toi mekko sopii sulle niin hyvin:)
    Ei ollut mitään juhlia tänä vuonna :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! ^^ Mukava kuulla, että ootte sitä mieltä. <3

      No voi harmi! Eihän sitä joka vuosi ehkä sitten oo ja varsinkin kun vanhemmaksi tulee, niin se ikäluokka on niin nuori. :D Sukulaisetkin jo sen verran kasvanu...

      Poista