Lahjatoiveet | Joululahjarinki 2014

Eekun lahjatoiveet, Maaritin lahjatoiveet, Janinan lahjatoiveet ja Fanin lahjatoiveet

Moro! Saatiin viides jäsen ryhmään äänestyksen kautta ja nyt on joululahjarinki koossa! Viides jäsen on siis Janina. :) Kannattaa perustaa oma rinki halukkaiden kanssa, koska vielä kerkeää! Jokaisen meidän blogissa tulee näkymään postaus tästä aiheesta ja omia lahjatoiveitamme. Blogissani löytyy hakusana nimellä joululahjarinki, jos haluaa katsoa aiempia juttuja. Olen alkanut jo hiljalleen keräämään tuotteita paketteihin ja en malta odottaa aattoa!

Mellan toiveet:

♥ Leopardikuosi on lähellä sydäntä! 
♥ Kissa-aiheisia tuotteita olisi kiva saada! 
♥ Pinkki, sininen ja harmaa on lempivärini. 
♥ Kosmetiikka esim. luomivärit ja huulipunat. 
♥ Hopeisia koruja mieluummin kuin kultaisia. 
♥ En tykkää karkista, mutta suklaa on hyvää! 
♥ Kissojakin saa muistaa herkuilla. Miau! 

Oletteko jo miettineet lahjatoiveita?

8 kommenttia :

  1. Tätä ei millään malttais odottaa.Koitan nyt pikasesti tehdä oman postauksen vaikka olen kipeänä =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä! Paketteja on pikkuhiljaa alettu täyttää... tai siis minä oon täyttäny ja kissat yrittäny sotkea. :D No voi, pikaisia paranemisia. :(

      Poista
  2. ihanaa , nyt kun vielä Janina tekee oman toivelistan , onkin jo hyvä pohja shoppailuille ;) .. jotain on jo , mutta alkuviikosta meen bongaamaan lissää ;) <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :) Pitääpä muistaa linkkailla tuonne loputkin lahjapostaukset! :) Nonii, oot siis alulla jo, mäkin oon jonkin verran keräilly jokaiseen pussiin. <3

      Poista
  3. Tää kuulostaa tosi mukavalta! :) <3 Kiva seurailla sit mitä paketeistanne paljastuu :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyl huippua! Kannattaa vilkaista muutkin edellisen vuoden postaukset ja hakusana "joululahjarinki" löytyy mun blogisivun alta. :) En malta odottaa aattoa! <3

      Poista
  4. Noni, nyt on sunkin lahjatoiveet kirjoitettu ylös<3 Mä kyllä arvasinki osan noista ja oonkin sen takia jo osannut kerätä pieniä juttuja. :D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin ei oo hirveän vaikeaa arvata mitä keräilen ja mitkä on mun mieltymykset ollut jo kauan! Mäkin osasin pieniä juttuja jo laittaa kaikkien kassiin, vaikkei ihan kaikilta ollut siinä vaiheessa tullut postausta. :) Ilmeisesti Janina vaan ei oo vielä tehny sitä. :) <3

      Poista