Pink Ladies takki (Grease) | AlphaGeek.fi


Moro moro! Postissa saapui jokin aika sitten Grease musikaalista tuttu takki.  Pink Ladies tekstillä varustettua vaaleanpunaista takkia olenkin halunnut jo vuosia. Ebaysta olen joskus niitä selaillut, mutta todennut olevan liian kallista tilaaminen (hinta vaihtelee n. 20-30 euroa). Äitin kanssa tykätään kyseisestä elokuvasta todella paljon ja siksi olen pitkään halunnut tämän fanituotteen!

AlphaGeekistä minua lähestyttiin yhteistyön merkeissä ja huomattuani tämän takin en tietystikään kieltäytynyt! Jos etsit Halloween asusteita, niin suosittelen selailemaan kyseistä sivua. Löytyy zombeja, noitia, eläinhahmoja, virka-asuja ja kaikenlaisia satuhahmojakin. Itse en vielä tiedä onko tulossa naamiaisjuhlia kuukauden lopussa. Ajattelin silti käyttää takkia arjessakin, koska se on niin ihana. :)


Takki on ohutta kangasta, joten se sopii hyvin sisäkäyttöön talvella tai ulkokäyttöön kesällä. Edessä on valkoinen vetoketju ja mustalla tekstillä "Pink Ladies". Takapuolella sama teksti on ainakin kaksi kertaa isompi. Kauluksessa, hihoissa ja takin helmassa on pehmeämpää kangasta. Jos olisin tilannut tämän itse, niin tuote olisi maksanut minulle 29 euroa ja postituskulut päälle.

Haluan vielä kertoa taustatietoa niille, jotka eivät tiedä Greasea... kyseessä on musikaalielokuva vuodelta 1978, jonka päänäyttelijät ovat John Travolta ja Olivia Newton-John. Elokuva kertoo lukioajoista, jossa Sandy (Olivia) ja Danny (John) tapaavat toisensa. Danny on T-Birds jengin pomo ja Sandy liittyy Pink Ladies -kerhoon. Elokuvan paras kappale ja esiintyminen on ehdottomasti You are the one that I want.


Yhteistyössä,

Mitkä fanituotteet kiinnostaa sinua?

18 kommenttia :

  1. Mä olin penkkareissa Pink Lady! :D Kauhee, siitäkin on kohta seittemän vuotta aikaa.... Grease on ihan ehdottomasti yksi mun lempparimusikaaleista, mut täytyy sanoa, että lempparibiisi siinä mulla on Greased Lightning eikä You're the One That I Want :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awesome! Olitko joku tietty hahmo vai? Mä nimittäin en pystyny oikee matkii niistä ketään, niin oon vaan lisäjäsen siinä ryhmässä. :D Oho! Mulla ei ollu penkkareita, mutta ysien päivänä olin ite räppäri Cheek. XD

      Greased Lightning on kans tosi hyvä siinä musikaalissa, oikein menevä! :) Summer Nights on kans 5/5! :D Tell me more, tell me more... :D

      Ja mun ehdoton lemppari siinä elokuvassa on Rizzo sekä kaikki sen biisit, jos pitäis paras näyttelijä valita!!!

      Poista
    2. En varsinaisesti ollut kukaan tietty hahmo, mutta mulla oli samanlaiset kiharat kun Sandylla leffan lopussa :D

      Mun suosikki on Frenchy! Ihana hönö <3

      Poista
    3. Ahaa! :D Yllättävä valinta, se on melko höpsö nainen! :)

      Poista
  2. Kivan takin sait ja onnea teille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana takki vaikka en olekkaan enää ihan "pinkki leidi". :D

      Poista
  3. Aivan sairaan loistava biisi toi, yks suosikeista kans! :D Aina löytyy näitä yllättäviä yhteisiä lemppareita meiltä ;P Ja takkikin on sikamakee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aina kun tulee mieleen kyseinen musikaali, niin on pakko mennä youtubesta kahtommaan se videona! :D No joo yllätys yllätys, mutta sitten löytyy niitä "hyi et sä voi tommosesta tykätä" läppää. :D Takki on ihana ja pääsisinpä käyttää sitä jossaki julkisilla! <3

      Poista
  4. Grease on niin hyvä leffa, katottiin sitä ala-asteella aina parhaan kaverin kanssa, oon nähnyt senv armaan miljoona kertaa :D Pink ladies on niin hyvä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww no ei oo montaa leffaa mitä tekis mieli kattoo miljoona kertaa, mutta Grease on yks niistä! :D Kiitti kommentista, kiva nähä fanittajia! :) Kuka on lempparisi?

      Poista
  5. En ole kyseistä leffaa katsonut, mutta olisi kiinnostava nähdä se. :) Takki on kuin sulle tehty <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti sun pitää katsoa se! Aivan legendaarinen. :D Kiitoksia ihana Fani! <3

      Poista
  6. Onks tää takki yhtä vaalee ku kuvissa? Kovasti harkitsen tilaamista ;) tää blogiteksti tuli itseasiassa vastaan Googlessa haulla pink ladies takki. Täällä kans yksi suuri grease fani

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On yhtä vaalea kuin kuvissa! Ja ihana päällä tykkään tosi paljon! Tosin oikea pink ladies takkihan on oikeesti pinkki eikä vaaleanpunainen. :D Voi tosi kiva kuulla, että säkin oot fani! Grease on niin hyvä ja varsinkin ykkönen! Se toinen osa ei oo niin hyvä, mutta kyllä senkin välillä katsoo. :)

      Poista
    2. Voi hitsi!!! Toivottavasti ne tilaa pian lisää varastoon. :(

      Poista