Felixille kaveri | Ystävänpäivä


Moi! Haen kaveriseuraa muista kissoista! Minulla ei ole hirveästi ollut onnea muiden kissojen kanssa, vaikka olen aina tosi kiltti ja yli-innokas. Varsinkin muijat on vaan aina sähisseet, kun juttelen niille ja lähestyn liian nopeaa. En hae siis ystävänpäiväksi mitään suhdetta, vaan kaveruutta. Olen tosi kiltti ja leikkisä sekä minusta saisit elinikäisen kaverin, vannon kautta tassujeni!

Leikin tosi paljon ja tykkään juoksuista talon ympäri sekä tappeluista!


Haluan olla aina mukana kaikessa ja tutkia ympäristöä tarkasti nenällä!

Tykkään leiki-viatonta-en-ole-tehnyt-mitään-väärin peleistä ja muista sellaisista!

Pidän ruoasta, joten toivoisin sinun jakavan aina omasta kupistasi!


Saat olla minkälainen kissa tahansa, koska en syrji ketään!

Et suutu, jos puraisen sinua hännästä tai korvista ilman syytä!

Vaihdat paikkaa missä nukut, jos minä haluan siihen nukkumaan!


Aikaisemmin kirjoitin treffi-ilmoitukseeni, että etsin seuraa, mutta en tositarkoituksella. Syy on edelleen sama, että olen liian villi ja vapaa enkä koe tarvitsevani mitään suhdetta. Muijat on niin ärsyttäviä ja pomottaa koko ajan eikä ne tykkää edes pelleilystä! Minulle kelpaa siis kaikenlaiset kaverit, jotka ei suutu turhasta ja tykkää pitää hauskaa kanssani!


Kilautelkaa minulle kaverit?

8 kommenttia :

  1. Pepsi: Sinä oot komea, mutta minä olen kuningatar, joten minä päätän missä nukun ja suuttuisin jos häntääni koskettaisiin. Ollaan silti blogikamuja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Voidaan ehdottomasti olla kavereita ja yhteisistä pelisäännöistä voisi aina sopia, koska haluaisin vaan, että mulla olisi kavereita! :3

      - Felix

      Poista
  2. Ihana Felix 💜 Hyvää ystävänpäivää sulle, Simballe ja teidän ihmis vanhemmille💕

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, purr miau! :3 Hyvää ystävänpäivää sinne teillekkin koko poppoolle!

      - Felix

      Poista
  3. Toivottavasti ystävä löytyy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin yksi löytyi, joten toivottavasti tulevaisuudessa lisää! :D

      Poista
  4. "Moi mä oon Rölli ja oon aivan samanlainen kuin sä! Mäkin tykkään vieraista kissoista kamalasti, mutta ne ei tykkää musta :( Nykyään olenkin jo vähän varovaisempi niiden kanssa. Voin myös jakaa ruokaa omasta kupistani, koska olen vähän liian kiltti ja peräännyn pois, jos joku haluaa syödä mun ruuat. Voitaisiin ehkä myös nukkua samassa pesässä?"

    Hihi, miten ihana leijona-Felix, mamma ainakin rakastui!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot sitten ihan just sellanen kaveri mitä oon ettiny! :3 Täytät kaikki vähäiset vaatimukseni ja meistä voisi tulla tosi hyvät kaverit! On niin vaikea tehdä muita ystäviä välillä. Ja mukavaa jos jaat ruokasi sekä voitaisiin nukkua yhdessä!

      Kiitos, purr. <3 :3
      - Felix

      Poista