Livbox "Avaa sydämesi uusille lemppareille!" | Elokuu


Moi! Kaikkien lukemieni blogien innostuksen aihe oli tässä kuussa bloggaajien valitsema livbox. Tiesin jo uutta boksin paperia katsoessa, että nyt on erikoista luvassa! Tarkoituksena oli testata kaikkia tässä kuussa, mutta jotenkin taas paketti jäi lojumaan jonnekkin piiloon ja pari jäi testaamatta. Suurimmasta osasta kuitenkin tykkäsin, kun annoin niille vaan mahdollisuuden! Kiitos livbox-tiimille tästä raikkaasta ja vaihtelevasta ideasta. :)

 "Esittelen tuotteet aina kuun lopussa. Jaan tuotteet testattuihin ja testaamattomiin. Joka kuukauden lopussa oleva esittely auttaa minua itseäni kokeilemaan tuotteita heti, että ne eivät jäisi laatikkoihin lojumaan."

Testatut tuotteet

Plussatuote

Dolce&Gabbana | suihkugeeli
Plusmimmi -blogin Mimmin suosikki toi todellakin ylellisyyttä suihkuhetkeen! Tämän käytön jälkeen iho tuoksui koko yön ja seuraavan päivän ihanalle ja iho tuntui jotenkin todella puhtaalle ja pehmeälle. Olen yrittänyt säästellä kyseistä purkkia ja käytän sitä ainoastaan erityistilaisuuksiin. Käytin tätä ensimmäisen kerran kesällä mökillä ja pakko sanoa, että aloin hymyilemään yöllä aitassa, kun oli niin luksusmainen fiilis. :)


Lumene | aurinkopuuteri
Saara Sarvas kauneus ja kosmetiikka -bloggaajan suosittelema aurinkopuuteri oli yksi parhaista löydöistä tälle kesälle! Olen käyttänyt sitä nyt elokuun ajan ja se päivittyy ihanasti iholle sekä näyttää luonnolliselta. Aiempi aurinkopuuterini tuoksui taivaallisemmalta ja on muuten ok, mutta se kiiltää liikaa iholla. Lumenen aurinkopuuterilla saa täydellisen mattaisen lopputuloksen ja tulen käyttämään tätä joka kesä... kunnes löytyy parempi!


The Body Shop | hunajainen vartalovoide
Kalastajan vaimo -blogin Johanna valitsi boksiin body shopin tuotteen, johon olen kyllä tyytyväinen. :) Hunaja ei ole ollut aina ykkösvalintani mitä tulee tuoksuihin, mutta tämän purkin tulen käyttämään loppuun talven aikana. Ulkoasu on myös todella söpö!


Testaamattomat tuotteet

Miinustuotteet

Batiste | XXL kuivashampoo
Kosmetiikkaobsessio -blogin Annie halusi esitellä boksissa suosikkinsa Batisten kuivashampoon, joka on esiintynyt aiemmassa livboxissa retromaisen vihreässä pullossa (silloin testasin kyseistä purkkia). Valitettavasti itse harvakseltani käytän tällaisia, mutta hätäpäivän varalle menee kaappiin.


Clinique | silmänympärysvoide
Ida iholla -bloggaaja valitsi myös tuotteen, joka on aiemmin esiintynyt livboxissa. Kokeilin tätä tuotetta silloin ja en kuukausien käytönkään jälkeen huomannut eroa entiseen. Tuote ei siis toimi minulla, mutta tämä pakkaus lähtee eteenpäin äitilleni testaukseen.


Kenen bloggaajan suosikkituote oli paras?

18 kommenttia :

  1. Cliniquen voide ei ole sama :) Tuote on kyllä tullut, mutta se oli eri nimellä ja eri "tehoilla". Se on ilmestynyt ilmeisesti viime vuonna tai Tammikuun - boxissa, sillä en löytänyt sitä heidän sivuilta :D

    Itse en ole korkannut mitään tuotteita, koitan käyttää noita vanhempia jo ostettuja ja puuteri lähtee ainakin eteenpäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cliniquen tuote ilmestyi viime vuoden huhtikuun boksissa ja siinä oli ainakin sama teksti kuin tämänkin kuun tuoteselosteessa. :) Ainakin yhden eron huomasin nimessä ja se oli viime vuonna "All about eyes rich" ja nyt ainoastaan "All about eyes".

