Joululahja mieheltä | Osa 2


Hei! Tuomo ei tapansa mukaan oikein tiennyt mitä hän minulle ostaisi, joten varmistin hyvissä ajoin lahjan hankkimisen. Käytiin yhdessä jouluostoksilla ennen aattoa Oulussa ja Sokoksella jäin ihailemaan hajuvesisettejä. Tuoksuttelin ja suihkuttelin kaikkia paperille ja kaikista paras tuoksu oli Juicy Couturen Viva La Juicy. Setin mukana tulee myös ihana meikkilaukku ja vartalovoide! Kaikki tässä paketissa on kuin suurta taidetta ja pinkki väri iskee sata-nolla. Hajuvesipurkin ulkoasu on myös tarkkaan mietitty ja se on niin suloisen naisellinen kokonaisuus. 

Juicy Couture
Viva La Juicy

"Helmeilevä hedelmäinen tuoksu ja
valkoisten kukkien suloisuus"

Mandariini, villit marjat, kaprifoli, amber, karamelli, vanilja ja praliini

Ensituoksu: mandariini, villit marjat
Sydäntuoksu: kaprifoli, gardenia, jasmiini
Pohjatuoksu: amber, karamelli, vanilja, santelipuu, praliini


Kiitos miehelle, että päätti hankkia minulle tämän setin! Tulee varmasti käytettyä paljon, vaikka en haluaisi purkin loppuvan ikinä. Tuoksu on niin ihanan karkkimainen, mutta ei liian makea. Ihan täydellinen tytöille tai naisille! :) Vartalovoide pääsee myös pian testiin ja katsotaan miten kauan tuoksu viipyy iholla! Laukkua hyödynnän meikin varastoimiseen ja se on kooltaan aika täydellinen siihen tarkoitukseen. Pakettia en myös aio heittää hukkaan, koska se on yhtä kauniisti suunniteltu kuin kaikki muutkin settiin kuuluvat asiat!


Mitä hajuvettä sinä käytät?

18 kommenttia :

  1. Ooo, tuo on niin ihana! :) ostin joskus laivalta tuota ja se on edelleen yksi lemppareista :)
    nyt mulla on käytössä diorin miss dior, jonka oon halunnut niin kauan aikaa kuin sitä on myyty :) onneksi pukki toi sen tänä vuonna :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :D Se on niin ihana ulkoasultaan ja tuoksultaan! Hinnaltaan ei niinkään... en ikinä totu siihen et hajuvedet maksaa niin tuhottomasti. Nyt tosin oli joulun jälkeen aika paljon aleja et hajuvesipakkauksista ainakin se 20% pois. :o Vaan nyt ei kehdannut ostaa enää mitään uutta settiä. :D

      Ahaa en oo tainnu sellaista katsellakkaa! Yleensä mulle jää nimet mieleen hajuvesistä, mutta tuo ei oo niin tuttu. :) Ja kiva et pukki toi sullekki jotain ihanaa! :)

      Poista
  2. Ha! Mä sain saman. :) Hyvä tuoksu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpäs olikin, kun mä puhelimella yks päivä taisin kahtoa sun postausta! :D Hihi, ihanaa! <3

      Poista
  3. Oi että miten ihana setti.Mulla käytössä monia joita vaihtelen =)
    Mutta uusiakin vois hankkia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kyllä on! :) Mulla ei kovin montaa settiä olekkaan tai hajuvesiä. Ainahan niitä on kiva uusia saada!

      Poista
  4. Voii toi on niin ihana tuoksu! On pitänyt itekin ostaa toi, mutta en oo vain saanut aikaiseksi :DD Tykkään tosi paljon makeista hajuvesistä (ei tosin liian makeista..) ja toi olis just täydellinen. Ite sain tontuilta kuitenkin Beyoncen Heat wild orchid-tuoksun ja sekin kyllä kelpaa aivan loistavasti :> makeahko, ehkä vähän myös kirpeä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :) No nyt hyvällä lykyllä sehän voi vaikka pikkusella alennuksella saada uuden vuoden jälkeen. :) Tää on kyllä aivan ihana tuoksu! <3 Aivan! Mulla tekis mieli saada niitä Rihannan hajuvesiä jossain vaiheessa tai Nicki Minajin, ne purnukatkin on ihanasti suunniteltu. :D Kiitos kommentista!

      Poista
  5. Mie en ole ikinä oikein oppinut käyttämään tuoksuja, etenkin kun kun moni mun kaveri saa migreenin hajuvesien tuoksusta niin en esim kouluun ikinä viitsi laittaa ja kiduttaa muita : D Mutta DKNY:n Be Delicious on mun ikuinen suosikki, siitä tykkään ihan sikana : ) Tällä hetkellä mulla on myös joku Oriflamen lahjaksi saatu tuoksu, sitäkin satunnaisesti laitan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sitä arkikäytössä aina välttämättä muista laittakkaan, kun nopeasti vaan jossain käy ja takas kotiin! Victoria's Secretin suihkeet on siitä hyviä et ne tuoksuu tosi miedosti ja sopii sen takia arkikäyttöön, jos ei kovin vahvoja hajuvesiäkään halua käyttää. Mut sopivan miedosti tuoksua hyvältä. :) Ahaa! Kivan niminen ainakin tuo mainitsemasi hajuvesi. :D Kiitos kommentista! :)

      Poista
  6. Oooh! :) *kuolaa* Ihana setti!<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin kohta on ystävänpäivä niin pyydät lahjaksi! ;) tai synttäreinä tai nimipäivänä.... :D

      Poista
    2. Niin pitänee :) mulla ois sopivasti jo helmikuussa synttärit :)))

      Poista
  7. Mä sain lahjaksi samaisen setin! Tykästyin itsekin tosi paljon :)

    oonatuuliablog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww! Onneksi olkoon sinullekkin sitten, aivan ihana lahja nimittäin! <3 :)

      Poista
  8. Voi vitsit<3 Ihana lahja Tuomolta. :) Itse omistan yhden Juicyn hajuveden ja kyllä se on vaan niin hyvä. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos niin oli kyllä ihana lahja mieheltä! <3 Tää oli mun eka hajuvesi siltä merkiltä. :)

      Poista