      Awwws! Ja hei paljollako möisit sen puuterin? Olisin kiinnostunut. :D

      Poista
    2. Harmi, kun pakkasin sen extrana yhteen arvontapalkintoon :D

      Poista
  2. Mä tykkään tosta silmänympärysvoiteesta ihan hurjasti! :) Käytän joka päivä, aamuin ja illoin :D aamulla kun on ihan turvonneet silmäluomet ja kunnon pussit silmien alla, niin tuo kyllä laskee niitä. Ja sitten kun mun silmänaluset kuivuu ihan korpuiksi, niin tuo kosteuttaa ihanasti. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että sulle on siitä apua! :D Mulla on varmaan silmät jo niin lupsahtaneet kaikesta meikin hinkkaamisesta vedellä, niin ei toi auta mitään mihinkään. :( Eikä turvotukseenkaan tuu muutosta, koska joskus mulla aamulla on tosi turvonneet silmät, mutta onneksi harvoin. Kosteutus oli viimeinen oljenkorsi mihin sitä yritin käyttää kun ei muihin juttuihin tuntunut auttavan, mutta jotenkin se sitten rupesi enemmänkin ärsyttämään mun ihoa kuin parantamaan sitä. :D

      Päätin kuitenkin tänään, että annan äitille tuon paketin ja käytän loppuun sen viime vuonna saamani edellisen purkin eli annetaan toinen mahdollisuus! :)

      Poista
  3. Mulla on sekä sitä vihreässä purkissa olevaa Batisten kuivashampoota ("normaaliversio") että myös tuota volume-versiota. Oon käyttänyt niitä molempia jo useampia pulloja, käytän kuivashampoota siis paljon! Mutta viimeks ostin Klippoteketin kuivashampoota ja tykkäsin siitä Batistea enemmän, siitä kun ei jää hiuksiin semmosta vaaleutta mitä noista Batisten tuotteista jää. Batistella on kyllä myös tummille hiuksille oma kuivashampoo, ehkä pitäis sitäkin joskus kokeilla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva tietää sinusta jotain uutta, jos joskus vaihdellaan taas lahjoja niin tiedän ehkä mitä tuotetta hankkia! :) Ja jos mulla sattuu taas tän tyyppisiä tuotteita kaapin perälle jäämään, niin voin kysyä sitten, että olisitko halukas kokeilemaan niitä. :D Mä en tiedä miksi en itse kuivashampoon hienoutta oo vielä tajunnut, mutta äitille on kyllä kelvannut mun Herbinan kuivashampoo, kun se nostattaa sillä aina etuhiuksia. :)

      Poista
    2. No siis mulla rasvottuu hiukset tosi nopeesti niin on pakko käyttää.. :/ Varsinkin kun mun hiukset on vielä niin ohuet ja heiveröiset ettei ne kestä jokapäiväistä shampoopesua (jonka ne ilman kuivashampoota ehdottomasti vaatis). Kuivashampooseen tutustumisen myötä hiusten kunto onkin ehkä aavistuksen parantunut. :)

      Poista
    3. Hyvä että on ollu apua! :) Mulla ei niinkään rasvotu, mutta n. 3 päivän välein tulee kyllä hiukset pestyä! Kuivashampoolla sais kyllä varmasti lisämuhkeutta hiuksiin aina tarvittaessa. :D

      Poista
  4. Mä tykkään ihan hirveesti tosta Dolce hajuvedestä, joten olin tosi innoissani, kun boksista tuli toi Dolce suihkugeeli ^__^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi suihkugeeli on niin ihanan ylellinen! <3 Tuoksuu pitkään iholla ja tekee semmoisen pehmoisen tunteen. Rakkautta! Mutta.... turhan kallista omaan makuun. :D

      Poista
  5. Mulle ei Livboxia tule, mutta olen kuivashampooaddikti joten tuolle Batistelle olisi mulla varmaan eniten käyttöä : D Kyseisen merkin tummille hiuksille tarkoitettu kuivashampoo on ainakin tosi hyvä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuivashampoon käyttö on ilmeisesti ihan suosittua, kun mulle se on vieläkin aivan vieras käsite. :D Pitää ilmeisesti vaan alkaa kokeilemaan ja katsomaan, että mitä ihmeitä se tekee! :)

      Poista
    2. Mulle kuivashampoo ainakin on pelastus, kun en mielellään pesisi hiuksiani joka päivä mutta ne lässähtää todella nopeasti : D Sillä saa pahimman rasvaisuuden kivasti pois ja tuuheutta lisää : )

      Poista
    3. Mulla tuuheuden salaisuus on se, että suihkun jälkeen antaa hiuksien normaalisti kuivua ilman lämpölaitteita, mutta juuri ennen ku ne on kuivuneet täysin, niin ottaa hiustenkuivaimen esille ja kuivaa loput sillä - samalla pöyhien tukkaa! Hiukset pysyy täydellisenä ja suorana kaksi päivää ja kolmantena päivänä oonkin jo pistäny ne nutturalle tai pesen. :D

      Poista
  6. Muhun iski kaikki tuotteet tällä kertaa. Harmi vaan, etten saanut tuota suihkugeeliä vaan Konjac-sienen... :D Tosin hyvä tuote sekin. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun kiva, että paketti oli täysin mieluinen sulle Fani! :) Voih! No joo Konjac sieni on kyllä hyvä, mutta kun niitä on omastakin takaa jo niin monta tällä hetkellä käytössä. :D

      Poista